eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › dostawa produktów mleczarskich



Ogłoszenie z dnia 2006-10-26

POZYCJA 55150

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piła: dostawa produktów mleczarskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Pile, do kontaktów: Aneta Rauhut, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322, e-mail: sppil@zeus.miko.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): sppila.type.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, Elżbieta Gryńko, pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 352 23 96, fax 067 352 23 24. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szkoła Policji w Pile, pok. 250 Kancelaria Ogólna Szkoły Policji, Elżbieta Gryńko, pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 352 23 96. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów mleczarskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szkoła Policji w Pile, pl. Staszica 7, 64-920 Piła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od 01.01.2007 do 31.12.2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. - załącznik nr 3. 2.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7.Zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową w wys. 100 procent wartości kontraktu z datą wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz: 8.Zaświadczenie, oświadczenie lub inny dokument potwierdzający podległość pod instytucję uprawnioną do kontroli jakości. 9.Wykaz, posiadania min. 50 procent asortymentu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. 10.Wykaz zatrudnionych pracowników min. 10. 11.Wykaz sprzętu transportowego przystosowanego do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3. 12.Wykaz referencji wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia - minimum 3. oraz oświadczą, że: dostawy asortymentu realizować będą 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do zamawiającego; wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy - zał. nr 5. asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179) zał. nr 4. do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 41 060,00 kg; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W zamówieniu będzie wymagane wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyrażą zgodę na dostawę asortymentu na własny koszt i ryzyko 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu, dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do zamawiającego, wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni, -podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy -asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179). -do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia, -wykażą, że podlegają nadzorowi instytucji uprawnionej do kontroli jakości -wykażą, że w bieżącym obrocie posiadają min. 50% asortymentu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. -wykażą, że zatrudniają minimum 10 pracowników. -wykażą, że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3. -wykażą doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty min 3 referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia -potwierdzą zdolność kredytową w wys. 100% wartości kontraktu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia. Jeśli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: - kryterium posiadania w bieżącym obrocie min. 50% asortymentu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia - znaczenie 100%. Zamawiający za każde dodatkowe 5% (posiadanego asortymentu) przyzna po jednym punkcie. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość posiadania w bieżącym obrocie asortymentu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia będzie najwyższa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Zamawiający zobowiązany jest do załączenia do wniosku: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. - załącznik nr 3. 2.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7.Zaświadczenie z banku potwierdzające zdolność kredytową w wys. 100% wartości kontraktu z datą wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz: 8.Zaświadczenie, oświadczenie lub inny dokument potwierdzający podległość pod instytucję uprawnioną do kontroli jakości. 9.Wykaz, posiadania min. 50% asortymentu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. 10.Wykaz zatrudnionych pracowników min. 10. 11.Wykaz sprzętu transportowego przystosowanego do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 3. 12.Wykaz referencji wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie umów (dostaw) o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia - minimum 3. oraz oświadczą, że: dostawy asortymentu realizować będą 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru), z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy go do zamawiającego; wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy - zał. nr 5. asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179) zał. nr 4. do każdej partii dostarczanego towaru załączać będą kopię dokumentów dopuszczających go do obrotu i spożycia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sppila.type.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 11:00, Mała stołówka Szkoły Policji w Pile, pl. Staszica 7, 64-920 Piła.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.