eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › EZ/ZP/29/2008 KARDIOCHIRURGIA 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Kielce: EZ/ZP/29/2008 KARDIOCHIRURGIA 2
Numer ogłoszenia: 55220 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, fax 041 3660014, 3671226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wszzkielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/29/2008 KARDIOCHIRURGIA 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1: 1. Kaniule żylne udowe z łącznikiem ½ - 12 sztuk PAKIET NR 2: 1. Kaniule aortalne udowe proste dla dorosłych - 80 sztuk PAKIET NR 3: 1. Łączniki męsko-męskie - 3000 sztuk PAKIET NR 4: Uzupełnienie systemu motorowego do piły elektrycznej firmy Aecsulap nr. kat. GA830: 1. Makro - wałek giętki 2,1 m - 2 sztuki 2. Uchwyt pistoletowy piły wzdłużnej MAKRO - 2 sztuki 3. Pokrywa kontenera - 2 sztuki 4. Wanna do kontenera - 2 sztuki 5. Kosz druciany perforowany - 2 sztuki 6. Płótno do wykładania i owijania - 2 sztuki 7. Tabliczka identyfikacyjna z opisem wg. wymagań Zamawiającego - 2 sztuki 8. Tabliczka identyfikacyjna do kontenera z możliwością wygrawerowania - 2 sztuki 9. Olej do konserwacji - 5 sztuk 10. Dysza do spryskiwacza - 5 sztuk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.23.00 - Urządzenia do chirurgii serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.23.00 - Urządzenia do chirurgii serca Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 24 ust 1, 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności. 1.3 Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wszzkielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule żylne udowe z łącznikiem ½ - 12 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule aortalne udowe proste dla dorosłych - 80 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna, jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki męsko-męskie - 3000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie systemu motorowego do piły elektrycznej firmy Aecsulap nr. kat. GA830: 1. Makro - wałek giętki 2,1 m - 2 sztuki 2. Uchwyt pistoletowy piły wzdłużnej MAKRO - 2 sztuki 3. Pokrywa kontenera - 2 sztuki 4. Wanna do kontenera - 2 sztuki 5. Kosz druciany perforowany - 2 sztuki 6. Płótno do wykładania i owijania - 2 sztuki 7. Tabliczka identyfikacyjna z opisem wg. wymagań Zamawiającego - 2 sztuki 8. Tabliczka identyfikacyjna do kontenera z możliwością wygrawerowania - 2 sztuki 9. Olej do konserwacji - 5 sztuk 10. Dysza do spryskiwacza - 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.