eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kontrola jakości danych dla prac związanych z opracowaniem satelitarnej ortofotomapy cyfrowej dla celów kontroli na miejscu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-09

Warszawa: Kontrola jakości danych dla prac związanych z opracowaniem satelitarnej ortofotomapy cyfrowej dla celów kontroli na miejscu
Numer ogłoszenia: 55330 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola jakości danych dla prac związanych z opracowaniem satelitarnej ortofotomapy cyfrowej dla celów kontroli na miejscu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontrola jakości cyfrowej ortofotomapy powstałej z przetworzenia zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej dla 41 rozłącznych obszarów o łącznej powierzchni około 13 000 km2. z zachowaniem kryteriów i zakresu kontroli zgodnie z dokumentem Warunki techniczne realizacji zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru Umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Kontrola jakości w ramach niniejszego Zamówienia dotyczyć będzie partii ortofotomapy kolejno dostarczonych przez Wykonawcę ORTO w tym: 1. Cyfrowej ortofotomapy w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych (1992) oraz cyfrowej ortofotomapy w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych (2000) wraz z produktem pośrednim w postaci cyfrowych wielospektralnych zdjęć złożonych z czterech kanałów, w których zapisane są oddzielnie zakresy promieniowania widzialnego - (niebieski, zielony, czerwony oraz podczerwień) w oddzielnym pliku oraz cyfrowego jednokanałowego zdjęcia, panchromatycznego obejmującego zakres promieniowania widzialnego oraz podczerwonego również w oddzielnym pliku, na poziomie scen po wykonaniu ortorektyfikacji. 2. Operatu technicznego zawierającego: a) operat pomiarowy pomiaru fotopunktów, b) raport i wyniki aerotriangulacji, c) raport ortorektyfikacji i mozaikowania, d) metrykę modułu opracowania metadanych, e) indeks ortofotomap w formie cyfrowej (dla PUWG 1992), f) sprawozdanie techniczne całego procesu technologicznego. Wykonawca, który jest lub będzie zaangażowany w jakimkolwiek zakresie w opracowanie cyfrowej ortofotomapy, której kontrola jakości wykonywana będzie w ramach przedmiotowego zamówienia, nie może ubiegać się o uzyskanie niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); 4) Wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma (2) zamówieniami o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 180 000 PLN z zakresu opracowania cyfrowej ortofotomapy ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej (piksel terenowy mniejszy niż 5 metrów) lub kontroli jakości cyfrowej ortofotomapy; 5) Dysponują lub będą dysponować osobami (potencjał kadrowy) zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca w chwili składania ofert nie dysponuje potencjałem kadrowym na potwierdzenie, że będzie nim dysponował, przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia osób posiadających stosowne kwalifikacje i uprawnienia, a w szczególności, co najmniej: a) 2 (dwie) osoby z wykształceniem wyższym lub średnim w dziedzinie geodezji i kartografii, z których każda posiada uprawnienia nr 7 zgodnie z art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) oraz doświadczenie w postaci udziału każdej z osób w opracowaniu lub kontroli ortofotomapy cyfrowej w przynajmniej 2(dwóch)projektach zakończonych do dnia składania ofert, w tym co najmniej 1 (jednym) projekcie obejmującym opracowanie lub kontrolę ortofotomapy cyfrowej ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej; b) 2 (dwie) grupy polowe (składające się z co najmniej dwóch osób każda) - w tym kierownik każdej grupy z wykształceniem wyższym lub średnim w dziedzinie geodezji i kartografii posiadający uprawnienia nr 1 i 2 zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); c) 1 (jednej) osoby z wyższym wykształceniem z dziedziny zarządzania lub osoby z dowolnym wyższym wykształceniem i ukończonym kursem z dziedziny zarządzania, która posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami potwierdzone udziałem w co najmniej 2 (dwóch) projektach zakończonych do dnia składania ofert: 6) Dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami (potencjał techniczny) umożliwiającymi wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca w chwili składania ofert nie dysponuje wymaganym potencjałem technicznym, na potwierdzenie, że będzie nim dysponował przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, a w szczególności, co najmniej: a) 2 (dwie) cyfrowe stacje fotogrametryczne z oprogramowaniem zapewniającym pełne opracowanie cyfrowej ortofotomapy ze zdjęć satelitarnych o bardzo wysokiej rozdzielczości przestrzennej; b) 2 (dwa) odbiorniki GPS o dokładności pomiaru wynikającej z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U.Nr 30, poz.297) odpowiednio dla przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ); 4) Wykaz zrealizowanych zamówień na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 4 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5) Wykaz osób na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 5 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych; doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia zawodowe (wg Załączników Nr 4 .1, 4.2, 4.3 do SIWZ); 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) Wykaz narzędzi i urządzeń na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 6 SIWZ (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ); 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 9) Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Notariusza kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt (2-7) Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, z wyjątkiem pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1 pkt. 9, które winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Żelazna 59,00-848 Warszawa, pokój nr 170.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Żelazna 59,00-848 Warszawa, Parter - Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, warunek dotyczący prowadzenia działalności obejmującej usługi geodezyjne i kartograficzne w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj.: Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póżn. zm.) musi spełnić co najmniej jeden z nich. 2. Doświadczenie oraz potencjał kadrowy (wykaz osób) i techniczny (wykaz narzędzi i urządzeń) Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie będzie sumowany. 3. W przypadku wymagań dotyczących doświadczenia (Rozdział VIII ust. 1 pkt 4 SIWZ) nie jest możliwe wykazanie doświadczenia podwykonawców. 4. W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego (Rozdział VIII ust. 1 pkt 5 SIWZ) niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach w tej samej ofercie oraz tej samej osoby w więcej niż jednej ofercie. 5. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wymagane jest w wysokości 5% zaoferowanej ceny brutto. 8. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.03.2009 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żelazna 59, pokój nr 172. p. I. 9. Zamawiający wymaga zrealizowania całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30.10.2009 r. z zastrzeżeniem zasad określonych we wzorze umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Przy czym dla każdego z 41 obszarów wymienionych w Tabeli 1 Rozdział III Warunków Technicznych (załącznik nr 1 do wzoru umowy) zamówienie musi być zrealizowane w terminie 8 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy ortofotomapy do wykonania kontroli.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.