eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (urządzeń) laboratorium techniki dentystycznej w systemie CAD/CAM



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55314

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (urządzeń) laboratorium techniki dentystycznej w systemie CAD/CAM Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, do kontaktów: mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 048 12 4210466, fax 048 12 4210466, e-mail: mherjan@cm-uj.krakow.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 048 12 4210466, fax 048 12 4210466, e-mail: mherjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 048 12 4210466, fax 048 12 4210466, e-mail: mherjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział ds. Aparatury Collegium Medicum UJ, mgr inż. Juliusz Popławski, inż. Jacek Worobjow, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 048 12 4210466, fax 048 12 4210466, e-mail: mherjan@aparatura.one.pl, www.cm-uj.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (urządzeń) laboratorium techniki dentystycznej w systemie CAD/CAM. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Komputerowy system typu CAD/CAM do wytwarzania prac protetycznych, zintegrowany w jednym ciągu technologicznym, pozwalający na skanowanie i wytwarzanie w składzie: skaner do skanowania modeli, elementy uzupełniające do skanera, oprogramowanie robocze, oprogramowanie robocze-opcjonalne, frezarka do frezowania uzupełnień protetycznych z materiałami rozruchowo-eksploatacyjnymi, elementy uzupełniające do frezarki, stół roboczy frezarki, piec do synteryzacji z materiałami rozruchowo- eksploatacyjnymi. Konfigurację systemu wraz z zestawieniem parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę wyposażenia wraz z transportem i ubezpieczeniem CIP Kraków b) prace montażowe c) próby ruchowe d) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi e) dostarczenie kompletu dokumentacji techniczno-montażowej z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa oraz instrukcji obsługi w języku polskim f) świadczenie usług w okresie gwarancji, zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Stomatologii Wydziału Lekarskiego CM UJ w Krakowie, ul. Montelupich 4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.93.00 - System CAD Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.11.00 - System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) Oryginalny kod CPV: 33.13.00.00 - Stomatologia Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 615 000,00 PLN netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 5000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wyłacznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane oświadczenia i dokumenty: (podstawa: art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do jego reprezentacji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia do obrotu i użytkowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DAp/CM/242-29/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 11:30, Dział ds. Aparatury - Collegium Medicum UJ, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.