eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Usługi transport wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55187 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Sucha Beskidzka: Usługi transport wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 28701-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 000304415, ul. ul. Szpitalna  22, 34-200  Sucha Beskidzka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48338723111, faks +480338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozsuchabeskidza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transport wewnątrzszpitalnego oraz kompleksowego sprzątania z utrzymaniem wokół obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOZ.V.010/DZP/10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Utrzymywanie czystości, ładu i estetyki wokół obiektów szpitala (ulic wewnętrznych, placów, terenów zielonych, lądowiska helikopterów), usuwanie śniegu i lodu, usuwanie odpadów pochodzących z oczyszczania ulic wewnętrznych, placów i terenów zielonych oraz nadmiaru śniegu i lodu. Na utrzymanie terenów zewnętrznych składają się: - całoroczne bieżące utrzymanie w czystości i bezpiecznego korzystania nawierzchni i otoczenia: chodników, parkingów, dróg dojazdowych i wewnętrznych, lądowiska i schodów na zewnątrz budynku szpitala (odśnieżanie, zamiatanie, sprzątanie, odchwaszczanie, utrzymanie czystości koszy, usuwanie odpadów pochodzących za sprzątania) - sezonowa pielęgnacja terenów zielonych, tj. trawników, klombów kwiatowych, nasadzeń (krzewów i drzew) poprzez nawożenie, odchwaszczanie, przycinanie, sadzenie, spulchnianie, sianie i koszenie trawy wg. potrzeb, grabienie i usuwanie pozostałości roślinnych - utrzymywanie ciągów komunikacyjnych, chodników, lądowiska helikopterów wraz z dojazdem w okresie zimowym, w szczególności poprzez usuwanie śniegu i lodu, posypywanie piaskiem i środkami chemicznymi, a w przypadku dużej ilości zalegającego śniegu, utrudniającego w nadmierny sposób komunikację, poprzez jego usunięcie i wywóz z terenu nieruchomości na własny koszt i własnym staraniem wykonawcy. Czynności w ramach odgarniania śniegu i lodu oraz posypywania gołoledzi piaskiem i środkami chemicznymi, będą wykonywane w wielokrotności wymuszonej przez warunki pogodowe. W czasie opadów wykonawca zapewni taki stopień "czystości" dróg komunikacyjnych, który umożliwia normalne i bezpieczne korzystanie z nich. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zabezpieczy niezbędną ilość piasku i środków chemicznych, niezbędnych do posypywania nawierzchni i likwidacji gołoledzi. Piasek będzie przechowywany w estetycznych pojemnikach z tworzyw sztucznych, oznakowanych napisem "piasek do akcji zimowej", dostarczonych przez wykonawcę przed sezonem zimowym i ustawionych w miejscach ustalonych z zamawiającym. Po zakończeniu sezonu zimowego wykonawca we własnym zakresie usunie pojemnik i pozostały piasek. A. Szczegółowy zakres kompleksowego sprzątania terenu wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej i utrzymania terenów zielonych. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości na powierzchniach wokół obiektów szpitala w Suchej Beskidzkiej (pochylnie, chodniki, schody, parkingi itp.), o łącznej powierzchni 15.515 m2 a w szczególności do: - zamiatania, - usuwania zanieczyszczeń i liści, - usuwania piasku po sezonie zimowym, - opróżniania koszy (1 x dziennie i wg potrzeb), - uzbrojenia koszy w worki koloru zielonego, - czyszczenia krawężników, kostki i płyt chodnikowych (w tym odchwaszczanie i usuwanie glonów), - utrzymanie czystości wokół kontenerów, - mycia daszków nad tarasem przed wejściem głównym - mycia okien i parapetów zewnętrznych na poziomie S2, - mycia parapetów zewnętrznych w kuchni (od strony S2), - mycia wszystkich drzwi wejściowych, Pielęgnacja terenów zielonych o łącznej powierzchni 26.867 m2 Wykonawca zobowiązany jest do: - koszenia trawników w sezonie w miarę potrzeb, - grabienia i utylizacji trawy w dniu koszenia, - renowacji i pielęgnacji zieleni (m.in. sadzenie, dosiewanie, nawożenie, podlewanie, plewienie, przycinanie drzew i krzewów, usuwanie samosiejek, cienkich drzewek wraz z karczowaniem itp. prace ogrodnicze), - sadzonki, trawę i nawozy dostarcza Zamawiający. Utrzymanie płyty lądowiska o powierzchni 729 m2 - odśnieżanie płyty lądowiska , bieżące usuwanie śniegu z płyty 24 h/ dobę - zamiatanie, odchwaszczanie, usuwanie glonów - pielęgnacja nasypu lądowiska ok. 100 m2 Utrzymanie zimowe dróg wewnętrznych, chodników, schodów i tarasu, Wykaz dróg objętych odśnieżaniem: -ulica wokół parkingu na całej szerokości jezdni -chodnik do kotłowni, budynku KTS i magazynu rezerw, -droga dojazdowa i place przed Oddziałem Ratunkowym i magazynem Rezerw -droga ewakuacyjna oraz droga łącząca lotnisko z blokiem "A" -plac manewrowy od S-2 łącznie z dojazdem do kontenerów -droga dojazdowa do Stacji Dializ i parking wewnętrzny -parking dla pracowników (wewnętrzny) -plac wokół prosektorium łącznie z miejscami parkingowymi (od zaplecza) -dojazd do parkingu (za kotłownią) -dojazd do garaży karetek pogotowia -parking za kotłownią -miejsca parkingowe przez wejściem głównym (samochód służbowy, stanowisko dla inwalidy, przystanek autobusowy) -miejsca parkingowe przed kotłownią - wszystkie chodniki Zimowe utrzymanie polega na bieżącym odśnieżeniu i uszorstkowieniu - posypaniu piaskiem dróg wewnętrznych. Na drogach i chodnikach dopuszcza się używanie soli - NaCl za wyjątkiem powierzchni wyłożonych kostką brukową, na schodach i tarasie środka przeznaczonego do marmuru. Przy opadach ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do regularnego usuwania śliskości. Po ustaniu opadów należy ponownie drogi i chodniki odśnieżyć i uszorstkowić . Warunki wykonywania usługi: - odśnieżanie w normalnych oraz bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskich temperaturach, w czasie zawiei i zamieci) w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia, - w przypadkach nagłych zmian pogody rozpoczęcie prac natychmiast, - w ciągu dnia systematyczne kontrolowanie w celu bieżącego usuwania śliskości, - usuwanie sopli ze wszystkich obiektów, - bieżące oczyszczanie z śniegu daszków nad wejściami i tarasem, - oczyszczanie chodników ze śniegu i błota wzdłuż nieruchomości, - zgarnianie śniegu, błota śnieżnego winno odbywać się w taki sposób aby nie utrudniało to ruchu pieszego i kołowego, Śniegu nie wolno gromadzić na przejściach, przejazdach, miejscach parkingowych oraz studzienkach ściekowych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz oznakować pojazd samochodowy zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy "Prawo o ruchu drogowym". W porze odwilży wykonawca zobowiązany jest usuwać wszelkie wyłaniające się z pod śniegu śmieci oraz wykonywać pozostałe prace porządkowe, W celu wykonania usługi Zamawiający użyczy Wykonawcy pomieszczenia gospodarczego (wiata) w celu przechowywania narzędzi do wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w w/w pomieszczeniu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody powstałe w/w pomieszczeniu. Wyszczególnienie czynności wykonywanych sezonowo: WIOSNA - podcinanie krzewów, gałęzi drzew, żywopłotów - wg potrzeb, - czyszczenie chodników i krawężników z chwastów - wg potrzeb, - sianie i sadzenie kwiatów i roślin jednorocznych, - zasilanie, plewienie krzewów, iglaków, klombów - wg potrzeb, - grabienie liści, trawników, zbieranie suchych gałęzi i kamieni - na bieżąco, - usuwanie nieczystości i pozostałości roślinnych. LATO - podcinanie krzewów, gałęzi drzew, żywopłotów - wg potrzeb, - koszenie trawy nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu (trawniki powinny zawsze wyglądać na zadbane), - grabienie skoszonej trawy, - czyszczenie chodników z trawy i chwastów, - pielęgnacja trawników (odchwaszczanie, nawożenie - wg potrzeb), - pielęgnacja klombów, podlewanie kwiatów - wg potrzeb, - usuwanie nieczystości i pozostałości roślinnych. JESIEŃ - grabienie i zbieranie liści, suchych gałęzi - na bieżąco, - przycinanie drzew, krzewów, żywopłotów - wg potrzeb, - usuwanie nieczystości i pozostałości roślinnych. ZIMA - odśnieżanie terenu wokół obiektów szpitala, wg określonej przez wykonawcę technologii (chodniki, place, ulice wewnętrzne, podjazdy, parkingi pracownicze, lądowisko i dojazd do niego), - usuwanie sopli z dachów obiektów szpitala - na bieżąco, - usuwanie śniegu z daszków nad wejściami do obiektów szpitala - na bieżąco, - usuwanie nieczystości i pozostałości roślinnych, B. Szczegółowy zakres transportu wewnątrzszpitalnego realizowanego w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej: Transport -odpadów: Transport wewnętrzny odpadów winien odbywać się zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipiec 2011r.oraz obowiązującymi u Zamawiającego standardami, jak również: - selektywne zbieranie spakowanych odpadów z oddziałów szpitala i przychodni specjalistycznej, - transportu odpadów do miejsca przechowywania, - wydawanie odpadów firmie odbierającej je do utylizacji, (sprawdzanie wagi), - zgłaszanie do Działu Remontowo-Gospodarczego konieczności wywozu odpadów, - okresowe ważenie odpadów zbieranych z oddziałów (w okresie wskazanym przez Zamawiającego) - prowadzenie rejestracji temperatury w chłodniach na odpady, - odpady muszą być bezwzględnie transportowane w zamkniętych pojemnikach , przystosowanych do wymiarów wind znajdujących się u Zamawiającego, - Zamawiający przekaże Wykonawcy profesjonalną chłodnię na odpady, Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w czystości oraz dezynfekcji w/w pomieszczenia, - Wykonawca odpowiada za wszystkie zawinione szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w czasie świadczenia usługi (np. uszkodzenie windy, pomieszczenia chłodni, itp.) - pomoc przy przeprowadzkach oraz wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, Zbieranie i transport odpadów ze szpitala do miejsca magazynowania należy wykonywać codziennie w godz. 6.00 i 16.00 oraz dodatkowo na wezwanie. Wózki do transportu odpadów z poszczególnych jednostek zapewnia Zamawiający. Wózki do transportu odpadów segregowanych ( makulatura, szkło, plastik) zapewnia Wykonawca. Wielkość ich należy dostosować do wymiarów wind. 3.3. Ogólne obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Utrzymania wysokiego standardu i higieny wykonywanej usługi. 2.Bezkolizyjnego pełnienia usług. 3.Bieżącego monitoringu wykonywanych usług przez pracowników Wykonawcy. 4.Używania środków myjąco-czyszczących, dezynfekcyjnych, dopuszczonych do stosowania w służbie zdrowia i zaakceptowanych przez pielęgniarkę epidemiologiczną Zamawiającego. 5.Informowania i uzyskania akceptacji pielęgniarki epidemiologicznej dla każdorazowej zmiany używanych środków. 6.Wyposażenia pracowników w odpowiednią ilość sprzętu niezbędnego do prowadzenia usług, zgodnie z nowoczesnymi zasadami i technologiami sprzątania, utrzymania terenu i transportu w placówkach służby zdrowia . 7.Ścisłej współpracy z Kierownikiem Działu Remontowo-Gospodarczego Zamawiającego celem wymiany uwag dotyczących wykonywanych usług. 8.Mycia, dezynfekcji i utrzymania w czystości swojego sprzętu. 9.Dbałości i odpowiedzialności za powierzany sprzęt. 10.Pracownik ekipy gospodarczej jest zobowiązany do: o zachowania reżimu sanitarnego w zakresie stosowanych metod i procedur utrzymania czystości ustalonych przez Wykonawcę, jak również stosowanego sprzętu i narzędzi, o noszenia czystej odzieży ochronnej i identyfikatorów, o przestrzegania wszelkich obowiązujących w ZOZ Sucha Beskidzka przepisów, standardów, innych instrukcji i posiadanie dopuszczenia do pracy przez lekarza Medycyny Pracy oraz udokumentowane szkolenia (przed przystąpieniem do pracy) w zakresie: a) Minimum sanitarnego b) Dezynfekcji i higieny pomieszczeń służby zdrowia - obowiązujące standardy c) Utrzymania czystości pomieszczeń d) Źródeł i szerzenia się zakażeń szpitalnych e) Sposobów zapobiegania zakażeniom szpitalnym f) Standardy postępowania z materiałem zakaźnym g) Higieny osobistej personelu h) Mycia i dezynfekcji rąk jako podstawowej czynności zapobiegającej rozprzestrzenianiu się zakażeń szpitalnych. i) oszczędnego korzystania z mediów. 11. Bieżącego reagowania i modyfikowania sposobu wykonania usługi, podporządkowania się nowym ustawom i rozporządzeniom jednostek nadrzędnych, kontrolujących jak również zaleceniom Zespołu ds. Zakażeń Zakładowych działających w ZOZ Sucha Beskidzka. 12.Zabezpieczenia wszystkich środków i sprzętu potrzebnego do wykonania usługi. 13.Współpracy w zakresie BPH na warunkach określonych w § 5 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 77300000-3, 90610000-6, 90620000-9, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108373.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Ochrony Security sp.zo.o. ,  ,  ul. Jabłoniowa 5a,  41-200,  Sosnowiec ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133884.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133884.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192420.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.