eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i wymaganymi załącznikami dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Torunia - etap I .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55160 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Toruń: Studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i wymaganymi załącznikami dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Torunia - etap I .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjn Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16564-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego  8, 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 118 713, faks 566 118 622, e-mail bzp@um.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i wymaganymi załącznikami dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Torunia - etap I .

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: 1) studium wykonalności obejmującego analizę finansową projektu oraz analizę kosztów i korzyści 2) wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami dla projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Torunia- etap I", aplikującego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) [konkurs nr RPKP.03.05.01-IZ.00-04-057/16]. 1.2. Projekt pn. "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie miasta Torunia- etap I" polega na głębokiej termomodernizacji ośmiu następujących obiektów użyteczności publicznej w Toruniu: 1) Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Św. Józefa 26 (zakres prac: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, ocieplenie dachu ocieplonego i niedocieplonego płytami styropianu, ocieplenie ścian zewnętrznych, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 2) Szkoła Podstawowa nr 33, ul. Bolta 14 (zakres prac: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wymiana drzwi zewnętrznych, ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń stropodachu, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 3) Centrum Kształcenia Ustawicznego, Plac Św. Katarzyny 8 (zakres prac: ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie, ocieplenie stropodachów, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem, wymiana okien starego typu, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 4) Zespół Szkół Samochodowych, ul. Grunwaldzka 25 b (zakres prac: wymiana wszystkich okien w budynku na stolarkę energooszczędną, wymiana drzwi zewnętrznych oraz bram garażowych na stolarkę energooszczędną, docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie, docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych, docieplenie dachu nad salą gimnastyczną od zewnątrz, modernizacja systemu grzewczego, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia, montaż paneli fotowoltaicznych); 5) Urząd Miasta - budynek biurowy, ul. Batorego 38/40 (zakres prac: wymiana instalacji c.o., ocieplenie stropodachu nad poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych (z pominięciem lukarn), wymiana okien starego typu, wymiana drzwi zewnętrznych starego typu, zainstalowanie instalacji fotowoltaicznej, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 6) Budynek użyteczności publicznej, ul. Smocza 11/13 (zakres prac: modernizacja źródła ciepła - system grzewczy, ocieplenie stropodachu, ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych, wymiana okien starego typu i luxferów, modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 7) Urząd Miasta - budynek biurowy, ul. Legionów 220 (zakres prac: modernizacja instalacji co, ocieplenie stropodachu płytami styropapy, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, doszczelnienie okien, zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 8) Budynek przy ul. Buszczyńskich 11 przebudowany na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 11 (zakres prac: ocieplenie stropodachu, modernizacja instalacji c.w.u. i c.o., ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych, ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych szczytowych, montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz montaż instalacji automatycznej regulacji oświetlenia); 1.3.. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac analitycznych, koncepcyjnych, organizacyjnych i redakcyjnych niezbędnych do przygotowania dokumentacji wymienionej w pkt. 1.1.SIWZ Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującą dokumentacją konkursową, opublikowaną na stronie http://mojregion.eu/index.php/rpo/zobacz-ogloszenia?mmid=57 dokumentami programowymi oraz musi spełniać warunki wynikające z wymagań Wytycznych dla projektów ubiegających się o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020 Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) [konkurs nr RPKP.03.05.01-IZ.00-04-057/16], aktualnymi na dzień przekazania Zamawiającemu dokumentacji wymienionej w pkt 1.1. SIWZ. 1.4. Studium wykonalności będzie spójne z wnioskiem aplikacyjnym, z przygotowanymi w ramach zamówienia załącznikami oraz z wnioskiem preselekcyjnym wraz z załącznikami-udostępnionymi na etapie realizacji umowy. 1.5. W przypadku, gdy Zamawiający zostanie wezwany do złożenia na etapie oceny formalnej bądź merytoryczno - technicznej, wyjaśnień bądź uzupełnień w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dokonać niezbędnych poprawek i wyjaśnień w tym zakresie, bez dodatkowego wynagrodzenia, najpóźniej 3 dni przed terminem wskazanym na złożenie tych wyjaśnień lub uzupełnień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71241000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11473.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Best Consulting Plus Justyna Jasionek ,  ,  ul. Polna 6 ,  41-935,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12054.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7099.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35670.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.