eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zarządzanie projektami: "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-06-22



Ogłoszenie nr 553336-N-2020 z dnia 2020-06-22 r.

Łomżyńskie Forum Samorządowe: Zarządzanie projektami: "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łomżyńskie Forum Samorządowe, krajowy numer identyfikacyjny 36359413600000, ul. Szosa Zambrowska  1/27 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. +48(86)2156795, , e-mail lfs.lomza@gmail.com, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): lfs.lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.lfs.lomza.pl/index.php


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.lfs.lomza.pl/index.php


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łomżyńskie Forum Samorządowe, Szosa Zambrowska 1/27, w terminie do dnia 29.06.2020 r. godz. 15:00.
Adres:
Łomżyńskie Forum Samorządowe, Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektami: "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja"
Numer referencyjny: BZP 321/322.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" na stanowisku Kierownik projektu, Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości, Koordynator subregionalny, Obsługa Prawna. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części. CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Kierownika Projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Koordynatora subregionalnego projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Część IV Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

II.5) Główny kod CPV: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie zrealizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia: a) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 31 grudnia 2022 r. b) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 31 grudnia 2022 r. c) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 31 grudnia 2022 r. d) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: 31 grudnia 2022 r. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia umowy w przypadku wydłużenia realizacji projektu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części z zastrzeżeniem, że jedna i ta sama osoba nie może łączyć stanowisk: w/w podyktowane jest faktem, iż niedopuszczalna jest sytuacja, aby w jednym Projekcie, jedna osoba była jednocześnie swoim własnym przełożonym i podwładnym. W przypadku gdy Wykonawca złoży najwyżej ocenione oferty na części, których nie można połączyć poprzez ich wykonywanie przez tą samą osobę Zamawiający zastosuje się do poniższego: 1. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część I Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części I natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część II, III i IV. 2. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część II Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części II natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część I, III i IV 3. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część III Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części III natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część I, II i IV 4. Jeśli Wykonawca złożył najwyżej ocenioną ofertę na część IV Zamawiający wybierze jego ofertę jako najkorzystniejszą dla części IV natomiast odrzuci na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ofertę na część I, II i III Zatem jedna osoba fizyczna nie może realizować więcej niż 1 części zamówienia. Wykonawca składając ofertę na wszystkie części zamówienia musi wskazać minimum 4 osoby do realizacji wszystkich części zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dot. zdolności zawodowej Wykonawcy. 1) Część I - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę pełniąca funkcję Kierownika projektu, która spełni łącznie wszystkie wymagania: - zawodowe min. 10 lat, w tym w pracy na stanowisku kierowniczym w projekcie zintegrowanym - pracy na stanowisku kierowniczym projektu lub zespołu - min. 5 lat - w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - min 5 lat - w realizacji projektów w sektorze: 1 edukacji/2 doradztwa/3 realizowane przy współpracy międzysektorowej spośród (Biznes/NGO/JST/Uczelnie) -min 3 lata lub 2 projekty każdy sektor. - wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność kierowania zespołem i delegowania zadań umiejętność współpracy prowadzenia rozmów i negocjacji szczególnie w sytuacjach trudnych rzetelność i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów Kwalifikacje: - wykształcenie wyższe mgr. - ukończenie szkoleń z zarządzania projektami - biegła obsługa komputera środowiska windows i Internetu, korzystanie z poczty elektronicznej i narzędzi internetowych do planowania zadań - wiedza i znajomość wymaganych wytycznych w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z UE na lata 2014-2020 2) Część II - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę pełniąca funkcję Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości, która spełni łącznie wszystkie wymagania: Doświadczenie: - doświadczenie zawodowe min 2 lata - doświadczenie w realizacji projektów - doświadczenie w zakresie prowadzenia działań monitoringowych Kompetencje: - umiejętności organizowania i planowania pracy - umiejętności zarządzania ryzykiem - systematyczność i dokładność w prowadzeniu działań - umiejętności interpersonalne Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe - biegła znajomość obsługi komputera środowiska windows i internetu, korzystanie z poczty elektronicznej i narzędzi internetowych do planowania zadań - umiejętność obsługi generatorów niezbędnych do prowadzenia monitoringu w systemie SL - wiedza i znajomość wymaganych wytycznych w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z UE na lata 2014-2020 - krajowych oraz z zakresu RPO WP w szczególności dotyczących monitorowania działań i zasady ochrony danych osobowych 3) Część III - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę pełniąca funkcję Koordynatora Subregionalnego, która spełni łącznie wszystkie wymagania: Doświadczenie: - zawodowe min. 8 lat, w tym w pracy na stanowisku kierowniczym - pracy na stanowisku kierowniczym projektu lub zespołu - min. 5 lat - w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - min 3 lata - w realizacji projektów w sektorze edukacji/doradztwa - min 3 lata lub 2 projekty Kompetencje: - wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność kierowania zespołem i delegowania zadań umiejętność współpracy prowadzenia rozmów i negocjacji szczególnie w sytuacjach trudnych rzetelność i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów Kwalifikacje: - wykształcenie wyższe mgr. - ukończenie szkoleń, wiedza i znajomość z zarządzania projektami - biegła obsługa komputera środowiska windows i Internetu, korzystanie z poczty elektronicznej i narzędzi internetowych do planowania zadań - wiedza i znajomość wymaganych wytycznych w zakresie realizacji projektów współfinansowanych z UE na lata 2014-2020 4) Część IV - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobę do obsługi prawnej, która spełni łącznie wszystkie wymagania: - Posiada wykształcenie wyższe kierunkowe, aplikację - uprawnienia do prowadzenia zawodu adwokata lub radcy prawnego, doświadczenie w zakresie obsługi prawnej projektów UE, posiada wiedzę w zakresie ustaw i wytycznych dotyczących realizacji projektów potwierdzoną certyfikatami i/lub uprawnieniami i/lub studiami podyplomowymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik Nr 3) b) dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: ? odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; nie dotyczy osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy. d) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych e) zobowiązania innego podmiotu - (jeśli dotyczy) f) dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Kierownika Projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Kierownika Projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektu jest: Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno- zawodowych 1536 osobom dorosłym (845 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji/nabycie kompetencji przez 923 osoby dorosłe (508 kobiet) przez- min. 80% os. o niskich kwalifikacjach/ 50+, zamieszkujących na terenie subregionu łomżyńskiego, chcącym z własnej inicjatywy uzyskać kwalifikacje, rozwijać swoje kompetencje lub podwyższać umiejętności w obszarze Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, Języków obcych, kompetencji ogólnych bądź poprzez udział w studiach podyplomowych w terminie do 31.12.2022r. Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno - zawodowych 482 osobom dorosłym (265 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji przez 150 osób dorosłych (82 kobiet) zamieszkującym na terenie subregionu łomżyńskiego, w obszarze kwalifikacyjnych kursów zawodowych lub kursów umiejętności zawodowych, kursów zawodowych zakończonym egzaminem zewn. odpowiadających na zapotrzebowanie lokalnego/regionalnego rynku pracy w okresie do 31.12.2022r. Obowiązki wykonawcy na stanowisku Kierownik projektu. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). Zadania : ? Odpowiedzialny/a będzie za bieżące zarządzanie projektem, ? nadzór nad prawidłowym i zgodnym z harmonogramem przebiegu zadań, ? przeprowadzaniem postępowań związanych z wyborem personelu i dostawców, ? realizację założonych wskaźników, ? zarządzanie zespołem, ? współpracę z działem finansowym w zakresie zarządzania finansami, ? zawieranie umów z personelem i wykonawcami, ? współpraca z Partnerami, ? kontakty z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Białymstoku. Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - - wniosek aplikacyjny projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji wniosku aplikacyjnego); - - umową o dofinansowanie projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektu jest: Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno- zawodowych 1536 osobom dorosłym (845 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji/nabycie kompetencji przez 923 osoby dorosłe (508 kobiet) przez- min. 80% os. o niskich kwalifikacjach/ 50+, zamieszkujących na terenie subregionu łomżyńskiego, chcącym z własnej inicjatywy uzyskać kwalifikacje, rozwijać swoje kompetencje lub podwyższać umiejętności w obszarze Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, Języków obcych, kompetencji ogólnych bądź poprzez udział w studiach podyplomowych w terminie do 31.12.2022r. Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno - zawodowych 482 osobom dorosłym (265 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji przez 150 osób dorosłych (82 kobiet) zamieszkującym na terenie subregionu łomżyńskiego, w obszarze kwalifikacyjnych kursów zawodowych lub kursów umiejętności zawodowych, kursów zawodowych zakończonym egzaminem zewn. odpowiadających na zapotrzebowanie lokalnego/regionalnego rynku pracy w okresie do 31.12.2022r. Obowiązki wykonawcy na stanowisku Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości projektu. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). Zadania : ? Opracowanie i wdrożenie systemu monitoringu, ? prowadzenie i nadzór nad bazą SL2014, ? monitorowanie poziomu realizacji założonych wskaźników, ? przygotowywanie zestawień dotyczących stopnia osiągnięcia rezultatów i produktów, ? sprawdzanie postępów realizacji merytorycznej, ? zaproponowanie działań naprawczych. ? zbieranie danych ilościowych i jakościowych. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania danych ilościowych i jakościowych niezbędnych do przygotowania opisu postępu rzeczowego oraz szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia na potrzeby przygotowania wniosku o płatność, w terminach składania wniosków o płatność, ? weryfikowanie zgodności działań merytorycznych i organizacyjnych z projektem i harmonogramem projektu; Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - - wniosek aplikacyjny projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji wniosku aplikacyjnego); - - umową o dofinansowanie projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Koordynatora subregionalnego projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Koordynatora subregionalnego projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Celem projektu jest: Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno- zawodowych 1536 osobom dorosłym (845 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji/nabycie kompetencji przez 923 osoby dorosłe (508 kobiet) przez- min. 80% os. o niskich kwalifikacjach/ 50+, zamieszkujących na terenie subregionu łomżyńskiego, chcącym z własnej inicjatywy uzyskać kwalifikacje, rozwijać swoje kompetencje lub podwyższać umiejętności w obszarze Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, Języków obcych, kompetencji ogólnych bądź poprzez udział w studiach podyplomowych w terminie do 31.12.2022r. Przygotowanie i wdrożenie indywidualnych planów edukacyjno - zawodowych 482 osobom dorosłym (265 kobiet) oraz uzyskanie kwalifikacji przez 150 osób dorosłych (82 kobiet) zamieszkującym na terenie subregionu łomżyńskiego, w obszarze kwalifikacyjnych kursów zawodowych lub kursów umiejętności zawodowych, kursów zawodowych zakończonym egzaminem zewn. odpowiadających na zapotrzebowanie lokalnego/regionalnego rynku pracy w okresie do 31.12.2022r. Obowiązki wykonawcy na stanowisku Koordynatora Subregionalnego projektu. Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze projektu w Łomży oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). Zadania : ? odpowiedzialny za Subregionalne Biuro Obsługi. ? współpraca z kierownikiem projektu i koordynatorami partnera, ? odpowiedzialny na bieżące funkcjonowanie poszczególnych komórek organizacyjnych w subregionie (Lider + Partnerzy). ? komunikacja wewnętrzna, nadzór nad promocją w subregionie, ? współpracuje z zespołem nadzoru w subregionie, ? analizuje postęp wskaźników i realizacji celów. Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji wniosku aplikacyjnego); - umową o dofinansowanie projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna niezbędna przy realizacji projektu "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 / 3.2.2 RPO - II edycja" Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Obsługa prawna realizowana w ramach niniejszego zamówienia polega w szczególności na: 1) świadczeniu pomocy prawnej zgodnie z ustawą z dnia 06 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 75), bądź odpowiednio ustawą z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2019 r., poz. 1513 z późn. zm.) oraz wytycznymi niniejszego projektu; 2) przygotowywaniu projektów wystąpień do sądów, organów ścigania i innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi; 3)zastępstwie sądowym w postępowaniach administracyjnych, cywilnych i karnych; 4)uczestniczeniu w spotkaniach oraz prowadzonych postępowaniach pojednawczych i negocjacjach; 5)sporządzeniu i opiniowaniu projektów umów; 6) przygotowanie oraz opiniowanie formularzy, pism, dokumentów związanych z realizacją niniejszego projektu; 7)opiniowaniu projektów zarządzeń wewnętrznych; 8)sporządzaniu pisemnych opinii prawnych; 9)udzielaniu ustnych konsultacji prawnych; 10)udzielaniu pisemnych odpowiedzi na pytania bądź zagadnienia prawne; 11)udzielaniu Zamawiającemu informacji o nowych regulacjach prawnych; 12)przygotowanie dokumentacji i obsługa zamówień publicznych związanych z zasadą konkurencyjności lub PZP 13)udzielaniu pomocy prawnej pracownikom merytorycznym Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego, minimalnego standardu świadczonych usług: 1) Wykonawca zapewni pomoc prawną przez osoby posiadające uprawnienia radcy prawnego lub adwokata. 2) Wymaga się, aby w celu wypełnienia obowiązków Wykonawca zapewnił dyspozycyjność radcy prawnego lub adwokata wskazanego w ofercie bez możliwości zastąpienia go aplikantami, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym oraz za pomocą konsultacji telefonicznych lub mailowych od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy jak również po jej zakończeniu. Wykonawca zapewni na czas nieobecności np. urlopu wypoczynkowego i zwolnień lekarskich oraz innych wypadków losowych obsługę prawną przez radcę prawnego lub adwokata, bez możliwości zastąpienia go aplikantami. Podstawą realizacji usług wchodzących w skład tej części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji wniosku aplikacyjnego); - umowa o dofinansowanie projektu pn. "Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1/3.2.2 - II edycja" w ramach Działania 3.2.1.oraz 3.2.2 nr RPPD.03.02.01-20-0005/20, RPPD.03.02.02-20-0005/20 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez Instytucję Pośredniczącą wersji umowy o dofinansowanie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena40,00
doświadczenie60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.