eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach (północna ściana wieży)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Szaflary: Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach (północna ściana wieży)
Numer ogłoszenia: 55298 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Szzaflarach , ul. Kościelna 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2755567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owczarnia.diecezja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach (północna ściana wieży).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia to roboty kamieniarskie w zakresie: a) w części dolnej: - wykonanie nowej okładziny kamiennej na kotwach nośnych, - wykonanie cokołu, b) w części górnej: - wykonanie nowej okładziny kamiennej na kotwach nośnych, - wykonanie elementu uskoku, - wykonanie glifu okiennego o gr. 8cm, - odtworzenie gzymsów wieżyczek, - odtworzenie profilu tarczy zegara, - odtworzenie profilu gzymsu nadokiennego, - konserwacja kamienia, - inne prace towarzyszące. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót określa kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót, oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót konserwatorskich oraz program prac konserwatorskich wraz opinią konstrukcyjną i wstępnymi badaniami petrograficznymi dotyczącymi elewacji kościoła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z kilku ustawowo dopuszczonych form. Szczegóły w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek podpisując załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia. Profil prowadzenia działalności gospodarczej powinien obejmować rodzaj robót, stanowiący przedmiot zamówienia, co zapewni należyte wykonanie zadania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi po dokonaniu badania załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, oraz zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek podpisując załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia. Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prócz prac elewacyjnych remontowo-budowlanych na rzecz zamawiających publicznych, prywatnych i in., co najmniej trzy roboty konserwatorskie, restauratorskie i renowatorskie elewacji i ścian kamiennych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości, każda nie mniejszej niż 100.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie, przedstawiając referencje lub bezusterkowe protokoły odbioru robót. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się wykonanie robót remontowych, budowlanych, konserwatorskich, restauratorskich i renowatorskich, elewacji i ścian kamiennych, obiektów stanowiących własność instytucji publicznych, kościelnych, przedsiębiorstw i firm prywatnych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi po dokonaniu badania załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, oraz zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunki te winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek podpisując załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia. Wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem budowlanym i narzędziami przydatnymi do zrealizowania przedmiotowego zamówienia załączając do oferty wykaz sprzętu i narzędzi. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi po dokonaniu badania załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, oraz zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunki te winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca dysponuje ekipą roboczą, posiadającą stosowne uprawnienia zawodowe i doświadczenie do prac odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi po dokonaniu badania załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, oraz zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunki te winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że spełnia ten warunek podpisując załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia. Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku podstawowym firmy lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi po dokonaniu badania załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, oraz zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunki te winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy/Robót, b) aktualny wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Kierownika Budowy/Robót, c) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), d) parafowany i opieczętowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), e) oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej i oględzin wieży kościoła (załącznik nr 6 do SIWZ), f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (załącznik nr 7 do SIWZ), g) kosztorys ofertowy-szczegółowy z podaniem wskaźników cenotwórczych, h) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owczarnia.diecezja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach, ul. Kościelna 1, 34-424 Szaflary.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Parafia w Szaflarach, ul. Kościelna 1, 34-424 Szaflary, kancelaria parafialna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dotowany z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach zadania publicznego Ochrona zabytków Małopolski..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.