eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › usługa serwisowania, naprawy oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących oraz dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Przemyśl: usługa serwisowania, naprawy oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących oraz dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 55335 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa serwisowania, naprawy oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących oraz dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa serwisowania, naprawy oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących oraz dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 10 zadań. 1. Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 5 różnych pozycji. 2. Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 8 różnych pozycji. 3. Przeglądy okresowe monitorów do zestawów endoskopowych - 2 pozycje po 1 szt. 4. Przeglądy okresowe urządzeń współpracujących z endoskopami - produkcji OLYMPUS OPTICAL - 27 różnych urządzeń. 5. Dostawa koncentratorów tlenu - 10 szt. 6. Dostawa systemu monitorowania ciśnienia tętniczego z dwoma rejestratorami - 1 kpl. 7. Dostawa głowicy sektorowej do aparatu USG - 1 szt. 8. Dostawa głowicy rektalnej USG wraz z oprogramowaniem 3 D - 1 kpl. 9. Dostawa jednostanowiskowej automatycznej myjni bronchofiberoskopów z modułem do archiwizacji procesów mycia i dezynfekcji - z drukarką: 1 kpl. 10. Aparat EKG - 1 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 33.15.78.10-6, 38.42.30.00-6, 33.11.22.00-0, 33.19.10.00-5, 33.12.32.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w. wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy wg treści załącznika nr 7 do SIWZ - dotyczy tylko wykonawców składających oferty w zakresie zadań: 5 - 10, tj. dotyczących dostawy sprzętu medycznego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ; 2. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 6 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - na dowolną ilość zadań w zakresie 1 - 10; 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy składa każdy wykonawca oddzielnie, natomiast w zakresie art. 22 ust. 2 - 4 ustawy oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie); Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 - 4 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 2 - 4 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda: oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców oświadczenie składa każdy wykonawca oddzielnie) - załącznik nr 3 SIWZ; 4.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; 5. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale; 6. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis; 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis; 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w. wym., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę cen przedmiotu umowy w okresie realizacji umowy wyłącznie w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian oraz zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 5 różnych pozycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 5 różnych pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 8 różnych pozycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w ruchu tj. serwisowanie, naprawa oraz przeglądy okresowe endoskopów i urządzeń współpracujących - aparatura endoskopowa produkcji OLYMPUS OPTICAL - 8 różnych pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy okresowe monitorów do zestawów endoskopowych - 2 pozycje po 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy okresowe monitorów do zestawów endoskopowych - 2 pozycje po 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy okresowe urządzeń współpracujących z endoskopami - produkcji OLYMPUS OPTICAL - 27 różnych urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy okresowe urządzeń współpracujących z endoskopami - produkcji OLYMPUS OPTICAL - 27 różnych urządzeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa koncentratorów tlenu - 10 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koncentratorów tlenu - 10 szt. Wybrane parametry i właściwości tj. Przystosowany do pracy ciągłej. Zasilanie: 230 V, 50 Hz. Klasa ochronności II, Typ B. Pobór mocy - max: 300 W. Poziom głośnosci: < 40 dB. Natężenie przepływu: 1 - 5 l/min. Stężenie tlenu: 1 - 3 l/min 95 % + 1 % /- 3 % ; 4 l/min 93 % + 1 % /- 3 % ; 5 l/min 90 % + 1 % /- 3 %. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa systemu monitorowania ciśnienia tętniczego z dwoma rejestratorami - 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu monitorowania ciśnienia tętniczego z dwoma rejestratorami - 1 kpl. Wybrane parametry i właściwości tj. Automatyczny, 24- godzinowy sposób pomiaru ciśnienia tętniczego. Specjalny mankiet dla dorosłych. Dane z pomiarów zapisywane na urządzeniu wielkości Walkmana. Dwa tryby pracy: ręczny lub holterowski (automatyczny). Metoda pomiaru oscylometryczna. Pomiar ciśnienia skurczowego i rozkurczowego oraz średniego. Pomiar częstości rytmu. Możliwość podziału okresu badań na min. 5 podokresów. Możliwość programowania cykli pomiarowych. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa głowicy sektorowej do aparatu USG - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa głowicy sektorowej do aparatu USG - 1 szt. Wybrane parametry i właściwości tj. Głowica sektorowa konwex do badań narządów jamy brzusznej do apartu USG typ: ALOKA SSD 3500, 2- 6 MHz - będącego na wyposażeniu zamawiającego. Promień skanowania min. 60O, kąt skanowania min. 60O, obrazowanie harmoniczne, głowica kompatybilna z aparatem USG ALOKA SSD 3500SX. Nie dopuszcza się zamienników. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa głowicy rektalnej USG wraz z oprogramowaniem 3 D - 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa głowicy rektalnej USG wraz z oprogramowaniem 3 D - 1 kpl. Wybrane parametry i właściwości, tj. Głowica rektalna USG 3D 360 stopni do badań kanału odbytu i odbytnicy: kompatybilna z aparatem BK Medical PRO FOCUS (na wyposażeniu zamawiającego) - oprogramowanie 3D. 6 - 16 MHz wraz z systemem napełniania wodą. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa jednostanowiskowej automatycznej myjni bronchofiberoskopów z modułem do archiwizacji procesów mycia i dezynfekcji - z drukarką: 1 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednostanowiskowej automatycznej myjni bronchofiberoskopów z modułem do archiwizacji procesów mycia i dezynfekcji z drukarką z przeznaczeniem do myjni bronchofiberoskopów - 1 kpl. Wybrane parametry i właściwości, tj. System zamknięty przeznaczony do dezynfekcji bronchofiberoskopów, videobronchoskopów. Jednorazowe użycie środków chemicznych dedykowanych do użycia w myjniach endoskopowych wysokotemperaturowych. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa aparatu EKG - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu EKG - 1 szt. Wybrane parametry i właściwości, tj. Aparat EKG - 12 odprowadzeniowy umożliwiający wydruk z 3/6/12 kanałów, automatyczna analiza i interpretacja zapisu. Posiadający detekcję stymulatora serca, cyfrową filtrację zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego. Zasilanie sieciowo-akumulatorowe, wielobarwny ekran dotykowy, min. 7 cali. Dodatkowe informacje wg opisu w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.