eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa wyposażenia dla laboratorium techniki dentystycznej, pracownia odlewnictwa i obróbki metali



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa wyposażenia dla laboratorium techniki dentystycznej, pracownia odlewnictwa i obróbki metali: mikroskopy i lupy zabiegowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, do kontaktów: mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, www.cm-uj.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, www.cm-uj.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, www.cm-uj.krakow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210466, fax 012 4210466, www.cm-uj.krakow.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia dla laboratorium techniki dentystycznej, pracownia odlewnictwa i obróbki metali: mikroskopy i lupy zabiegowe. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Lupy zabiegowe z powiększeniem 2,5x - 20 szt., lupy pryzmatowe z powięskzeniem 5,5x - 2 szt., oświetlenie halogenowe do ww. lup - 2 szt., mikroskopy zabiegowe - 3 szt., mikroskopy laboratoryjne - 3 szt. Konfigurację wyposażenia wraz z zestawieniem parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a/ dostawę wyposażenia wraz z transportem i ubezpieczeniem CIP Kraków, b/ prace montażowe, c/ próby ruchowe, d/ przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, e/ dostarczenie kompletu dokumentacji techniczno-montażowej z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa oraz instrukcji w języku polskim, f/ świadczenie usług w okresie gwarancji, zgodnie z zasadami określonymi w wzorze umowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Stomatologii Wydziału Lekarskiego CMUJ, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 371 000,00 PLN netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane oświadczenia i dokumenty: (podstawa: art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do jego reprezentacji - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.