eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Remont pomieszczeń siedziby Nadleśnictwa Kościan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Kościan: Remont pomieszczeń siedziby Nadleśnictwa Kościan
Numer ogłoszenia: 55187 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościan , Kurza Góra, ul. Gostyńska 89, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 5120233, faks 65 5120890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń siedziby Nadleśnictwa Kościan.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń siedziby Nadleśnictwa Kościan Całość prac będzie przeprowadzona w 2013 i 2014 roku. Planowane prace na rok 2013 zostały podzielone na 3 etapy. ETAP I Czas trwania prac- 2,5 miesiąca Branża budowlana -wymiana stolarki drzwiowej, skucie tynków, demontaż starej posadzki i montaż nowej, tynkowanie, malowanie, montaż sufitów podwieszanych Wykonanie klatki schodowej Branża sanitarna- rozprowadzenie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacja klimatyzacji - rozprowadzenie instalacji na zewnątrz budynku, w piwnicy i w pom. z I etapu montaż urządzeń wew. wyłącznie w sali konferencyjnej. instalacja wodociągowa, p.poż. - instalacja w piwnicy całość, podejścia wraz z montażem armatury w pomieszczeniach z I etapu instalacja kanalizacyjnej - instalacja podposadzkowa - całość, podejścia wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach z I etapu instalacja ogrzewcza- rozprowadzenie wraz z montażem grzejników (oprócz pomieszczeń biura leśnictwa i pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja kotłowni - cały zakres prac Roboty rozbiórkowe wod.- kan. sukcesywnie w celu umożliwienia korzystania z pomieszczeń sanitarnych. Prace rozbiórkowe inst. ogrzewczej i kotłowni w całym zakresie. Branża elektryczna instalacja elektryczna - rozprowadzenie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach z I etapu wraz z montażem białego osprzętu i opraw oświetleniowych oraz z zasilaniem urządzeń instalacji sanitarnych instalacja SAP - rozprowadzenie instalacji systemu SAP (System Automatyki Pożarowej) w pomieszczeniach z I etapu wraz z montażem osprzętu instalacja alarmowa - rozprowadzenie instalacji systemu alarmowego w pomieszczeniach z I etapu wraz montażem osprzętu. Roboty demontażowe nieczynnych instalacji. ETAP II Czas trwania prac- 2 miesiące Branża budowlana wymiana stolarki drzwiowej, skucie tynków, demontaż starej posadzki i montaż nowej, tynkowanie, malowanie, montaż sufitów podwieszanych Branża sanitarna instalacja klimatyzacji - rozprowadzenie instalacji w pom. z II etapu bez montażu urządzeń instalacja wodociągowa, p.poż. - podejścia wraz z montażem armatury w pomieszczeniach z II etapu instalacja kanalizacyjna - podejścia wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach z II etapu Branża elektryczna instalacja elektryczna - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach z II etapu wraz z montażem białego osprzętu i opraw oświetleniowych instalacja SAP - rozprowadzenie instalacji systemu SAP w pomieszczeniach z II etapu wraz z montażem osprzętu instalacja alarmowa - rozprowadzenie instalacji systemu alarmowego w pomieszczeniach z II etapu wraz montażem osprzętu. instalacja CCTV - rozprowadzenie instalacji systemu monitoringu na zewnątrz wraz montażem kamer. Roboty demontażowe nieczynnych instalacji. ETAP III Czas trwania prac- 1,5 miesiąca Branża budowlana Ułożenie płytek, montaż sufitów, montaż balustrad, wykonanie detali architektonicznych Branża sanitarna instalacja wodociągowa - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem - bez montażu armatury instalacja kanalizacyjna - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem - bez montażu urządzeń sanitarnych instalacja ogrzewcza- rozprowadzenie wraz z wykonaniem podejść do grzejników w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem. Branża elektryczna instalacja elektryczna - rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja SAP - rozprowadzenie instalacji systemu SAP w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja alarmowa - rozprowadzenie instalacji systemu alarmowego w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem Roboty demontażowe nieczynnych instalacji. Prace do realizacji w 2014 roku Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej, skucie tynków, demontaż starej posadzki i montaż nowej, tynkowanie, malowanie, montaż sufitów podwieszanych Branża sanitarna instalacja klimatyzacji - montaż urządzeń jednostki zew. i pozostałych wew. instalacja wodociągowa - montaż armatury w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja kanalizacyjna - montaż urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja ogrzewcza - montaż grzejników w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem Branża elektryczna instalacja elektryczna - montaż białego osprzętu i opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja SAP - montaż urządzeń systemu SAP w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem instalacja alarmowa - montaż czujek systemu alarmowego w pomieszczeniach biura leśnictwa oraz pokoi gościnnych wraz z zapleczem leśniczego Roboty demontażowe nieczynnych instalacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr BZ WBK O/Kościan 60 1090 1274 0000 0000 2701 1783 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.04.2013 roku do godz. 8.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wskazane jest aby wykaz wykonanych robót budowlanych, został sporządzony wg propozycji Zamawiającego. Wykaz dotyczyłby robót budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji klimatyzacji, robót elektrycznych, zbliżonych swoim rodzajem do robót planowanych do wykonania. Minimalna wartość ww. robót właściwie wykonanych to 1 000 000 zł brutto, w tym co najmniej 1 zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, iż będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnieniami równorzędnymi i będącą przed podpisaniem umowy członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia, o których mowa w rozdziale 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Przez uprawnienia równorzędne, w zakresie niniejszego zamówienia, Zamawiający rozumie uprawnienia pozwalające osobie je posiadającej do występowania w obrocie prawnym w zakresie wykonywania i dokumentowania czynności uzależnionych od stwierdzenia posiadania kwalifikacji wymaganych przez ustawy Pzp. W szczególności są to uprawnienia pozwalające na skuteczne występowanie przed organami administracji publicznej w zakresie wykonanych czynności. W celu potwierdzenia warunku dysponowania odpowiednimi osobami Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg propozycji Zamawiającego oraz oświadczenie, sporządzone według propozycji Zamawiającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wynikające z odrębnych ustaw oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw i że najpóźniej przed zawarciem umowy będą członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oświadczenie -zgoda kierownika budowy na kierowanie robotami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (PLN). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych lub uzupełniających na realizację przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony do dokonania drobnych korekt zakresu przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przez ważne przyczyny strony rozumieją w szczególności ujawnienie się w czasie robót konieczności wykonania nieprzewidzianych wcześniej prac. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. Za prace wykonane, a nie ujęte w kosztorysie ofertowym strony ustalą stosowne wynagrodzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscian.poznan.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kościan, Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 64-000 Kościan - pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Kościan, Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 64-000 Kościan - pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.