Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-20
Og³oszenie nr 551688-N-2017 z dnia 2017-07-20 r.
Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica ¦ródmie¶cie: Remont ogrodzenia terenu Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie - III etap (znak sprawy 28/17).
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica ¦ródmie¶cie, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43
,
00691
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 443 93 93, , e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl, , faks
22 443 94 85.
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.srodmiescie.warszawa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.srodmiescie.warszawa.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byc z³o¿ona w formie pisemnej, w trwale zamkniêtym opakowaniu
Adres:
ul. Nowogrodzka 43, Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont ogrodzenia terenu Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie - III etap (znak sprawy 28/17).
Numer referencyjny:
ZP-28/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia terenu Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie - III etap, zgodnie z: 1. Dokumentacj± projektow± zawieraj±c±: 1) Projekt budowlano-wykonawczy remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie, wykonany dnia 23 maja 2012 r. przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66. Autorem opracowania jest mgr in¿. Leszek Tischner. 2) Projekt budowlano-wykonawczy remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie bran¿a elektryczna, wykonany dnia 25 maja 2012 r. przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66. Autorem opracowania jest techn. Dariusz Jaroñ. 3) Inwentaryzacja zieleni terenu Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie, wykonany dnia 25 maja 2012 r. przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66. Autorem opracowania jest mgr in¿. Magdalena Szcze¶niak. 2. Specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie, wykonan± dnia 23 maja 2012 r. przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66. Autorem opracowania jest mgr in¿. Leszek Tischner. 3. Specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie bran¿a elektryczna, wykonan± dnia 23 maja 2012 r. przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66. Autorem opracowania jest mgr in¿. Leszek Tischner. Zamawiaj±cy za³±cza do SIWZ przedmiary robót, które s± jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi± podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar robót remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie bran¿a budowlana, aktualizacjê wykona³a dnia 28 maja 2017 r. in¿. Halina Miturska na podstawie przedmiaru sporz±dzonego przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66, autor mgr in¿. Leszek Tischner. 2) Przedmiar robót remontu ogrodzenia Szko³y Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy ¦wiat 21a w Warszawie bran¿a elektryczna, aktualizacjê wykona³a dnia 25 maja 2017 r. in¿. Halina Miturska na podstawie przedmiaru sporz±dzonego przez Studio Budowlane "UNITY" s.c., Warszawa, ul. Kêdzierskiego 2/66, autor techn. Dariusz Jaroñ. Ww. opracowania stanowi± za³±cznik nr 4 do SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne do opisanych przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty i technologie spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - remont ogrodzenia na odcinku W-6, - wykonanie zasilania do elektrycznego otwierania bramy. UWAGA: Teren zosta³ wpisany do rejestru zabytków. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia dotycz±ce zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê (klauzula spo³eczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy bêd± wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ 2 osób. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z wy³±czeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnieñ do pe³nienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - w szczególno¶ci prace zwi±zane z wykonaniem: a) 2 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczêcia wykonania przedmiotu umowy oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowi±zany jest do z³o¿enia Zamawiaj±cemu po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopi zanonimizowanych umów o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z o¶wiadczeniem wykonawcy, ze osoby te s± zatrudnione na umowê o pracê przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny byæ zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imiê, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku w±tpliwo¶ci, czy osoby realizuj±ce zamówienie s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy powiadomi w³a¶ciwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynno¶ci kontrolnych. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do sk³adania faktur VAT wraz z pisemnym o¶wiadczeniem o wykonaniu obowi±zku okre¶lonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczêcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca zobowi±zuje siê, w terminie 14 dni od dnia rozwi±zania umowy z zatrudnion± osob±, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach okre¶lonych w ust. 2 i 3 posiadaj±cej to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowi± zmiany niniejszej umowy. 8. Za opó¼nienie w przed³o¿eniu kopii zanonimizowanej umowy o pracê w terminach okre¶lonych w ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 0,005% warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara bêdzie naliczana za ka¿dy rozpoczêty dzieñ, w którym Wykonawca nie wype³ni³ zobowi±zania. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (za³±cznik nr 3 do SIWZ).
II.5) G³ówny kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45310000-3 |
45100000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 99559,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2017-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik. Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu ( bez wezwania ) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadza do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zasady sk³adania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 1) W przypadku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powy¿sze nie dotyczy wspólników spó³ki cywilnej, w przypadku, gdy ka¿dy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spó³ki cywilnej. (Szczegó³owe zasady okre¶lone zosta³y w czê¶ci IX SIWZ). 2) W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotycz±cy nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców. (O¶wiadczenie o którym mowa w czê¶ci V pkt 1 SIWZ sk³ada ka¿dy wykonawca). 3) Ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie przedk³ada dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w terminie i formie zgodnie z zasadami okre¶lonymi w czê¶ci V pkt 2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmniejszenia warto¶ci zamówienia o warto¶æ robót zaniechanych lub zmiany terminu realizacji zamówienia o liczbê dni równ± liczbie dni w trakcie których roboty nie mog³y byæ wykonywane z powodu konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, zagra¿aj±cego ¿yciu lub zdrowiu ludzi, 2) zmniejszenia warto¶ci zamówienia o warto¶æ robót zaniechanych lub zmiany terminu realizacji zamówienia o liczbê dni przerwy w realizacji zamówienia spowodowanej ujawnieniem w trakcie robót urz±dzeñ podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 3) zmniejszenia warto¶ci zamówienia poprzez ograniczenie jego zakresu z powodu ograniczenia ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia, 4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 5) ograniczenia przez Zamawiaj±cego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 6) w przypadku zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, 7) zmiany czê¶ci zamówienia lub zg³oszenia udzia³u podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 8) zmiany podwykonawcy, je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, 9) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, 10) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niesprzyjaj±cych warunków pogodowych wystêpuj±cych w godzinach 06:00 - 22:00, polegaj±cych na ci±g³ych opadach atmosferycznych deszczu, co najmniej przez cztery godziny dziennie lub wiatru wiej±cego nieprzerwanie, co najmniej przez cztery godziny dziennie o sile powy¿ej 70 km/h o liczbê dni, w których wymienione zjawiska atmosferyczne wyst±pi³y, 11) dzia³ania si³y wy¿szej. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie okoliczno¶ci wymienionej w ust. 1. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu zmieniaj±cego niniejsz± umowê. 3. Termin powiadomienia o konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie mo¿e nast±piæ pó¼niej ni¿ 3 dni od zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy musz± mieæ formê pisemn± pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej do Aresztu ¦ledczego w Warszawie - S³u¿ewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez ¶wiat"- numer postêpowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- ¶wiadczenie us³ug medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w bran¿y ogólnobudowlanej.
- D³ugoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum £ukasiewicz
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomo¶ci nale¿±cych do Spó³ki Komunalnej ¯ukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddzia³u zamiejscowego przedszkola w Z³akowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dzieciêcy w Pruszczu
- Remont zabytkowego budynku M³odzie¿owego O¶rodka Socjoterapii w Bia³ej - etap I
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJ¡ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAÑ]
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ¶cieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.