eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › adaptacja i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 8



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: adaptacja i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 8

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie, do kontaktów: Jacek Janowiak, tel. 089 5230263, ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5230177, fax 089 5352386, e-mail: przetargi@olsztyn.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 8. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie, objętego nadzorem konserwatorskim, polega na zwiększeniu powierzchni użytkowej poprzez adaptację istniejącego poddasza. Projektowany zakres robót obejmuje: - rozbiórki: dachu, pokrycia dachu, więźby dachowej, wszystkich stropów drewnianych; ścian działowych; - budowę: konstrukcji więźby dachowej, stropów żelbetowych, nadproży, fundamentów pod szyb windy, ścian działowych, izolacji, odnowienie stolarki, odnowienia elewacji, - budowę nowych przyłączy: wody, kan. deszczowej, sanitarnej i linii nn. - wykonanie wjazdu, miejsc parkingowych; Powierzchnia użytkowa obiektu po przebudowie 1 312,8 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 8. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 70.000,00 zł - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania oferty. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z 2004 r. poz. 177 ze zm.) zwana dalej ustawą. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych wymagań: 1) złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego, Wzór formularzy dostępny w siedzibie Inżyniera Kontraktu WPUI Sp. z o.o. 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39 lub można otrzymać faksem albo drogą elektroniczną. 2) złożenie oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1. 5) udzielą minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 3 lat. 6) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o doświadczeniu zawodowym minimum 5 letnim. 7) posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu w systemie "generalnego wykonawcy", w okresie ostatnich pięciu lat (2000-2005) lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj: wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, objętego nadzorem konserwatorskim, robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m sześc. 8) posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja " Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,- zł. 9) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,- złotych. 10) posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości: 500.000,- złotych. 2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645) zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę wraz z wnioskiem następujących dokumentów: A) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; D) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A), B), C), D), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645) przedłożenia następujących dokumentów: A) wykazu kierownictwa Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia wymagane Prawem budowlanym oraz pozostałego personelu kierowniczego, a także osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia wymagane przez zamawiającego ( zamawiający wymaga aby wykonawca w niniejszym wykazie podał pracowników w następujących branżach - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej) w niniejszym postępowaniu w tym potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; B) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); Tj.: wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, objętego nadzorem konserwatorskim, robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m sześc. 3) W celu potwierdzenia warunku określonego w sekcji III.2 pkt. 1 ust 8,9,10 ogłoszenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645) przedłożenia następujących dokumentów: A) rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu.; B) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia; B) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych postanowień umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu; Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu{np. Wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem}. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w.w. warunki. 5) Istotne postanowienia umowy: A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności; B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,1% wartości przedmiotu umowy; C) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni; D) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpieniu od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% ceny kontraktowej netto; E) Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy kara umowna wynosi 10% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust .l PZP. 6) Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 2.1.A, B, C, D, ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik 8) Ocena spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów przyjmując że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w sekcji III.2 pkt. 1 ust. 7) ogłoszenia (doświadczenie), B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - wykonawca otrzyma 1 punkt; - w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów przez więcej niż 5 Wykonawców zamawiający zaprosi do dalszego udziału w postępowaniu 5 Wykonawców plus 5 miejsce ex aequo (egzekwo). 9) Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia .

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - wniosek - nie dotyczy; SIWZ dla wykonawców zaproszonych do złożenia oferty- 980 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2005, godzina 13:30, Sąd Okręgowy w Olsztynie sala 231B.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.