Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Nowy Targ: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 55203 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu pn. Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego oraz ich otoczenia. Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie tj.: Zadanie nr 1: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, 2)Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 20 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, 3)Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Zadanie nr 2: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego, 2)Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 20 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, Zadanie nr 3: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego Zadanie nr 4: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego Zadanie nr 5: 1) Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9, 85.12.12.70-6, 79.14.00.00-7, 66.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, świadczył co najmniej jedne indywidualne konsultacje specjalistyczne oraz przeprowadził co najmniej jedne warsztaty treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (o takiej samej lub podobnej tematyce) - dotyczy wszystkich zadań od 1 do 5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki świadczenia indywidualnych konsultacji specjalistycznych oraz przeprowadzenia warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych tzn: dla zadania nr 1: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełni następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe (dyplom magistra) psychologii - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym świadczenie indywidualnego poradnictwa dla osób borykających się z problemami przemocy w rodzinie oraz osób niepełnosprawnych i odpowiednio to udokumentuje - jest dyspozycyjny dla zadania nr 2: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełni następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe w zakresie o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym świadczenie indywidualnego poradnictwa dla wychowanków rodzin zastępczych lub placówek opiekuńczo- wychowawczych oraz osób niepełnosprawnych i odpowiednio to udokumentuje - jest dyspozycyjny dla zadania nr 3: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełni następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe (dyplom magistra prawa) - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym świadczenie indywidualnego poradnictwa dla osób niepełnosprawnych oraz osób borykających się z problemami opiekuńczo- wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie i odpowiednio to udokumentuje - jest dyspozycyjny dla zadania 4: - posiada wykształcenie wyższe (dyplom magistra ekonomii lub prawa) - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w zakresie określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 pn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część 4 pkt. 1 przedmiotu zamówienia - jest dyspozycyjny dla zadania nr 5: - posiada wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia studiów wyższych pedagogicznych bądź studiów wyższych i podyplomowych pedagogicznych) - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w tym praca z osobami borykającymi się z problemami przemocy w rodzinie i odpowiednio to udokumentuje - jest dyspozycyjny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp 2) wypełniony formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym targu przy Al. Tysiąclecia 35 w pokoju nr 103 - sekretariat ( I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest przez Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamawiający informuje o różnych terminach wykonania zamówienia tj: zadanie nr 1 - część I : od zawarcia umowy do 15 grudnia 2011r, część II: druga połowa czerwca 2011r, część III: druga połowa sierpnia 2011r, zadanie nr 2- część I: od 1 kwietnia 2011r do 15 grudnia 2011r, część II: druga połowa czerwca 2011r, zadanie nr 3- od zawarcia umowy do 15 grudnia 2011r, zadanie nr 4- od zawarcia umowy do 15 grudnia 2011r, zadanie nr 5- druga połowa sierpnia 2011r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: 1)Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, 2)Przeprowadzenie jednodniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 20 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, 3)Przeprowadzenie trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego, 2)Przeprowadzenie dwudniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 20 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, pn. Bądź aktywny i asertywny, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego. Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady prawnej lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: prawo rodzinne: ochronę rodziny, władzę rodzicielską, opiekę i kuratelę, sprawy o rozwód i separację, prawo pracy i ubezpieczeń społecznych: w szczególności sporządzanie odwołań od decyzji organów rentowych oraz orzeczeń komisji lekarskich, prawo cywilne: ochrona prawa własności oraz innych praw majątkowych Grupa klientów dla której realizowana będzie usługa: wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, osoby niepełnosprawne, osoby borykające się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie wraz z otoczeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: 1) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa finansowo-podatkowego. Wykonanie usługi obejmuje: -udzielanie porady lub informacji o obowiązującym stanie prawnym regulującym daną sprawę, wynikających z niego prawach i obowiązkach oraz trybie, podmiocie lub organizacjach właściwych do jej załatwienia. Zakres merytoryczny poradnictwa obejmuje: zasady opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych, świadczenie pomocy przy sporządzaniu rocznego rozliczenia podatku, ze szczególnym uwzględnieniem przysługujących ulg i uprawnień, w tym ulgi rehabilitacyjnej, system ubezpieczeń społecznych. Grupa klientów dla której realizowana będzie usługa: wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, osoby niepełnosprawne, osoby borykające się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie wraz z otoczeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: 1) Przeprowadzenie - we współpracy z psychologiem - trzydniowych warsztatów treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla ok. 15 uczestników borykających się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi lub dotyczącymi przemocy w rodzinie pn. Trening i motywacja szansą na zmianę i samodzielność.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań wskazany jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim"
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.