eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26



Ogłoszenie nr 551288-N-2018 z dnia 2018-04-26 r.

Urząd Morski w Słupsku: Przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 14502300000, ul. Al. Sienkiewicza  18 , 76200   Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): www.umsl.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.umsl.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.umsl.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Morski w Słupsku ul. Sienkiewicza 18, pok. nr 20


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych
Numer referencyjny: ZP3510/I/18/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 1: Kontrole okresowe progów podwodnych w Łebie, Rowach i Ustce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 1 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 6, 7 i 8 do SIWZ; ZADANIE 2: Monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 2 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 12 do SIWZ; ZADANIE 3: Kontrole okresowe ostróg kamiennych w Jarosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 3 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 9 do SIWZ; ZADANIE 4: Kontrole okresowe falochronów wyspowych w Darłowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 4 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 10 do SIWZ; ZADANIE 5: Kontrole okresowe progu podwodnego w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 5 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 11 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71631400-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90711500-9
73112000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 354000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dotyczy ZADANIA 1, 3, 4 i 5: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi wykonania ekspertyz technicznych stanu morskich budowli hydrotechnicznych lub przeprowadzenia okresowych kontroli morskich budowli hydrotechnicznych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz zakresem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz.U. 2006.206.1516), o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda usługa; b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby: - minimum jedną osobę hydrotechnika, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278), posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch usług sporządzenia ekspertyz technicznych stanu morskich budowli hydrotechnicznych lub przeprowadzenia okresowych kontroli morskich budowli hydrotechnicznych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz zakresem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23.10.2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz.U. 2006.206.1516); - minimum jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika prac podwodnych klasy II, posiadającej uprawnienia zgodne z przepisami ustawy z dnia 17 października 2003 r. o wykonywaniu prac podwodnych, legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie nadzorowania i kierowania pracami podwodnymi; ? minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje hydrografa morskiego kategorii A; dotyczy ZADANIA 2: skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby: - minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję botanika realizującego prace terenowe, posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności przyrodniczej kierunkowej (fitosocjologia, geobotanika, botanika), legitymującą się minimum 3-letnim doświadczenie zawodowym w ocenie stanu szaty roślinnej; - minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję ichtiologa realizującego prace terenowe, posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu biologii lub ekologii albo ochrony środowiska, legitymującą się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 2 zadań polegających na prowadzeniu prac terenowych w ramach inwentaryzacji lub monitoringu składu gatunkowego ichtiofauny; 2. jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję w ramach jednego bądź kilku zadań; 3. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 6.2.3. SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt. 6.2.3.1. lit. a) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 14 do SIWZ; 1.2. wykazu osób, o których mowa w pkt. 6.2.3.1. lit. b) i pkt. 6.2.3.2. SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy PZP. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1. terminu realizacji umowy - jeżeli w skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, tj. udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, nierealne jest ukończenie realizacji przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 2°B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu). Wówczas termin realizacji ulegnie zmianie o ilość dni w których stwierdzono niekorzystne warunki atmosferyczne; 2. ceny - na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy; 3. osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji hydrotechnika, kierownika prac podwodnych, hydrografa, botanika i ichtiologa, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 6.2.3. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. Dla swojej ważności niniejsza zmiana nie wymaga aneksu. 4. wymagań dotyczących umów o podwykonawstwo; 5. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 20.3. SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ZADANIE 1: Kontrole okresowe progów podwodnych w Łebie, Rowach i Ustce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 1: Kontrole okresowe progów podwodnych w Łebie, Rowach i Ustce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 1 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 6, 7 i 8 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631400-4, 90711500-9, 73112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 136000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (hydrotechnik)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa następujące terminy realizacji : ZADANIE 1: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2018 r., w tym: a) zadania określone w punkcie 1.1; 1.3; 1.5. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 1 (załącznik nr 13 do SIWZ) - do dnia 29 czerwca 2018 r. b) zadania określone w punkcie 1.2, 1.4, 1.6 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zadanie Nr 1 (załącznik nr 13 do SIWZ) - do dnia 30 listopada 2018 r.;


Część nr: 2Nazwa: ZADANIE 2: Monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 2: Monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 2 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 12 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631400-4, 90711500-9, 73112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (botanik)20,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (ichtiolog)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: ZADANIE 3: Kontrole okresowe ostróg kamiennych w Jarosławcu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 3: Kontrole okresowe ostróg kamiennych w Jarosławcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 3 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 9 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631400-0, 90711500-9, 73112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 58000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (hydrotechnik)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: ZADANIE 3: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2018 r., w tym: a) zadania określone w punkcie 1.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 3 (załącznik nr 13 do SIWZ) - do dnia 29 czerwca 2018 r. b) zadania określone w punkcie 1.2 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 3 (załącznik nr 13 do SIWZ) - do dnia 30 listopada 2018 r.;


Część nr: 4Nazwa: Kontrole okresowe falochronów wyspowych w Darłowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 4: Kontrole okresowe falochronów wyspowych w Darłowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 4 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 10 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631400-4, 90711500-9, 73112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (hydrotechnik) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji: ZADANIE 4: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2018 r., w tym: a) zadania określone w punkcie 1.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 4 (załącznik nr 13 do SIWZ) - od dnia podpisania umowy do 29 czerwca 2018 r. b) zadania określone w punkcie 1.2 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 4 (załącznik nr 13 do SIWZ) - od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018r.


Część nr: 5Nazwa: ZADANIE 5: Kontrole okresowe progu podwodnego w Kołobrzegu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych morskich budowli hydrotechnicznych w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo budowlane oraz monitoring porealizacyjny szaty roślinnej i siedlisk przyrodniczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: ZADANIE 5: Kontrole okresowe progu podwodnego w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ (w zakresie zadania 5 i wymagań dla wszystkich zadań) oraz załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71631400-4, 90711500-9, 73112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 76000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe osoby biorącej udział w realizacji zamówienia (hydrotechnik)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:ZADANIE 5: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2018 r., w tym: a) zadania określone w punkcie 1.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 5 (załącznik nr 13 do SIWZ) - od dnia podpisania umowy do 29 czerwca 2018 r. b) zadania określone w punkcie 1.2 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zadanie Nr 5 (załącznik nr 13 do SIWZ) - od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018 r.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.