eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawy sprzętu gastronomiczno - chłodniczego do Jednostek Wojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Wałcz: Dostawy sprzętu gastronomiczno - chłodniczego do Jednostek Wojskowych
Numer ogłoszenia: 55175 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu gastronomiczno - chłodniczego do Jednostek Wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy maszyny do mycia naczyń tunelowej, pieca konwekcyjno - parowego 10 półkowego z wózkiem, patelni elektrycznej przechylnej 0,4 m² z wanną żeliwną oraz komory chłodniczej składanej o poj. 7 m³ i komory chłodniczej składanej o poj. 4,5 m³.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.53.15.00 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów Kod CPV wg słownika 2008: 42.21.50.00 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów Oryginalny kod CPV: 29.23.12.00 - Układy konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.20.00 - Układy konfekcjonowania powietrza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiotu zamówienia, w wysokości 2 460,00 zł., w tym na: zadanie nr 1 - 984,00 zł. zadanie nr 2 - 738,00 zł. zadanie nr 3 - 131,00 zł zadanie nr 4 - 607,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, 5. wniosą wadium zabezpieczając ofertę przez okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą. II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. wadium zabezpieczające ofertę złożył przynajmniej jeden z członków konsorcjum, bądź lider, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. W każdym przypadku z dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadialne musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę, którą wniosło konsorcjum. IV. Ponadto Zamawiający żąda aby Wykonawca: 1. wyraził zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa, w trakcie realizacji dostaw, 2. dołączył wykaz części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcom, 3. potwierdził, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli: a) załączy dokument w języku polskim (np. szczegółową specyfikację techniczną, folder, katalog), oferowanego sprzętu potwierdzający spełnienie wymogów technicznych zawartych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ V. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach I - III, a także inne wymagania określone w tym rozdziale, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - załącznik nr 2, 2. o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa - załącznik nr 3, II. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty o których mowa w ust. II pkt 3 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma - złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) i oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę)oraz ust. II pkt 2. 7. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja odpłatna:20,00PLN za zaliczeniem pocztowym; 10,00PLN odebrana osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub na fax (067)2502184 od pn-pt 7,00-15,00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1, pokój nr 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna budynek nr 1 w dniu 27.03.2008r. o godz.10,30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa maszyny do mycia naczyń tunelowej do 3RBM Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maszyny do mycia naczyń tunelowej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.53.15.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieca konwekcyjno - parowego 10 półkowego z wózkiem do 11 RBM Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieca konwekcyjno - parowego 10 półkowego z wózkiem - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.53.15.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa patelni elektrycznej przechylnej 0,4m² z wanną żeliwną do 9 RBM Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa patelni elektrycznej przechylnej 0,4m² z wanną żeliwną -1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.53.15.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komór chłodniczych składanych do 9RBM Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komory chłodniczej składanej o poj. 7m³ - 1 szt. oraz komory chłodniczej składanej o poj. 4,5 m³ - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.