eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Dąbrowa Tarnowska: Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
Numer ogłoszenia: 55246 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum św. Br. Alberta , ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6424451, faks 014 6424450 w. 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.caritas.diecezia.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1) Wspólny słownik Zamówień CPV: kod CPV - 33.60.00.00-6 - dostawa leków gotowych dla potrzeb Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2) Wspólny Słownik Zamówień CPV: kod CPV - 33.60.00.00-6 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.2. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie Zamawiającego, niezwłocznie okazać świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.4. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, a oferowany termin płatności nie krótszy niż 30 dni. W przypadku dostarczanych produktów posiadających okres ważności 12 miesięcy lub krótszy od momentu ich wyprodukowania, dopuszcza się aby termin ważności przedmiotu dostawy wynosił co najmniej 6 miesięcy. 1.5. Wykonawca pokrywa koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania wybranego asortymentu według zamówienia złożonego faksem przez Zamawiającego, określającego ilość oraz termin realizacji. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia. 1.8. W przypadkach nagłych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w trybie realizacji cito tj. w dniu zamówienia. 1.9. Zamówienie należy realizować sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez cały okres obowiązywania umowy. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i wolnego od wad. 1.11. Wykonawca zabezpiecza należycie przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę i jakość oraz za braki i wady powstałe w czasie transportu, a także za powstałe skutki. 1.12. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w oparciu o złożone zamówienie. 1.13. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia: a) który jest niezgodny z wymienionym w załączniku nr 2 (pakiet nr 1 i/lub pakiet nr 2) asortymentem i ilością - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. b) z wadami, nieprawidłowościami stwierdzonymi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia - Zamawiający ma prawo żądać jego wymiany na wolny od wad. c) niezrealizowania w terminie dostawy - Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. d) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi podczas magazynowania przedmiotu zamówienia - Zamawiający odda go do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego. 1.14. Podstawą reklamacji jest sporządzenie stosownego protokołu reklamacyjnego. 1.15. W przypadku uwzględnienia słuszności reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 24 godzin od chwili sporządzenia protokołu reklamacyjnego do wyeliminowania opisanych w nim wad w sposób uzgodniony z Zamawiającym bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. 1.16. Za każdym razem kiedy w załączniku nr 2 - pakiet nr 1, w postaci leku wpisana jest tabletka, oznacza to postać leku: tabletka, drażetka, kapsułka. 1.17. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.18. Nazwy podanych leków w załączniku nr 2 są nazwami międzynarodowymi oraz nazwami handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Dopuszczamy zamienniki leków, a użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta. 2. Informacja o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzć podwykonawcom. 3. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety, zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ. W ramach pakietów należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w pakiecie nr 1 i/lub w pakiecie nr 2 spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentu wymienionych w rozdz. VI pkt. 1 lit.a, d i e.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załączonego do oferty oświadczenia oraz wykazu wymienionych w rozdz. VI pkt.1 lit. a i b.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załączonego do oferty oświadczenia wymienionych w rozdz. VI pkt. 1 lit.a

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załączonego do oferty oświadczenia wymienionych w rozdz. VI pkt. 1 lit.a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści załączonego do oferty oświadczenia oraz dokumentu wymienionego w rozdz. VI pkt.1 lit.a i c.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o dysponowaniu świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim na wszystkie wskazane z załączniku nr 2, pakiet nr 1 - leki gotowe i/lub pakiet nr 2 - leki gotowe grupy LZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.caritas.diecezia.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16 , 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Caritas Diecezji Tarnowskiej Hospicjum Św. Brata Alberta w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. św. Br. A. Chmielowskiego 16 , 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.