eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zarządzanie projektami z zakresu profilaktyki wad postawy u dzieci w powiatach: Grajewskim, Kolneńskim, Łomżyńskim oraz Zambrowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-22



Ogłoszenie nr 553340-N-2020 z dnia 2020-06-22 r.

Łomżyńskie Forum Samorządowe: Zarządzanie projektami z zakresu profilaktyki wad postawy u dzieci w powiatach: Grajewskim, Kolneńskim, Łomżyńskim oraz Zambrowskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
1. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" 2. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" 3. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" 4. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łomżyńskie Forum Samorządowe, krajowy numer identyfikacyjny 36359413600000, ul. Szosa Zambrowska  1/27 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. +48(86)2156795, , e-mail lfs.lomza@gmail.com, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): lfs.lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.lfs.lomza.pl/index.php


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.lfs.lomza.pl/index.php


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łomżyńskie Forum Samorządowe, Szosa Zambrowska 1/27, w terminie do dnia 29.06.2020 r. godz. 15:00.
Adres:
Łomżyńskie Forum Samorządowe, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektami z zakresu profilaktyki wad postawy u dzieci w powiatach: Grajewskim, Kolneńskim, Łomżyńskim oraz Zambrowskim
Numer referencyjny: BZP 7.1/1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Część III Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

II.5) Główny kod CPV: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie zrealizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia: a) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 28 lutego 2022 r. b) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 28 lutego 2022 r. c) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 28 lutego 2022 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części z zastrzeżeniem, że jedna i ta sama osoba nie może łączyć stanowisk: w/w podyktowane jest faktem, iż niedopuszczalna jest sytuacja, aby w jednym Projekcie, jedna osoba była jednocześnie swoim własnym przełożonym i podwładnym. W przypadku gdy Wykonawca złoży najwyżej ocenione oferty na części, których nie można połączyć poprzez ich wykonywanie przez tą samą osobę Zamawiający zastosuje się do poniższego: 1. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część I Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części I natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część II, III. 2. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część II Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części II, natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część I, III. 3. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część III Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części III natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część I, II. Zatem jedna osoba fizyczna nie może realizować więcej niż 1 części zamówienia. Wykonawca składając ofertę na wszystkie części zamówienia musi wskazać minimum 3 osoby do realizacji wszystkich części zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Część I - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę pełniąca funkcję Koordynatora projektu, która spełni łącznie wszystkie wymagania: - doświadczenie kierowaniu/koordynowaniu realizacji projektów (w tym z EFS, co najmniej 2 np. w ramach 6.2 POKL, 7.2.2 POKL, 7.1 RPOWP lub z innych województw tożsamych przedmiotowo) - pracy na stanowisku kierowniczym projektu lub zespołu - min. 5 lat - wykształcenie wyższe - zdolności kontrolne - znajomość rynku pracy - kompetencje do zarządzania projektami (w tym inicjatywami na rzecz zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym) efektywnie i terminowo z zachowaniem najwyższych standardów i dobrych praktyk, zgodnie z prawodawstwem krajowym, PZP, zasadą uczciwej konkurencji 2) Część II - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę pełniąca funkcję Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości, która spełni łącznie wszystkie wymagania: Doświadczenie: - doświadczenie w realizacji projektów min 2 lata - doświadczenie w zakresie prowadzenia działań monitoringowych, sprawozdawczych w ramach realizacji projektów (w tym z EFS, co najmniej 2 np. w ramach 6.2 POKL, 7.2.2 POKL, 7.1 RPOWP lub z innych województw tożsamych przedmiotowo) - wykształcenie wyższe - umiejętność pracy z ludźmi - umiejętności analityczne - komunikatywność 3) Część III - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę do obsługi prawnej, która spełni łącznie wszystkie wymagania: - Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe, aplikację - uprawnienia do prowadzenia zawodu adwokata lub radcy prawnego, doświadczenie w zakresie obsługi prawnej projektów UE, posiada wiedzę w zakresie ustaw i wytycznych dotyczących realizacji projektów potwierdzoną certyfikatami i/lub uprawnieniami i/lub studiami podyplomowymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Koordynatora Projektu na potrzeby projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektów jest: Poprawa stanu zdrowia 185 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Grajewskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 153 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022r. na obszarze Powiatu Kolneńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 201 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Łomżyńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 170 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Zambrowskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Obowiązki wykonawcy na stanowisku Koordynatora projektu. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). Zadania : ? nadzór nad kompleksową realizacją projektu ? zarządzanie merytoryczno-finansowe ? zarządzanie ryzykiem ? kontrola przepływu środków finansowych ? nadzór personelu ? podejmowanie działań korygujących i naprawczych w celu osiągnięcia zakładanych rezultatów projektu; ? zawieranie umów z personelem i wykonawcami, ? reprezentacja na zewnątrz Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19, (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji wniosku aplikacyjnego); - umową o dofinansowanie projektu pn. projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środkó
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektami na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektów: "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektów jest: Poprawa stanu zdrowia 185 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Grajewskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 153 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022r. na obszarze Powiatu Kolneńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 201 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Łomżyńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 170 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Zambrowskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Obowiązki wykonawcy na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). Zadania : ? prowadzenie monitoringu wsparcia szkoleniowego ? przeprowadzenie monitoringu i kontroli wsparcia leczniczego i rehabilitacji ? prowadzenie dokumentacji projektu ? sprawozdawczość projektu ? prowadzenie monitoringu uczestników projektu ? przygotowanie oraz nadzór nad przepływem wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, zbieranie i weryfikowanie ilościowe dokumentacji w Biurze Obsługi ? opracowanie i wdrożenie systemu monitoringu, ? prowadzenie i nadzór nad bazą SL2014, ? monitorowanie poziomu realizacji założonych wskaźników rezultatu i produktu projektu w poszczególnych okresach czasu, ? przygotowywanie zestawień dotyczących stopnia osiągnięcia rezultatów i produktów, ? sprawdzanie postępów realizacji merytorycznej, zaproponowanie działań naprawczych. ? zbieranie danych ilościowych i jakościowych. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania danych ilościowych i jakościowych niezbędnych do przygotowania opisu postępu rzeczowego oraz szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia na potrzeby przygotowania wniosku o płatność, w terminach składania wniosków o płatność, ? współpraca z Personelem Projektu w zakresie bieżącej realizacji projektu. ? przygotowywanie i opracowywanie potrzebnych formularzy dot. działań organizacyjnych; ? kontrolowanie zgodności działań merytorycznych i organizacyjnych z projektem i harmonogramem projektu; ? współorganizowanie spotkań przewidzianych w projekcie; Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19, (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji wniosku aplikacyjnego); - umowa o dofinansowanie projektu pn. projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim"; "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektów jest: Poprawa stanu zdrowia 185 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Grajewskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 153 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022r. na obszarze Powiatu Kolneńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 201 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Łomżyńskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Poprawa stanu zdrowia 170 dzieci i młodzieży w wieku 5-14 lat w okresie od 01.06.2020 do 28.02.2022 r. na obszarze Powiatu Zambrowskiego poprzez zorganizowanie interwencji z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej oraz profilaktyki trzeciorzędowej ukierunkowanej na zmniejszenie częstotliwości występowania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Obsługa prawna realizowana w ramach niniejszego zamówienia polega w szczególności na: 1) świadczeniu pomocy prawnej zgodnie z ustawą z dnia 06 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2017r., poz. 1870), bądź odpowiednio ustawą z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2016r., poz. 1999 ze zm) oraz wytycznymi niniejszego projektu; 2) przygotowywaniu projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi; 3)zastępstwie sądowym w postępowaniach administracyjnych, cywilnych i karnych; 4)uczestniczeniu w spotkaniach oraz prowadzonych postępowaniach pojednawczych i negocjacjach; 5)sporządzeniu i opiniowaniu projektów umów; 6) przygotowanie oraz opiniowanie formularzy, pism, dokumentów związanych z realizacją niniejszego projektu; 7)opiniowaniu projektów zarządzeń wewnętrznych; 8)sporządzaniu pisemnych opinii prawnych; 9)udzielaniu ustnych konsultacji prawnych; 10)udzielaniu pisemnych odpowiedzi na pytania bądź zagadnienia prawne; 11)udzielaniu Zamawiającemu informacji o nowych regulacjach prawnych; 12) przygotowanie dokumentacji i obsługa zamówień publicznych związanych z zasadą konkurencyjności i/lub ustawą PZP. 13)udzielaniu pomocy prawnej pracownikom merytorycznym Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego, minimalnego standardu świadczonych usług: 1) Wykonawca zapewni pomoc prawną przez osoby posiadające uprawnienia radcy prawnego lub adwokata. 2) Wymaga się, aby w celu wypełnienia obowiązków Wykonawca zapewnił dyspozycyjność radcy prawnego lub adwokata wskazanego w ofercie bez możliwości zastąpienia go aplikantami, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym oraz za pomocą konsultacji telefonicznych lub mailowych od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy jak również po jej zakończeniu. Wykonawca zapewni na czas nieobecności np. urlopu wypoczynkowego i zwolnień lekarskich oraz innych wypadków losowych obsługę prawną przez radcę prawnego lub adwokata, bez możliwości zastąpienia go aplikantami. Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19, (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji wniosku aplikacyjnego); - umowa o dofinansowanie projektu pn. projektów pn. "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Grajewskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0063/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Kolneńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0065/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Łomżyńskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0066/19, "Profilaktyka wad postawy dzieci w Powiecie Zambrowskim" w ramach Działania 7.2.1. nr RPPD.07.02.01-20-0069/19 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IZ wersji umowy o dofinansowanie)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.