Og³oszenie nr 553145-N-2018 z dnia 2018-05-02 r.
Zarz±d Zieleni Miejskiej: "Zagospodarowanie terenu skweru u zbiegu ulic O³owiana - K³o¶na we Wroc³awiu - ETAP I i ETAP II".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trzebnicka
33
,
50231
Wroc³aw, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
071 3286611/12, e-mail
sekretariat@zzm.wroc.pl, faks
071 3286611/12.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zzm.wroc.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty tylko w formie pisemnej
Adres:
Zarz±d Zieleni Miejskiej ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wroc³aw
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Zagospodarowanie terenu skweru u zbiegu ulic O³owiana - K³o¶na we Wroc³awiu - ETAP I i ETAP II".
Numer referencyjny:
ZP/PN/14/2018/DPIR
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest nowe zagospodarowanie skweru u zbiegu ulic O³owiana - K³o¶na we Wroc³awiu. Celem inwestycji jest wzbogacenie oferty wypoczynku oraz rekreacji czynnej w przestrzeni publicznej dla mieszkañców osiedla Gajowice. W ramach etapu I i II projektu przewidziano wykonanie placu o nawierzchni poliuretanowej oraz nawierzchni mineralnej utwardzonej, z wyposa¿eniem w: urz±dzenia rekreacyjne i zabawowe (np. karuzela linowa, hu¶tawka podwójna), urz±dzenia do æwiczeñ fizycznych oraz elementy ma³ej architektury. 2)Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: a)budowie placu o nawierzchni poliuretanowej i mineralnej utwardzonej, wyposa¿eniu ww. placu w: urz±dzenia rekreacyjne i zabawowe (np. karuzela linowa, hu¶tawka podwójna), urz±dzenia do æwiczeñ fizycznych oraz elementy ma³ej architektury, b)dostawie i monta¿u: tablicy informacyjnej (na regulamin), koszy na ¶mieci, ³awek parkowych, karuzeli linowej, hu¶tawki podwójnej oraz urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej: wio¶larz + pylon + orbitrek, biegacz + pylon + twister, rower + pylon + stepper, c)demonta¿u, a nastêpnie monta¿u w nowym miejscu koszy na ¶mieci, d)oczyszczeniu i renowacji istniej±cych 2 szt. koszy na ¶mieci tj. usuniêcie pow³oki malarskiej, na³o¿enie warstwy antykorozyjnej i nowej pow³oki malarskiej). 3)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: a)przygotowanie terenu - rozbiórki: murka betonowego, obrze¿a z kostki graniowej 18/20 cm, ³awy betonowej, koszy na ¶mieci wraz z fundamentem, b)przesadzenie krzewów z kwietnika (powierzchnia: 12 m2) w nowe miejsce tj. pod okapem drzew, w grupie istniej±cych krzewów, jako uzupe³nienie nasadzeñ, c)tyczenie uk³adu przestrzennego, d)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, e)utylizacja gruzu i wywóz z terenu rozbiórki, f)roboty ziemne przy korytowaniu pod nawierzchniê, g)korytowanie gruntu pod nawierzchnie, obrze¿a oraz pod lokalne pog³êbienia dla fundamentów urz±dzeñ oraz wyrównanie, zagêszczenie i profilowanie terenu, zasypanie wykopów pod fundamenty dla urz±dzeñ, h)wykonanie placu o nawierzchni poliuretanowej do wysoko¶ci upadku h=1,5 m: - nawierzchnia ograniczona jest obrze¿em betonowym o wymiarach 6 cm x 25 cm x 100 cm na podsypce piaskowej z wype³nieniem spoin zapraw± cementow±, mocowanym w ³awie betonowej z oporem z betonu C16/20, - nawierzchniê poliuretanow± nale¿y wykonaæ z kolejnych warstw: piasek gruboziarnisty - gr. 20 cm, kliniec/kruszywo 4-31,5 mm - gr. 15 cm, mia³ kamienny - 0-5 mm - gr. 5 cm, granulat gumowy SBR z ¿ywic± poliuretanow± - gr. 4 cm, granulat kauczukowy EPDM i ¿ywica poliuretanowa - gr. 1 cm. i)wykonanie nawierzchni mineralnej utwardzonej (grysowej), wykoñczonej istniej±cym obrze¿em z kostki kamiennej o wymiarach 18/20 cm. Przy istniej±cym drzewie, w obrêbie nawierzchni mineralnej utwardzonej nale¿y wymieniæ górn± warstwê - 10 cm, bez ingerencji w strefê korzeniow±, - nawierzchniê mineraln± utwardzon± (grysow±) nale¿y wykonaæ z kolejnych warstw: piasek gruboziarnisty - gr. 10 cm, kruszywo ³amane 0-31,5 mm - gr. 10 cm, mia³ granitowy 0-8 mm - gr. 10 cm, j)dostawê i monta¿ elementów wyposa¿enia terenu tj.: o tablicy informacyjnej (na regulamin), typu MULLER (nr kat. 9089) lub produkt równowa¿ny: o konstrukcji z rur stalowych ocynkowanej ogniowo i malowana proszkowo farb± strukturaln± matow± na kolor ¿ó³ty RAL 1004, tablica wykonana z blachy o wymiarach 495 mm x 700 mm, mocowana do konstrukcji za pomoc± uszu stalowych. Tablica informacyjna powinna byæ mocowana w gruncie za pomoc± prefabrykatów betonowych, o ³awki parkowej - typu METALICO (LORETTO) lub produkt równowa¿ny, wymiary (d³. x szer. x wys.): 1,92 x 0,55 x 0,87 m konstrukcja stalowa wykonana z profili 60x40 mm ze stali wêglowej ocynkowanej, malowanej proszkowo farb± strukturaln± malowana na kolor RAL 9004, GAT. AISI 304 wykoñczone drobnym szlifem, drewno: jako drewno egzotyczne dwukrotnie olejowane, o koszy na ¶mieci - typu: MULLER (nr kat. 211) lub produkt równowa¿ny, (wymiary d³. 570 mm, wys. 1440 mm, szer. 480 mm), ca³o¶æ ocynkowana ogniowo i malowana farb± akrylow±, strukturaln± matow± w kolorze RAL 1004, o pojemno¶ci 75 l wykonane z rury stalowej, z daszkiem i pojemnikiem z blachy, wyposa¿onych w zamek uwalniaj±cy/blokuj±cy wyci±gniêcie wiadra, z fundamentem betonowym lub równowa¿ne, o karuzeli linowej - typu FREKIDS (STO¯EK TWIST, nr kat. STZ-02) lub produkt równowa¿ny, wymiary (d³. x szer. x wys.): 2,08 x 2,08 x 2,19 m, konstrukcja z elementów stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo farb± strukturaln± matow± na kolor ¿ó³ty RAL 1004, urz±dzenie powinno byæ posadowione w gruncie , betonowane beton klasy min. B-15, liny z rdzeniem stalowym z oporem z polipropylenu, ³±czone poprzez plastikowe lub aluminiowe konektory, kolor lin czarny RAL 9004, belki konstrukcyjne os³oniête kapturkami z tworzywa sztucznego, ³by ¶rub, nakrêtki os³oniête plastikowymi za¶lepkami, nakrêtki ko³pakowe z ³bem kulistym, kolor elementów plastikowych, ³±cz±cych: czarny RAL 9004, o hu¶tawki podwójnej: deseczka + bocianie gniazdo, typu: PROSYMATYK lub produkt równowa¿ny, wymiary dla nawierzchni syntetycznej (wys. x szer. x d³.): 3,70 x 6,30 x 1,25 m, konstrukcja z elementów stalowych ocynkowanych, s³upy pionowe i belka pozioma wykonane z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo farb± strukturaln± malowan± na kolor ¿ó³ty RAL 1004, ³añcuch o krótkich ogniwach ze stali nierdzewnej, zawiesia ze stali nierdzewnej, siedzisko hu¶tawki: kube³ek lub gumowa deseczka + bocianie gniazdo (deseczka i elementy linowe w kolorze czarny RAL 9004), hu¶tawka powinna byæ mocowana w gruncie za pomoc± prefabrykatów betonowych, o urz±dzenia si³owni zewnêtrznej wio¶larz + pylon + orbitrek (karta katalogowa THJ-D23 + THJ-D11), biegacz + pylon + twister (karta katalogowa THJ-D04 + THJ-D21), rower + pylon + stepper (karta katalogowa THJ-D06 + THJ-D21), podwójne urz±dzenie do æwiczeñ: typu: Herkules lub produkt równowa¿ny. Urz±dzenie zgodne z norma PN-EN16630:2015-06. Siedziska, oparcia, stopnice - stalowe, kolorystyka: pylon - kolor ¿ó³ty/szary RAL 1004; RAL 7040, k)demonta¿ koszy na ¶mieci w celu przeprowadzenia ich renowacji, l)renowacjê koszy na ¶mieci obecnie znajduj±cych siê na terenie skweru (2 szt.), tj. usuniêcie pow³oki malarskiej, na³o¿enie warstwy antykorozyjnej i nowej pow³oki malarskiej, g) monta¿ koszy na ¶mieci poddanych renowacji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1)Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalno¶ci,
2)Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto polegaj±c± na zagospodarowaniu terenu skweru, zieleñca lub parku wraz z dostaw± elementów ma³ej architektury.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona - do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni - aktualnych na dzieñ z³o¿enia poni¿szych o¶wiadczeñ lub dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp: a)Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego nale¿y z³o¿yæ w stosunku do Wykonawcy, urzêduj±cego cz³onka / cz³onków jego organu zarz±dzaj±cego, urzêduj±cego cz³onka / cz³onków jego organu nadzorczego, wspólników spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a tak¿e w stosunku do prokurenta lub prokurentów. b)Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. c)Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d)Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; e)O¶wiadczenia zawarte w Za³±czniku nr 2 do SIWZ tj.: - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; - o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona - do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni - aktualnych na dzieñ z³o¿enia poni¿szych o¶wiadczeñ lub dokumentów w celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania, podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 4 do SIWZ),
b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 5 do SIWZ),
c)o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych lub kadry kierowniczej Wykonawcy (Za³±cznik nr 5.1 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona - do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni - aktualnych na dzieñ z³o¿enia poni¿szych o¶wiadczeñ lub dokumentów w celu potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a)Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ równowa¿nych (Za³±cznik nr 7 do SIWZ). b)Karty techniczne oferowanych urz±dzeñ tj.: karuzeli linowej, hu¶tawki podwójnej oraz urz±dzeñ si³owni zewnêtrznej: wio¶larz + pylon + orbitrek, biegacz + pylon + twister, rower + pylon + stepper, ³awki parkowej, koszy na ¶mieci, tablicy informacyjnej (na regulamin), a w przypadku urz±dzeñ zabawowych dodatkowo certyfikaty/po¶wiadczenia zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176:2009 i si³owni zewnêtrznej dodatkowo certyfikaty/po¶wiadczenia zgodno¶ci z norm± PN-EN 16630:2015, aby Zamawiaj±cy móg³ oceniæ równowa¿no¶æ tych produktów. c)Koncepcja zagospodarowania terenu. UWAGA: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê urz±dzeñ zaproponowanych przez projektanta w dokumentacji projektowej, Zamawiaj±cy nie wymaga za³±czenia do oferty zestawienia zaproponowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ równowa¿nych, kart technicznych urz±dzeñ, certyfikatów/po¶wiadczeñ oraz koncepcji zagospodarowania terenu o których mowa powy¿ej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) wype³niony Formularz ofertowy (wg Za³±cznika nr 1 do SIWZ), 2) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, 3) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 1500,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden tysi±c piêæset i 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takich zmian lub je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje siê przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, w szczególno¶ci z uwagi na: a) przerwy w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzale¿nione jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem, ¿e przerwa nast±pi³a z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerwy), b) wyst±pienie si³y wy¿szej - o czas wynikaj±cy z dzia³ania si³y wy¿szej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu z Zamawiaj±cym. Za si³ê wy¿sz± uznawane bêd± zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, na które Strony nie maj± wp³ywu. c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego); 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy oraz jej zakres - uznaje siê w szczególno¶ci: - zmiany w zakresie elementów przedmiotu umowy, przez które rozumie siê m.in. zmiany zakresu czynno¶ci do wykonania, zmianê urz±dzeñ okre¶lonych w dokumentacji projektowej, zmianê elementu zagospodarowania terenu (terenu inwestycji), zmianê zaplecza budowy, zmianê wygrodzenia terenu budowy, ustalenie nowej drogi dojazdu do placu budowy - i prze³o¿enie tych zmian na przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci; - zmiany wynikaj±ce z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnieñ, dokumentacji na podstawie której realizowana jest umowa - i prze³o¿enie tych zmian na przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci; 3) formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w zakresie zgodnym z przepisami ustawy Pzp i bez zmiany jego pierwotnej wysoko¶ci oraz z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia w danym czasie; 4) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy, wynikaj±cego z dokonanych formalnie zmian; 5) zmiany osób o których mowa w § 9 umowy, s± mo¿liwe jedynie o ile osoby te spe³niaj± warunki/wymagania stawiane im w postêpowaniu, w którym dokonano wyboru Wykonawcy oraz wymagania/uprawnienia okre¶lone przepisami prawa dla danych specjalizacji; 6) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy, wynikaj±cej z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie podwykonawcy, w szczególno¶ci na skutek braku nale¿ytej realizacji powierzonej podwykonawcy do realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, jego likwidacji, upad³o¶ci, zamkniêcia dzia³alno¶ci przez podwykonawcê lub obiektywnego braku mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu zamówienia si³ami w³asnymi przez Wykonawcê. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy, jej zakres - uznaje siê w szczególno¶ci: przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ej zmiany; 7) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy - o czas trwania tych przyczyn. 2. Wprowadzenie zmiany postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa ³±cznika dla Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wroc³awiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Do¶wiadczeñ
- Poprawa brd na DK8 w m. Z±bkowice ¦l±skie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_¦wiadczenie us³ug deratyzacji terenów zewnêtrznych oraz czê¶ci wspólnych budynków stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wroc³awiu wraz z budow± ³±cznika drogowego i z infrastruktur± - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTU£U PROWADZONEJ DZIA£ALNO¦CI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNO¦CI OSÓB ZARZ¡DZAJ¡CYCH SPÓ£K¡ KAPITA£OW¡ ZOO WROC£AW SP. Z O.O.
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciê¿arowych"
- Przebudowa uk³adu komunikacyjnego na terenie Zespo³u Szkó³ im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyñskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorz±dowego (PPS) w £uszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w czê¶ci kondygnacji IV, V i VI budynku M³yny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z gara¿em podziemnym oraz czê¶ci± us³ugow± w parterze budynku,przy ulicy Przêdzalnianej 101/103 w £odzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkañców wsi Ksiê¿pol
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.