Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Poznań: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 55128 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: ZADANIE NR 1 - Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu w Jednostce Wojskowej 1156 i Rejonowym Laboratorium MPS ul. Silniki 1, Poznań, kompleksie wojskowym 8652 w m. Borówiec oraz Ośrodku Szkoleniowym Sił Powietrznych w Kiekrzu przy ul. Rekreacyjnej 2. ZADANIE NR 2 - Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu w Jednostce Wojskowej 3091, ul. Kościuszki, Poznań, Jednostce Wojskowej 3950 w m. Babki, Jednostce Wojskowej 2823 w m. Babki i Rogalin, Jednostce Wojskowej 1517 ul. Składowa 10, Czerwieńsk, Jednostce Wojskowej 1950 ul. Racławicka 1, Leszno oraz Placówce Żandarmerii Wojskowej w Lesznie ul. Racławicka 1. ZADANIE NR 3 - Konserwacja śluz obrotowych w Jednostce Wojskowej 3950 w m. Babki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: o posiadali ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, o posiadali ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia stwierdzające , że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE - DOTYCZY ZADANIA NR 1 oraz oznaczonych klauzulą POUFNE - DOTYCZY ZADANIANR 2 (podstawa prawna art. 54 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05 sierpnia 2010r.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykazali doświadczenie w zakresie wykonywania usług konserwacji i naprawy systemów Inpro BMS ENTERPRISE poprzez przedstawienie wykazu minimum dwóch usług o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - DOTYCZY TYLKO ZADANIA NR 1;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - dysponowali osobami przeszkolonymi w zakresie konfiguracji systemów Inpro BMS ENTERPRISE - DOTYCZY TYLKO ZADANIA NR 1; - dysponowali osobami przeszkolonymi w zakresie konserwacji i naprawy śluz obrotowych Alluser Industrie - DOTYCZY TYLKO ZADANIA NR 3; - dysponowali osobami posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE: W ZADANIU NR 1 - min. 6 osób W ZADANIU NR 2 - min. 2 osób W ZADANIU NR 3 - min. 2 osoby TAJNE: W ZADANIU NR 1 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 2 - min. 1 osoby NATO SECRET: W ZADANIU NR 1 - min. 2 osoby (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE- DOTYCZY ZADANIA NR 1 oraz oznaczonych klauzulą POUFNE - DOTYCZY ZADANIA NR 2;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ustawowa zmiana podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1, 61 - 325 POZNAŃ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1 (wejście od ul. Głuszyna), 61 - 325 POZNAŃ, lok. 101- bud. sztabu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.