eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Wzmocnienie fundamentów kamienno-ceglanych - skrzydło prawe, izolacja p. wilgociowa fundamentów łącznika oraz sali gimnastycznej od strony południowej i wschodniej, wykonanie opasek z kostki betonowej typu starobruk oraz likwidacja wejścia do piwnicy od strony zachodniej oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej skrzydła prawego i sali gimnastycznej Etap II budynku L.O. w Ostrowi Mazowieckiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Ostrów Mazowiecka: Wzmocnienie fundamentów kamienno-ceglanych - skrzydło prawe, izolacja p. wilgociowa fundamentów łącznika oraz sali gimnastycznej od strony południowej i wschodniej, wykonanie opasek z kostki betonowej typu starobruk oraz likwidacja wejścia do piwnicy od strony zachodniej oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej skrzydła prawego i sali gimnastycznej Etap II budynku L.O. w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer ogłoszenia: 55327 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika , ul. Tadeusza Kościuszki 36, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7453753, faks 029 7453753.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koperniczek.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie fundamentów kamienno-ceglanych - skrzydło prawe, izolacja p. wilgociowa fundamentów łącznika oraz sali gimnastycznej od strony południowej i wschodniej, wykonanie opasek z kostki betonowej typu starobruk oraz likwidacja wejścia do piwnicy od strony zachodniej oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej skrzydła prawego i sali gimnastycznej Etap II budynku L.O. w Ostrowi Mazowieckiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Roboty w zakresie burzenia roboty ziemne 1.rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm (opaska) 2.Rozbiórka opaski z kostki brukowej starobruk gr. 6 cm na podsypce piaskowej z o9dzyskiem kostki 3. J. W lecz obrzeży betonowych kolorowych 20x6 cm 4. Rozbiórka elementów betonowych zbrojonych (wejście do piwnicy od strony zachodniej - 5.Demontaż drzwi stalowych 100x200 cm z ościeżnicą 6. Rozbiórka obudowy betonowej okna do piwnicy 7. Demontaż okna stalowego 8. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5 m w gruncie kat III 9. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w ziemi kat IV uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość 20 km 10. wywiezienie gruzu na wysypisko - B. Betonowanie konstrukcji 11.Czyszczenie powierzchni fundamentów w miejscach łatwo dostępnych przy użyciu szczotek stalowych - pow. ponad 5.0 m2 12. Podłoże pod ściany fund. Gr 5 cm w deskowaniu z betonu B15 (C12/15) - przyjęto 20% ogółu objętości ściany oporowej - 13. Ściany oporowe żelbetowe (część pionowa) o wys. do 3 m i przekroju prostokątnym, średniej grubości do 30 cm - ręczne układanie betonu B15 z dodatkiem środka wodoszczelnego 14. Przygotowanie i montaż zbrojenia elem. bud. z prętów żebr. o 12 mm - 0.492 t 15. J. w. lecz lecz pręty gładkie o 6 mm - 0.209 t 16. Izolacje p. wil. powłokowe dwuwarstwowe wykonywane na zimno 17. Izolacje p. wilgociowe i p. wodne z folii kubełkowej ścian oporowych fundamentów łącznika i sali gimnastycznej 18. zasypanie wykopów pospółką o uziarnieniu 0-31,0 m 19. zakup i dowóz pospółki do miejsca wbudowania - 20.Zagęszczenie zasypki wykopów warstwami co 20 cm ubijakiem spalinowym -stopień zagęszczenia 95%. C. Roboty w zakresie chodników - opaska. 21. ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-II 22. opaska z kostki brukowej starobruk kolorowy - grubość 6 cm na podsypce piaskowej w tym kostka z odzysku 23. Obrzeża betonowe kolorowe o wym. 20x6 cm na podsypce cem.-piaskowej w tym obrzeża z odzysku D. Roboty betonowe okna do piwnicy w dawnym wejściu. 24.Zamurowanie wejścia do piwnicy ścianą z cegły 25. Zamurowanie okna 26. Betonowanie ścian o grubości 25 cm w szalunku 27. Zasypanie zagłębień w gruncie pospółką 27. osadzenie kątownika 40x40x4 w betonie 29. montaż kraty stalowej typu WEMA 30. osadzenie okna pcv 31. Tynkowanie ościeży 32. Tynk cem.-wap. na ścianach pionowych 33. Malowanie ścian farbą do betonów w kolorze białym 34. Ułożenie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15 cm, na terenie pomiędzy tarasem a skrzydłem prawym budynku (strona zachodnia) w celu uzyskania spadku od budynku -.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zakres zostanie ustanowiony w zależności od okoliczności skutkujących podjęciem decyzji w powyższym przedmiocie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.42.02 - 45.21.42.02 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium jest wymagane w wysokości dwa tysiące złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien mieć uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem. Przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez: posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszej niż 100 000,- złotych . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych przedstawiony przez wykonawcę powinien obejmować pełny wykaz robót budowlanych, w tym te które nie były wykonane należycie. Niewywiązywanie się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który podważa posiadanie poziomu kwalifikacji, kompetencji i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązywania się z zobowiązań przy realizacji udzielanego zamówienia może stanowić kryterium weryfikacji zdolności wykonawcy do wykonania zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia. Poprzez kryterium efektywności, o której mowa w art. 22 ust. 5 zd. 2 ustawy Pzp, należy zatem rozumieć w szczególności ilość przedsięwzięć, w których brał udział wykonawca, w których osiągnął on zamierzone rezultaty w optymalnym, określonym czasie.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz wskaźników cenotwórczych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z treścią art. 144 ust. 1 Pzp stanowiącym Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty . Warunki takiej zmiany to m.in. Nieterminowe przekazanie terenu budowy Braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy Opóźnienie w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych Wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczne Zawieszenie przez zamawiającego wykonania robót Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne Epidemie Nieprzewidziane braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw Jakiekolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy Zmiana jakości lub innych parametrów dla danego elementu robót budowlanych lub zmian technologii Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów Zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia Zmiana wymiarów, położenia lub wysokości części robót Rezygnacja z części robót Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego Zmiany podwykonawców Zmiany terminów po zaistnieniu okoliczności skutkujących podjęciem decyzji w zakresie powyższych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koperniczek.net/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM 07-300 Ostrów Mazowiecka ul. Kościuszki 36 , ADMINISTRACJA parter nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 14:00, miejsce: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM 07-300 Ostrów Mazowiecka ul. Kościuszki 36 , ADMINISTRACJA parter nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.