Ogłoszenie z dnia 2005-10-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lidzbark: zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Lidzbark
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Lidzbark, do kontaktów: Bogdan Wisiński, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 691 15 05, fax 023 696 21 07, e-mail: umig@lidzbark.pl, www.lidzbark.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Lidzbark. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zarządzanie nieruchomościami polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienia właściwej eksploatacji nieruchomościami w tym bieżącego administrowania nieruchomością jak również czynnościami zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem. W ramach zamówienia Zarządca wykonywać będzie bieżącą konserwację, zapewnia utrzymanie czystości, porządku, oraz zieleni w zarządzanych budynkach komunalnych i przyległych do nich terenów przydomowych. W ramach zamówienia Zarządca administrować będzie komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych w zakresie pozostającym w obowiązkach właściciela lokalu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Lidzbark i gm. Lidzbark. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 8 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełniajacy warunki art. 22 us. 1 ww. ustawy oraz spełniają warunki okreslone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.12.2005, cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2005, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21, pok. nr 10 (sala posiedzeń).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Pełnienie funkcji operatora zarządzającego Inkubatorem Przedsiębiorczości w Lądku-Zdroju
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.