eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Promocja projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-25

Krosno: Promocja projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie
Numer ogłoszenia: 55174 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. w Krośnie , ul. Blich 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 516 051 486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-reklamowej realizacji projektu pn. Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, w tym : - utworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej projektowi oraz zawierającej informacje turystyczne, - druk materiałów promocyjnych, - wykonanie i montaż tablic pamiątkowych informujących o źródłach finansowania projektu, - przygotowanie spotu reklamowego, - wykonanie i montaż tablic informacyjnych przy głównych drogach dojazdowych do miasta oraz przy głównych szlakach komunikacyjnych w mieście. Promocja projektu winna być zgodna z zaleceniami Przewodnika w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wytycznymi Polskiej Organizacji Turystycznej, Szczegółowy opis działań promocyjnych: 1. Konferencja otwierająca Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie i promująca projekt. Konferencja odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sala konferencyjna zostanie wskazana przez Zamawiającego (Wykonawca nie poniesie kosztów wynajmu Sali). Konferencja stanowi końcowy etap działań promocyjnych i podsumowanie realizacji zadania Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. a) Czas trwania konferencji: 6-8 godzin, b) Liczba uczestników: 100 os. (przedstawiciele organizacji turystycznych, firmy turystyczne, przedstawiciele samorządów, przedstawiciele z branży hutniczej, dziennikarze, organizacje społeczne etc.).Wykonawca odpowiedzialny będzie za zapewnienie planowanej frekwencji, c) Przygotowanie materiałów informacyjnych na konferencję (opracowanie, wydruk), d) Wynagrodzenie prelegentów (co najmniej 8 osób).Prelegentami będą osoby wskazane przez Zamawiającego, których obecność Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, e) Zaproszenia (baza, przygotowanie, wysyłka zaproszeń), f) Obsługa logistyczna konferencji (Biuro konferencji), g) Materiały promocyjno-informacyjne projektu, h) Catering (przerwy kawowe) dla 100 osób, obejmujący napoje zimne i gorące, przekąski, ciasta i ciasteczka różnego rodzaju, owoce itp., i) Obiad dla 100 osób - składający się z: zupa, drugie danie (z możliwością wyboru dań jarskich i dań mięsnych), deser, napoje, j) Redakcja materiałów pokonferencyjnych (redakcja, recenzja) - redakcja i korekta językowa wypowiedzi prelegentów oraz materiałów prezentowanych w czasie trwania konferencji, k) Druk materiałów pokonferencyjnych (ok.100str., 300 egz.) - w formacie B5 lub A4, wydruk w kolorze, papier offsetowy min. 80 gr, oprawa broszurowa, l) Przygotowanie organizacyjne i nadzór nad konferencją, m) Inne działania niezbędne do zorganizowania konferencji. 2. Utworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej promocji projektu, zawierającej informacje turystyczne oraz administrowanie w/w stroną internetową. 2.1. Strona wizerunkowa, której celem jest promocja projektu i marki miejsca obejmuje następujące działania: a) Projekt merytoryczny strony, b) Projekt graficzny strony, c) Projekt graficzny logo projektu- CDS, d) Opracowanie treści merytorycznych na stronę z uwzględnieniem: - zadań projektu: zadanie nr 1 - rozbudowa budynku Biura Wystaw Artystycznych w celu utworzenia Centrum Dziedzictwa Szkła, zadanie nr 2 - adaptacja i wyposażenie zabytkowych piwnic przedprożnych, zadanie nr 3 - Muzeum Podkarpackie w Krośnie, zadanie nr 4 - aranżacja wolnych przestrzeni Regionalnego Centrum Kultur Pogranicza, zadanie nr 5 - mała architektura szklana, zadanie nr 6 - kolejka turystyczna, -dziedzictwa kulturowego związanego z przemysłem na terenie Krosna oraz powiatu krośnieńskiego, e) Zakup wizerunków (grafika), f) Redakcja i korekta tekstów bazowych, g) Tłumaczenia - na język angielski i niemiecki - ok. 150 stron tekstu - strona powstanie w 3 wersjach językowych, h) Oprogramowanie strony z następującymi funkcjonalnościami: system zarządzania treścią (CMS), zamawianie subskrypcji newslettera, animacje flash, integracja punktów CDS z Google maps, i) Dostępność strony www w następujących przeglądarkach internetowych: IE >= 6.0, Firefox>= 3.0, Opera > = 7.0, j) Strona powinna być wykonana w sposób umożliwiający rozwój serwisu tzn. pozwalający na: zmianę funkcjonalności istniejącego oprogramowania oraz tworzenie nowego, dodawanie nowych funkcjonalności serwisu, rozbudowę serwisu w zakresie systemu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dodanie kolejnych wersji językowych, k) Serwis powinien spełniać wymagania dotyczące oglądania strony przez osoby słabo widzące i niedowidzące (standard W3C WAI), l) System zarządzania treścią (CMS) dostosowany dla 10 administratorów oraz 20 redaktorów. 2.2. Moduły jakie powinna zawierać strona www: a) Moduł strony opisowej, b) Moduł aktualności - możliwość wyświetlania tytułu aktualności, daty publikacji, opisu skróconego, a po wyborze pełnej treści informacji i opcjonalnego zdjęcia, możliwość ustawienia aktualności on-line (publikacja), c) Moduł archiwum aktualności, d) Moduł formularza kontaktowego, e) Moduł poleć znajomemu, f) Funkcja formatowania tekstu, wstawianie tabel, elementów graficznych oraz innych plików, g) Funkcja formatowania treści podstron pod wydruk, h) Lista plików - dodawanie plików do pobrania, automatyczne wyświetlanie informacji o wielkości pliku, ograniczenia wielkości publikowanych załączników, i) Dynamiczna mapa serwisu, j) Zarządzanie bannerami - zamieszczanie bannerów graficznych i Flash, k) Galeria zdjęć - zautomatyzowany proces tworzenia galerii z umieszczonych plików, grupowanie zdjęć, możliwość dodawania opisu, tworzenia miniatury zdjęcia, automatyczne dostosowanie do dopuszczalnych rozmiarów lub limitowanie wielkości plików, l) Galeria video, m) Sklep internetowy, n) Kalendarz wydarzeń, o) Lista podkategorii, p) Księga gości, r) Moduł sondy, s) Wyszukiwarka słów i fraz, t) Moduł komentarze, u) Możliwość zarządzania pozycjami menu (dodawanie, usuwanie). 2.3.Usługa hostingowa serwisu - powierzchnia: a) powierzchnia dysku min 100GB na serwis, b) dodatkowa powierzchnia dyskowa pod backup, c) łącze dedykowane minimum 10Mbit/s, d) statystyka odwiedzin strony z możliwością wyświetlenia informacji o ilości odsłon strony z wyłączeniem własnych adresów IP, e) tworzenie kont pocztowych. 2.4.Panel administracyjny: a) Stopniowy system uprawnień, b) Wymaganie mocnych haseł przy logowaniu się do panelu administracyjnego. 2.5.Bezpieczeństwo: a) Blokowanie kont po określonej ilości nieudanych prób logowania lub konieczność przepisania tekstu po każdej nieudanej próbie logowania, b) Bezpieczne logowanie wraz z historią (udane/nieudane), adresem źródłowym IP, c) Tworzenie historii logowania i zmian dokumentów - dziennik zmian w serwisie (przechowywanie poprzednich wersji). 2.6. Stworzenie bazy danych podmiotów z branży turystycznej: noclegi, gastronomia, organizatorzy turystyki, operatorzy innych atrakcji, informacje o dostępności do zwiedzania zabytków. 2.7. Opracowanie, redakcja i korekta informacji o atrakcjach turystycznych miasta Krosna i największych atrakcjach turystycznych okolic miasta wraz z rysem dziejów kultury przemysłowej regionu oraz opisem współczesnego przemysłowego dziedzictwa kulturowego. 2.8. Przeprowadzenie cyklu 3 szkoleń dla administratorów/redaktorów strony z zakresu obsługi panelu administracyjnego oraz poprawnego redagowania podstron. 2.9.Wdrożenie i uruchomienie strony. 2.10. Pozycjonowanie strony. 2.11. Administrowanie stroną w okresie realizacji. 3. Opracowanie treści merytorycznych do materiałów promocyjnych. Realizacja obejmuje: redakcję, projekt graficzny, skład graficzny materiałów promocyjnych, zakup materiałów źródłowych i praw autorskich do wszystkich produkcji promocyjnych - za wyjątkiem spotu reklamowego. Realizacja obejmuje opracowanie merytorycznej treści następujących materiałów promocyjnych: a) Mapka informacyjno-promocyjna projektu z naniesionymi obiektami CDS oraz atrakcji turystycznych w mieście, w formacie minimum A-2, b) Plakat informacyjno-promocyjny w formacie minimum A-2, c) Broszura informacyjno-promocyjna objętości co najmniej 24 stron, w językach polskim, angielskim i niemieckim, d) Roll-up, e) Banner internetowy na stronę www, f) Gadżet promocyjny-długopis, g) Torba ekologiczna m.in. na materiały konferencyjne, h) Ogłoszenie promocyjne do prasy, i) Spot reklamowy projektu do emisji w Internecie i na stronie www projektu - wykorzystywany w kampanii reklamowej w Internecie w dużych portalach informacyjnych, jak np.: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. 4. Wykonanie materiałów promocyjnych. a) Druk kolorowy mini mapki informacyjno-promocyjnej projektu z naniesionymi obiektami CDS oraz atrakcjami turystycznymi w mieście (10.000 szt.) - mapka formatu minimum A2, w pełnym kolorze, na papierze kredowym, min. 135 gr, b) Druk kolorowy plakatu informacyjno-promocyjnego projektu (2.000 szt.) - przybliżony format A-2, w pełnym kolorze na papierze kredowym min. 150 gr, c) Druk kolorowy broszury informacyjno-promocyjnej projektu (5.000 szt.) -- przybliżony format A-5, objętość min, 24 str. w pełnym kolorze, na papierze kredowym min, 135 gr, d) Wykonanie roll-upów (6 szt.) - min. wielkość 120x200 mm, minimalna rozdzielczość druku 1440 dpi, e) Wykonanie długopisów (1000 szt.), f) Wykonanie toreb ekologicznych Eco-bag (500 szt), g) Wykonanie teczek konferencyjnych na notatnik (500 szt.), h) Wykonanie notatnika (500 szt.), i) Wykonanie bannera na stronę www (co najmniej 3 wersje różnej wielkości, w zależności od potrzeb kampanii promocyjnej), j) Wykonanie spotu reklamowego do emisji w Internecie oraz na stronie www projektu - zgodnie z koncepcją zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logo projektu, logo Unii Europejskiej oraz muszą być wykonane zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 i muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. 5. Emisja materiałów promocyjnych. a) Emisja ogłoszeń informacyjno-promocyjnych projektu w prasie regionalnej i ogólnopolskiej (2 kampanie regionalne i 2 kampanie ogólnopolskie) - emisja ogłoszeń w trakcie realizacji projektu oraz na końcu realizacji projektu: wymaga się zamieszczenia ogłoszeń o module ? strony wydania pt/sb/nd w prasie o zasięgu ogólnopolskim oraz ogłoszeń o module ? strony wydania pt/sb/nd w prasie o zasięgu regionalnym (województwo podkarpackie) - treść i projekt graficzny ogłoszeń przed ich emisją muszą uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego, b) Linki sponsorowane w Google pozwalające na skuteczne odwiedzanie strony www projektu (10000 kliknięć/mc.), c) Emisja spotu reklamowego w Internecie - media do emisji zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego wraz z planem kampanii Internetowej, do którego przedstawienia Wykonawca zostanie zobowiązany. 6. Opracowanie krótkometrażowych filmów. Realizacja obejmuje: stworzenie koncepcji scenariuszy zamawianych filmów, prace dokumentalne i archiwalne, realizacja nagrań filmowych oraz zdjęć obiektów, przedmiotów, scen, wypowiedzi, selekcję i dobór materiałów do poszczególnych realizacji oraz ich montaż, wybór i zastosowanie odpowiedniego tła muzycznego pod obraz (w tym uzyskanie licencji na materiały muzyczne), koagulacja i ewentualne poprawki. Opracowanie trzech filmów: a) Film nr 1 - dotyczący szlaku CDS, b) Film nr 2 - historia produkcji szkła w Krośnie, c) Film nr 3 - zawierający elementy animacji 3D, dotyczący procesu produkcji szkła od wytopu po gotowy produkt. Przewidywany czas trwania każdego z 3 filmów - minimum 10 minut. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania uzgodnionej z Zamawiającym skróconej wersji każdego z filmów do zamieszczenia w Internecie. Filmy przeznaczone są do emisji w obiektach Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie oraz w Internecie. Wstępna prezentacja filmów odbędzie się na konferencji otwarcia Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Wyprodukowane filmy należy przedłożyć w formie elektronicznego zapisu. 7. Opracowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych projektu. Realizacja obejmuje: opracowanie merytoryczne i graficzne zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu, Warszawa, lipiec 2010), a także projekt graficzny, wykonanie, instalację w wyznaczonych terminach i miejscach. a) Tablice informacyjne duże - zgodnie z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (umieszczone przy BWA, piwnicach przedprożnych, Muzeum Podkarpackiego w Krośnie i RCKP) - 4 sztuki, b) Tablice informacyjne małe - zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (12 szt. umieszczonych przy obiektach małej architektury szklanej + 2 szt. umieszczone przy witaczach - na drogach dojazdowych), c) Tablice pamiątkowe duże - zgodne z wytycznymi dot. zasad promocji projektu (umieszczone po zakończeniu realizacji projektu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu realizacji projektu - 6 sztuk; miejsce umieszczenia przedmiotowych tablic zostanie wskazane przez Zamawiającego, d) Tablice pamiątkowe małe (umieszczone przy obiektach małej architektury szklanej oraz przy witaczach - na drogach dojazdowych) - 14 sztuk. 8. Opracowanie planu operacyjnego służącego efektywnemu wdrożeniu zadań promocji projektu i produktu turystycznego CDS na lata 2010 - 2015. Dokument o charakterze planu operacyjnego, definiujący cele strategiczne, operacyjne, narzędzia wdrożenia, harmonogramy, politykę zarządzania marką (branding) CDS oraz zintegrowanej promocji Krosna i okolic w pierwszym okresie komercjalizacji produktu i operowania na rynkach. Planowanie na podstawie dokumentu Opracowanie produktu turystycznego RZEKA SZKŁA dla Krosna w oparciu o silne tradycje przemysłu szklarskiego. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dwóch rodzajów dokumentów o charakterze planistycznym: a) Plan operacyjny promocji projektu Centrum Dziedzictwa Szkła dot. działań w okresie realizacji projektu, b) Plan operacyjny związany z powstałym produktem turystycznym - Centrum Dziedzictwa Szkła - po zrealizowaniu projektu - do roku 2015..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 30.19.50.00 - Tablice 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 1. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Sanok Oddział Krosno 55 8642 1083 2002 8321 4129 0001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 312 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 3. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 3 strony internetowe w technologii CMS, b) 3 kampanie informacyjno-reklamowe w Internecie, c) 2 filmy informacyjno-reklamowe, d) 2 zlecenia związane z zaprojektowaniem i drukiem katalogów reklamowych lub innych wydawnictw informacyjnych. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz wykonanych stron internetowych, kampanii informacyjno-reklamowych w Internecie, filmów informacyjno-reklamowych oraz zleceń związanych z zaprojektowaniem i drukiem katalogów reklamowych lub innych wydawnictw informacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Zaleca się, by wykonawcy będący osobami fizycznymi złożyli aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które dla Zamawiającego jest dokumentem potwierdzającym prawo wykonawcy do podpisania oferty. Zamawiający informuje, że wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty KONCEPCJĘ KAMPANII REKLAMOWO-PROMOCYJNEJ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena KONCEPCJI KAMPANII REKLAMOWO-PROMOCYJNEJ - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza również zmianę terminów realizacji poszczególnych etapów zamówienia poprzez zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego w przypadku, jeśli ze względów organizacyjnych lub technicznych uzasadniony będzie inny sposób realizacji kampanii reklamowo-promocyjnej wymuszający inne terminy zakończenia poszczególnych etapów realizacji zadania - np. opóźnienia w realizacji robót budowlanych związanych z budową CDS lub innych zadań w ramach realizacji projektu pn. Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie wymuszające zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów kampanii reklamowo-promocyjnej. 3. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom realizacji innego zakrseu usług niż został wskazany w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, b) w zakresie kolejności i terminów wykonywania usług wskazanych w SIWZ. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Urzędzie Miasta Krosna - pokój nr 312, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt infrastrukturalny współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do końca realizacji projektu pn. Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, tj. do dnia zakończenia robót budowlanych i pozostałych działań w projekcie. Przewidywany termin zakończenia realizacji robót budowlanych - 31 grudnia 2011r. Zamawiający przewiduje zakończenie wszystkich działań związanych z promocją projektu w I kwartale 2012 roku. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Cena - 70 % Liczba punktów w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru: C = Cn:Cb x 70 Gdzie: C - liczba punktów ocenianej oferty, Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert, Cb - cena brutto oferty ocenianej. 2. Ocena Koncepcji kampanii reklamowo-promocyjnej realizacji projektu pn. Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie - 30 % Maksymalna liczba punktów w kryterium ocena Koncepcji kampanii reklamowo-promocyjnej może wynieść 30 i obliczona zostanie na podstawie zsumowania uzyskanych punktów za poszczególne elementy koncepcji kampanii reklamowo-promocyjnej, o których mowa poniżej. UWAGA: KONCEPCJĘ KAMPANII REKLAMOWO-PROMOCYJNEJ NALEŻY PRZYGOTOWAĆ W FORMIE PISEMNEJ I DOŁĄCZYĆ DO FORMULARZA OFERTY. Koncepcja musi zawierać : a) opis sposobu realizacji poszczególnych działań w ramach kampanii reklamowo-promocyjnej z podziałem na zadania. Należy opisać sposób realizacji poszczególnych zadań, przedstawić zaproponowane rozwiązania. W opisie należy uwzględnić treść rozdziału II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Jeśli przedstawione w koncepcji rozwiązania będą niezgodne z tym opisem, oferta może zostać odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. b) należy podać proponowane terminy realizacji poszczególnych zadań (na potrzeby przygotowania koncepcji jako termin początkowy należy przyjąć III dekadę kwietnia 2011r., zaś jako termin końcowy - I kwartał 2012r.). Wymagania dotyczące opisu sposobu realizacji poszczególnych działań w ramach drugiego kryterium wyboru ofert, tj. kampanii reklamowo-promocyjnej wraz z opisem maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania. a) Opracowanie planu operacyjnego służącego efektywnemu wdrożeniu zadań promocji projektu i produktu turystycznego CDS na lata 2010 - 2015. Należy opisać (maksymalnie 1 strona formatu A4) założenia do dokumentu pn. Plan operacyjny dot. wdrożenia działań promocyjnych realizacji projektu oraz Plan operacyjny promocji produktu turystycznego Centrum Dziedzictwa Szkła przyjmując założenie, iż pierwszy z wymienionych dokumentów stanowi dokument planistyczny i sporządzony zostanie przed rozpoczęciem kampanii reklamowo-promocyjnej, zaś drugi z wymienionych dokumentów stanowi dokument wskazujący kierunki dalszej promocji powstałego produktu turystycznego pn. Centrum Dziedzictwa Szkła i powstanie przed zakończeniem realizacji projektu. Maksymalna liczba punktów - 2; b) Utworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej promocji projektu oraz zawierającej informacje turystyczne a także administrowanie nią. Należy opisać (maksymalnie 2 strony formatu A4) proponowane rozwiązania w przedmiocie utworzenia i uruchomienia strony internetowej z uwzględnieniem wymagań zamawiającego opisanych w rozdziale II SIWZ. Maksymalna liczba punktów - 10; c) Opracowanie treści merytorycznych do materiałów promocyjnych. Należy opisać (maksymalnie 1 strona formatu A4) podstawowe założenia do opracowania treści materiałów merytorycznych. Maksymalna liczba punktów - 3; d) Wykonanie materiałów promocyjnych. Należy opisać (maksymalnie 1 strona formatu A4) propozycje dot. realizacji poszczególnych materiałów promocyjnych, zaproponować rozwiązania ze szczególnym uwzględnieniem propozycji realizacji spotu reklamowego. Maksymalna liczba punktów - 3; d) Emisja materiałów promocyjnych. Należy opisać (maksymalnie 1 strona formatu A4) sposób i miejsce emisji materiałów promocyjnych. Maksymalna liczba punktów - 3; e) Opracowanie krótkometrażowych filmów. Należy opisać założenia do realizacji krótkometrażowych filmów (3 szt.) ze szczególnym uwzględnieniem ich merytorycznej treści. Maksymalna liczba punktów -4; f) Opracowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych projektu. Należy opisać (maksymalnie 1 strona formatu A4) założenia realizacyjne. Maksymalna liczba punktów - 2; g) Konferencja otwierająca Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie i promująca projekt. Należy opisać sposób organizacji konferencji - końcowego etapu promocji zadania z uwzględnieniem opisu zawartego w rozdziale II SIWZ. Należy przedstawić mini-program wstępny konferencji. Maksymalna liczba punktów - 3; Informacje dodatkowe dla kryterium ocena koncepcji reklamowo-promocyjnej. Przy ocenie koncepcji i przyznawaniu punktacji za poszczególne działania opisane w koncepcji każdy z członków komisji przetargowej powołanej przez zamawiającego weźmie pod uwagę następujące kryteria: - spójność realizacyjna poszczególnych działań - wpływ proponowanych metod realizacji kampanii na zwiększenie świadomości odbiorców działań promocyjnych - zauważalność i siła przekazu kampanii - merytoryka przekazu kampanii - wizja artystyczna przekazu kampanii Zamawiający dopuści do oceny tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma najwyższą liczbę punktów: po zsumowaniu uzyskanej liczby punktów w kryterium cena oraz w kryterium ocena koncepcji reklamowo-promocyjnej. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Ryszard Rabski - Prezes Zarządu Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, ul. Blich 2, 38-400 Krosno - w sprawach merytorycznych, 2) Adriana Łącka lub Małgorzata Wanat - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem -Zamówienia publiczne, b) faksem - nr: 0-13 47 43 312 c) drogą mailową - zp@um.krosno.pl Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.