Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Wrocław: ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAłEM NA DWA ZADANIA:
ZADANIE 1: ROZBIóRKA BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU,
ZADANIE 2:ADAPTACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POMIESZCZENIA ODPADóW MEDYCZNYCH ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU.
Numer ogłoszenia: 55247 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAłEM NA DWA ZADANIA: ZADANIE 1: ROZBIóRKA BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU, ZADANIE 2:ADAPTACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POMIESZCZENIA ODPADóW MEDYCZNYCH ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAłEM NA DWA ZADANIA: ZADANIE 1: ROZBIóRKA BUDYNKU GOSPODARCZO-MAGAZYNOWEGO ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU, ZADANIE 2:ADAPTACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POMIESZCZENIA ODPADóW MEDYCZNYCH ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE DCO PRZY PL. HIRSZFELDA 12 WE WROCłAWIU
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: łącznie 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł), - Zadanie 1 - 1.000,00 zł - Zadanie 2 - 900,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - Zadanie 1 - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykazać się aktualnie opłaconą składką, - Zadanie 2 - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownicy robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń sanitarnych, muszą być wpisani na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykazać się aktualnie opłaconą składką. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia - załącznik nr 17 do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 18 do SIWZ dla Zadania 2 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby wymienione posiadają te uprawnienia - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ. 3. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 3.1. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ oraz dołączonym projektem rozbiórki stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3.2. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 11, nr 12 i nr 13 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, projektem budowlanym - branża architektura, technologia medyczna, konstrukcja, instalacje elektryczne stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, projektem budowlanym - branża instalacje sanitarne stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz spisem wyposażenia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, 4. Formularz oferty- załącznik nr 16, 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2- załącznik nr 15. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu pl. Hirszfelda 12, budynek H, pok. 312, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu pl. Hirszfelda 12, budynek H, pok. 312, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - rozbiórka budynku gospodarczo-magazynowego zlokalizowanego na terenie DCO przy pl. Hirszfelda 12 we Wrocławiu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - rozbiórka budynku gospodarczo-magazynowego zlokalizowanego na terenie DCO przy pl. Hirszfelda 12 we Wrocławiu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - adaptacja budynku gospodarczego na pomieszczenia odpadów medycznych zlokalizowanego na terenie DCO przy pl. Hirszfelda 12 we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - adaptacja budynku gospodarczego na pomieszczenia odpadów medycznych zlokalizowanego na terenie DCO przy pl. Hirszfelda 12 we Wrocławiu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.32.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Udostępnienie terenów inwestycyjnych poprzez rozbiórkę obiektów poprzemysłowych w Żarach
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.