eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › roboty budowlane polegające na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-27

POZYCJA 55300

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: roboty budowlane polegające na: budowie zjazdu z ul. Estkowskiego w ul. Szyperską w Poznaniu; przebudowie ul. Piaskowej w Poznaniu; przebudowie ul. Szyperskiej w Poznaniu - odcinek od ul. Garbary Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Beata Zembska, ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8528260, fax 061 8523124, e-mail: sekretariat@ptbs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ptbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na: budowie zjazdu z ul. Estkowskiego w ul. Szyperską w Poznaniu; przebudowie ul. Piaskowej w Poznaniu; przebudowie ul. Szyperskiej w Poznaniu - odcinek od ul. Garbary. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: - budowie zjazdu z ul. Estkowskiego w ul. Szyperską w Poznaniu; - przebudowie ul. Piaskowej w Poznaniu; -przebudowie ul. Szyperskiej w Poznaniu - odcinek od ul. Garbary. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania , które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: - Dowód wniesienia/wpłacenia wadium - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. - Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie nawierzchni drogowej z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowywanych na gorąco - minimum 1 obiekt o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według dodatku nr 5 do siwz oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). - Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie nawierzchni z kostki brukowo-betonowej - minimum 1 obiekt o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według dodatku nr 5 do siwz oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przedmiotowy warunek winien spełniać co najmniej jeden podmiot. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg dodatku nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument może złożyć przynajmniej jeden podmiot. - Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie objętym ofertą posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: a) drogowej b) telekomunikacyjnej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym na dzień otwarcia ofert dokumentem stwierdzającym, że wskazana osoba ma prawo wykonywania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zm.). Warunek będzie spełniony także, gdy poszczególne uprawnienia będą łączone przez jedną lub kilka osób. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający weźmie pod uwagę łączne uprawnienia podmiotów. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w min wymaganej kwocie 500.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zamawiający weźmie pod uwagę łączną zdolność kredytową podmiotów. - Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł - okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. Wykonawca na 2 dni przed terminem przekazania terenu budowy przedłoży do wglądu Zamawiającego umowy ubezpieczenia (polisy), pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. W dniu podpisania umowy Zamawiający zażąda przedłożenia nowej polisy, jeśli polisa załączona do oferty utraciła ważność. Również, gdy polisa utraci ważność w trakcie wykonywania robót Zamawiający zażąda przedłożenia nowej, tak aby była zachowana ciągłość ubezpieczenia. Nowe polisy muszą być zawarte na warunkach nie gorszych niż polisa przedłożona do oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek będzie rozpatrywany łącznie. - Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy (wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu z podziałem na tygodnie). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60.000 euro Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, drogowe, wykończeniowe, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne, wodociągowe i kanalizacyjne, roboty w zakresie kolei tramwajowej.; - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych; - przywrócenie do stanu pierwotnego placu budowy, a także nieruchomości osób trzecich jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście_tysięcy_złotych_00/100 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert, tj. do 21.12.2006 r. (włącznie). 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.11.2006 r. o godzinie 11:00. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 - na przelewie należy umieścić informację: wadium - budowa i przebudowa dróg ul. Szyperska/Piaskowa w Poznaniu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt II 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w formie przelewu na konto : 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bezpłatnie - w przypadku pobrania dokumentacji projektowo-przetargowej na płycie CD w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2006, godzina 11:30, Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 61-807 Poznań , ul. Św. Marcin 58/64, III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.