Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-19
Ogłoszenie nr 552364-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.
Muzeum Okręgowe w Tarnowie: Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych "Montaż zabezpieczeń elektronicznych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie" w podziale na dwie części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Okręgowe w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
85001230900000, ul.
Rynek
3
,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 212 149, e-mail
promocja@muzeum.tarnow.pl, faks
14 6212149 wew. 11.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.tarnow.pl
Adres profilu nabywcy:
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,m,4346,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,m,4346,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,m,4346,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie,m,4346,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składać w wersji papierowej w Muzeum Okręgowym w Tarnowie - Kancelaria, 33-100 Tarnów, ul. Rynek 3, pok. 108
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych "Montaż zabezpieczeń elektronicznych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie" w podziale na dwie części
Numer referencyjny:
AD 271-1-1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie dokonje takiego zastrzeżenia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotowe zadanie dla części nr I i części nr II dofinansowane jest przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu zabezpieczeń elektronicznych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie. 3.Zamówienie jest podzielone na dwie części. Część nr I pod nazwą.: "Tarnów, Muzeum Etnograficzne (XVIII w.): montaż instalacji przeciwpożarowej (SSP) i antywłamaniowej (SSWiN)" Zakres zamówienia obejmuje roboty instalacyjne systemów zabezpieczeń elektronicznych (Systemu Sygnalizacji Pożaru, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu) w budynku Muzeum Etnograficznego w Tarnowie, polegające w szczególności na: 1) uzgodnienie z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz WUOZ Tarnów kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do oferty; 2) demontażu istniejących systemów (SSP, SSWIN); 3) montażu systemów zgodnie z dokumentacją projektową (SSP, SSWiN); 4) miejscowych naprawach tynków i malowaniu ścian i sufitów, 5) integracji zamontowanych systemów z istniejącymi w budynku spichlerza, 6) utylizacji zdemontowanych czujek izotopowych (40 szt.); 7) wyposażeniu obiektu w znaki ochrony przeciwpożarowej; 8) przygotowaniu i testowaniu oprogramowania systemów alarmowych (w tym 21 dni próbnej eksploatacji); 9) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej - 2 egz. dla każdego z systemów; 10) sporządzeniu kosztorysu powykonawczego za wykonane prace lub roboty z ich obmiarem; 11) przeszkoleniu pracowników Muzeum w zakresie obsługi obu systemów, 12) uzgodnieniu z rzeczoznawcą p.poż Scenariusza działania systemów technicznych na wypadek pożaru opracowanego dla budynku Muzeum Etnograficznego (dokument w posiadaniu Zamawiającego). Część nr II pod nazwą.: "Dębno, zamek (XV w.) - Oddział Muzeum Okręgowego w Tarnowie: montaż instalacji antywłamaniowej (SSWiN)" Zakres zamówienia obejmuje roboty instalacyjne systemu zabezpieczeń elektronicznych (system SSWiN) w budynku Zamku w Dębnie, polegające w szczególności na: 1) uzgodnienie z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz WUOZ Tarnów kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do oferty. 2) demontażu istniejącego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 3) montażu projektowanego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) zintegrowanego z systemem kontroli dostępu (KD); 4) miejscowych naprawach tynków i malowaniu ścian i sufitów; 5) programowaniu centrali, wizualizacji systemu; 6) montażu zabezpieczeń mechanicznych w obiekcie (wymiana istniejących wkładek na wkładki atestowe, dodatkowe zamki nawierzchniowe w klasie piątej zabezpieczenia, wymiana kłódek na posiadające certyfikat klasy piątej); 7) przygotowaniu i testowaniu oprogramowania systemu (w tym 21 dni próbnej eksploatacji); 8) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej - 2 egz.; 9) sporządzeniu kosztorysu powykonawczego za wykonane prace lub roboty z ich obmiarem, 10) przeszkoleniu pracowników Muzeum w zakresie obsługi systemu SSWiN. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (część nr I i część nr II) zawiera udostępniona dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ, z zastrzeżeniem punktu 6.9. SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
45343000-3 |
45312100-8 |
45312200-9 |
45312200-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-15
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin rozpoczęcia prac objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio części nr I i części nr II) ustala się nie później niż 3 dni robocze od daty podpisania umowy o dofinansowanie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2.Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w 1 powyżej ustala się na dzień 15 października 2020 roku. 3.Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie niezwłocznym dokona uzgodnień kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do oferty z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz WUOZ Tarnów. Dokument ten jest obligatoryjnym uzupełnieniem wniosku o dofinansowanie, stąd termin jego dostarczenia warunkuje datę podpisania umowy o dofinansowanie zadania przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Część nr I i część nr II: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Część nr I i część nr II: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu postępowania, tj.: W celu udowodnienia spełnienia wymagań w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykonawca powinien wykazać, że będzie dysponował następującymi specjalistami:
Część nr I:
1) minimum 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
2) minimum 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. (Dz. U. z 2020 r. poz. 838). Osoba ta będzie pełniła funkcję instalatora.
Część nr II:
1) minimum 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.
2) minimum 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. (Dz. U. z 2020 r. poz. 838). Osoba ta będzie pełniła funkcję instalatora.
Zamawiający w zakresie części nr I i części nr II, dopuszcza aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, pod warunkiem posiadania wymaganych na tą funkcję wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.
Osoby wymienione dla części nr I pkt 1 oraz część nr II pkt 1, powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz.65).
b) Część nr I
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmującą swym zakresem roboty budowlane związane z instalacją systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) i systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. (Dz. U. z 2020 r. poz. 838), o zrealizowanej wartości netto nie mniejszej niż 40.000,00 zł.
Przez "zamówienie" rozumie się jedną, umowę odpłatną.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Część nr II
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem roboty budowlane związane z instalacją systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. (Dz. U. z 2020 r. poz. 838), o zrealizowanej wartości netto nie mniejszej niż 40.000,00 zł.
Przez "zamówienie" rozumie się jedną, umowę odpłatną.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Zamawiający dopuszcza wykazanie wykonania jednego zamówienia spełniającego wymaganie dla części nr I pod warunkiem złożenia oferty na część nr I i część nr II.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Szczegółowe zasady dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca może złożyć w oświadczeniu dotyczącym braku podstaw wykluczenia informacje w zakresie dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Wówczas zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie V SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ)
b) wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie V SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ),
c) dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w "Wykazie robót budowlanych" zostały wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna zawierać dokumenty i doświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu, tj.: a) Formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ lub o treści odpowiadającej temu załącznikowi. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 5a do SIWZ lub o treści odpowiadającej temu załącznikowi. c) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według załącznika nr 5b do SIWZ lub o treści odpowiadającej temu załącznikowi. d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). f) Kosztorys ofertowy zgodnie z wymaganiami SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ryczałtowa | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe zasady zmiany umowy zostały zawarte we wzorach umów stanowiących załączniki nr 2 (część nr I) i nr 3 (część nr II) do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | "Tarnów, Muzeum Etnograficzne (XVIII w.): montaż instalacji przeciwpożarowej (SSP) i antywłamaniowej (SSWiN)" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311200-2, 45453000-7, 45343000-3, 45312100-8, 45312200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ryczałtowa | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Termin rozpoczęcia prac objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio części nr I i części nr II) ustala się nie później niż 3 dni robocze od daty podpisania umowy o dofinansowanie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2.Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w 1 powyżej ustala się na dzień 15 października 2020 roku. 3.Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie niezwłocznym dokona uzgodnień kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do oferty z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz WUOZ Tarnów. Dokument ten jest obligatoryjnym uzupełnieniem wniosku o dofinansowanie, stąd termin jego dostarczenia warunkuje datę podpisania umowy o dofinansowanie zadania przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Inne istotne wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz dokumentów i oświadczeń zwiera SIWZ wraz z załącznikami.
Część nr: | 2 | Nazwa: | "Dębno, zamek (XV w.) - Oddział Muzeum Okręgowego w Tarnowie: montaż instalacji antywłamaniowej (SSWiN)" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311200-2, 45453000-7, 45312200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ryczałtowa | 60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Termin rozpoczęcia prac objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio części nr I i części nr II) ustala się nie później niż 3 dni robocze od daty podpisania umowy o dofinansowanie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2.Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w 1 powyżej ustala się na dzień 15 października 2020 roku. 3.Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie niezwłocznym dokona uzgodnień kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do oferty z inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz WUOZ Tarnów. Dokument ten jest obligatoryjnym uzupełnieniem wniosku o dofinansowanie, stąd termin jego dostarczenia warunkuje datę podpisania umowy o dofinansowanie zadania przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Inne istotne wymagania dotyczące realizacji zamówienia oraz dokumentów i oświadczeń zwiera SIWZ wraz z załącznikami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectwa charakterystyki energetycznej - część IV (12 zadań)
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Modernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.