eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.
Numer ogłoszenia: 55372 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110 , strona internetowa www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: §1 1. Miasto zleca Klubowi promocję Miasta Świdnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. §2 1. Klub zobowiązuje się do promocji Miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki ręcznej w meczach rozgrywanych w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r., podczas rozgrywek: a) I ligi piłki ręcznej mężczyzn - liga krajowa b) ligi wojewódzkiej - rozgrywki młodzieżowe. 2. Świadczenia każdej ze stron określa się szczegółowo w niniejszej umowie. §3 Promocja Miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy Świdnica jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica. 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera Świdnicy podczas meczów rozgrywanych w hali na Osiedlu Zawiszów (Świdnica, ul. Galla Anonima 1). 3. Umieszczeniu na koszulkach drużyny seniorów herbu miasta Świdnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu Świdnicy na plakatach informujących o terminach meczy, na biletach wstępu, na tablicy służącej jako tło do wywiadów. 5. Umieszczeniu herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowiązywania umowy, w dwóch miejscach wskazanych przez Miasto. 6. Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta w mailingu (newsletterze). 7. Umieszczeniu herbu miasta w stopce sponsorskiej przy artykułach o piłce ręcznej publikowanych w tygodniku Wiadomości Świdnickie. 8. Umieszczeniu na tablicach sponsorskich, które pojawiają się w czasie emisji materiałów wideo z meczów seniorów, podczas zapowiedzi rozgrywek w telewizji Teletop Sudety oraz na stronie klubu www.skprswidnica.pl i serwisie www.youtube.pl, Miasta jako sponsora głównego poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica. 9. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 10. Grze na najwyższym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 11. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno-sportowym. 12. Publikacji materiałów o Klubie w portalu ogólnopolskim www.sportowefakty.pl oraz w portalach lokalnych. 13. Umieszczeniu herbu miasta i tytułu sponsora głównego na nośniku reklamowym LED należącym do klubu, zlokalizowanym w Świdnicy na działce nr 10/4 obręb 1 arkusz mapy 9 w rejonie skrzyżowania ul. Zamenhofa i ul. Sikorskiego. 14. Publikacji herbu miasta w ofercie partnerskiej - sponsorskiej. 15. Używaniu herbu miasta na papierze firmowym Klubu. §4 1. Miasto zobowiązuje Klub do sporządzenia sprawozdania opisowego z zakresu promocji Miasta Świdnicy, wraz ze zdjęciami, z meczy rozgrywanych przez Klub, o których mowa w §2 ust.1, do dnia 15.01.2015 r., które powinno uwzględniać zobowiązania, o których mowa w §3. 2. Miasto zastrzega sobie, w każdym czasie trwania umowy, prawo kontroli sposobu realizacji przez Klub zobowiązań wynikających z §3 umowy. §5 Klub, w ramach umowy, przekaże Miastu nieodpłatnie dwa karnety umożliwiające wejście na wszystkie mecze drużyny seniorów, podczas których Klub będzie pełnił rolę gospodarza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. austawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zmianami). Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Sport od pewnego czasu z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskonały i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umożliwia miastom i regionom zwiększenie atrakcyjności dla mieszkańców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Jest skierowany do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych, punkt odniesienia i źródło skojarzeń związanych głównie z emocjami, zwycięstwem i sukcesem. Promocja poprzez sport stanowi jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych oraz nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Jest to wyjątkowo skuteczna forma promocji szczególnie w momencie, kiedy oddziaływanie tradycyjnych form promocji, w szczególności reklamy, słabnie, a sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, jak i samych zawodników można potraktować jako powierzchnię reklamową. Piłka ręczna jest w ostatnich latach coraz bardziej popularną dyscypliną w kraju, głównie po sukcesach Polskiej Kadry szczypiornistów. Skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronę tej dyscypliny sportowej, pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, może stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy początkowo w charakterze kibica, co może przełożyć się na zwiedzenie miasta przy okazji pobytu na meczu lub powrót do Świdnicy w charakterze turysty, a może nawet z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w rozgrywkach ustalonych przez Związek Piłki Ręcznej w Polsce oraz Dolnośląski Związek Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie do 31 grudnia 2014 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica podczas rozgrywek w roku 2014. Klub bierze aktualnie udział w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej. Klub jest jedyną drużyną piłki ręcznej w Świdnicy, która zapewni wykonanie zadań oczekiwanych przez miasto, m.in. używając nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica. Mecze ŚKPR Świdnica skupiają rzesze kibiców, którzy również wiernie towarzyszą drużynie podczas meczów wyjazdowych, które obejmują niemal cały kraj (m.in. Malbork, Warszawa), co również zwiększa zakres działań promocyjno-reklamowych i pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którzy stanowić mogą potencjalnych turystów dla miasta. Rozgrywki Klubu komentowane są w telewizji i prasie lokalnej oraz krajowej, a także w mediach internetowych o ogólnopolskim zasięgu. Klub, poza rozgrywkami na poziomie I ligi, może pochwalić się również dobrymi wynikami w grze młodzików, juniorów młodszych, juniorów, w III lidze, co dodatkowo może zwiększyć zakres promocji i grono odbiorców ze względu na różne grupy wiekowe. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Świdnickiemu Klubowi Piłki Ręcznej Świdnica w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zmianami) uważa się za zasadne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica,, ul. Długa 33,, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.