eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZAN Praga Pld, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55379

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZAN Praga Pld, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, do kontaktów: W zakresie formalno-prawnym -Sylwester Piłatkowski +48 (022) 810-10-43 w zakresie merytorycznym - Paweł Piwowar tel: +48 (022) 617-67-26, Andrzej Krogulski tel: +48 (022) 810-84-45, ul. Walewska 4 lok. 12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474, e-mail: przetargi@zanwawppd.internetdsl.pl, www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZAN Praga Pld, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZAN Praga Pld, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki z podziałem na 3 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynki administracyjne ZGN Praga Pld, osiedle Meissnera, dzielnica Praga Pld. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: całość 9700,00 zł (część I 4.000,00 zł, część II 5.000,00 zł, część III 700,00 zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oferta i załączniki zgodnie z SIWZ,aktualny odpis z KRS-u lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie z ZUS i US, aktualne zaświadczenie z KRK o niekaralnosci w zakresie art. 24 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,aktualna informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych,wykaz zrelizowanych prac w zakresie ochrony fizycznej osiedli mieszkaniowych,obiektów administracyjnych i konwojowania gotówki z ostatnich 3 lat, 5 sztuk referencji potwierdzających wykonanie zamówień z należytą starannością, w tym 2 referencje z zakresu ochrony osiedli, 2 z zakresu ochrony budynków administracyjnych i 1 z zkresu konwojowania gotówki, aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, informacja czy przeciwko firmie toczy się postępowanie karne lub karno skarbowe, wykaz pracowników posiadajacych licencje, oświadczenie o posiadaniu własnych stacji monitorowania alarmów i własnych patroli interwencyjnych, kopia wpłaty wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z KRS-u lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie o niekaralności w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 oraz 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,informacja czy przeciwko firmie toczy sie postępowanie karne lub karno skarbowe,aktualne zaświadczenie z ZUS-u i US. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualna informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zrealizowanych prac w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat, 5 sztuk referencji potwierdzających wykonanie zamówień z należytą starannością, aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, oświadczenie o posiadaniu własnych stacji monitorowania alarmów i własnych patroli interwencyjnych,wykaz pracowników posiadajacych licencje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ust. z dn 22 sierpnia 1997r o Ochronie Osób i Mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr.145 poz. 1221-tekst jednoli. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/U/147/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.12.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.12.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego-świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ochrona osiedla Meissnera 5,7,9,11,13. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dozór mienia (7 adresów). 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ochrona i konwojowanie środków finansowych (7 adresów). 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.