eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ IIINNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYMCzęść ITARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część IIMATERIAŁY PROMOCYJNE Część IIIKAMPANIA MEDIALNA



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55325 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Piotrków Trybunalski: PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego  10, 97-300   Piotrków Trybunalski, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 447 327 796, faks 447 327 798, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW TURYSTYKI KULINARNEJ REALIZOWANYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PIORYTETOWEJ II: INNOWACYJNA I KONKURENCYJNA GOSPODARKA, DZIAŁANIE II.2: INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIEBIORSTW, PODDZIAŁANIA II.2.2; PROMOCJA GOSPODARCZEGO REGIONU, W TYM: Część I: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE Część II: MATERIAŁY PROMOCYJNE Część III: KAMPANIA MEDIALNA

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 93414000-0
Dodatkowe kody CPV: 79342200-5, 79822500-7, 79340000-9, 79810000-5, 79530000-8, 79824000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: TARGOWE STOISKO EKSPOZYCYJNE
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W skład stoiska ekspozycyjnego (9m2) wchodzić będą: ściany działowe promocyjno-reklamowe (3 m szerokości; 2,5 m wysokości) - 2 szt., regały wystawowe - 2 sztuki, lada - 1 szt., kantorek 1 m2 - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stowarzyszenie Ad Astra,  ,  ul. racławicka 16,  48-300,  Nysa,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13530
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13530
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41315,70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Materiały promocyjne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36306.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz, R. Fedorowicz,  ,  ul. 3 Maja 10/11,  35-030,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44657,22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44657,22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Kampania medialna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22620.77
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELTOM Tomasz Stachaczyk,  ,  ul. Jagiellońska 7,  97-300,  Piotrków Trybunalski,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27823,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27823,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87865,05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.