eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania wspomagającego obrady sesji Rady Miejskiej w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2005-10-19

POZYCJA 55128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Koszalin: dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania wspomagającego obrady sesji Rady Miejskiej w Koszalinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Koszalinie, do kontaktów: Regina Fibingier, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, tel. +48 94 3488600, fax +48 94 3488625, e-mail: regina.fibingier@um.man.koszalin.pl, www.bip.koszalin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania wspomagającego obrady sesji Rady Miejskiej w Koszalinie 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Serwer - 2 szt. Zadanie 2 Komputer Pentium 2,4 GHz - 40 szt. Laptop - 4 szt. Monitor LCD 19" - 1 szt. Monitor LCD 17" - 1 szt. Drukarka laser A4 - 15 szt. Drukarka atramentowa A3 - 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Zadanie 3 Ploter - 1 szt. Zadanie 4 Sprzęt multimedialny do automatycznej prezentacji audio wypowiedzi radnych Zadanie 5 Oprogramowanie z urządzeniami wspomagającymi obrady sesji Rady Miejskiej w Koszalinie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Koszalin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zadanie 1 Serwer - 2 szt. Zadanie 2 Komputer Pentium 2,4 GHz - 40 szt. Laptop - 4 szt. Monitor LCD 19" - 1 szt. Monitor LCD 17" - 1 szt. Drukarka laser A4 - 15 szt. Drukarka atramentowa A3 - 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Zadanie 3 Ploter - 1 szt. Zadanie 4 Sprzęt multimedialny do automatycznej prezentacji audio wypowiedzi radnych Zadanie 5 Oprogramowanie z urządzeniami wspomagającymi obrady sesji Rady Miejskiej w Koszalinie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: dla zadań od 1 do 3 - 14; dla zadań od 4 do 5 - 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie 1 - 1000 PLN Zadanie 2 - 4200 PLN Zadanie 3 - 300 PLN Zadanie 4 - 1700 PLN Zadanie 5 - 1500 PLN 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Doświadczenie: a. dla zadań 1 do 3 - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy - w tym okresie, min. 3 dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60% ceny ofertowej w zakresie danego zadania b. dla zadań 4 i 5 - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy - w tym okresie, min. 1 dostawy podobnej do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60% ceny ofertowej w zakresie danego zadania 2. Potencjał kadrowy: a. dla zadania 1 - dysponowanie minimum dwiema osobami posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, dopuszczające do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone lub poddadzą się procedurze postępowania sprawdzającego 3. Potencjał finansowy: a. dla zadań 1 do 3 - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2005, godzina 12:15, Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26, pok. 21.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.