eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu z podziałem na dwa zadaniaZadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55125 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Bolesław: II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław, krajowy numer identyfikacyjny 27625788300000, ul. ul. Główna  58, 32329   Bolesław, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, e-mail boleslaw@gminaboleslaw.pl, faks (032) 642 48 01.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaboleslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gminaboleslaw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Bolesław, 32-329 Bolesław,ul. Główna 58,


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni.
Numer referencyjny: IR.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II etap zagospodarowania parku dworskiego w Bolesławiu,z podziałem na dwa zadania: 1. Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. 2. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni. 1.1Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności wykonanie: -alejek z nawierzchnią z grysu porfirowego o szerokości 2,0 m, zajmujących powierzchnię ok.1 425,13 m2, -małej architektury (ławki usytuowane w zatoczkach z grysu porfirowego, kosze na śmieci), -ogrodzenia metalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo o szerokości i wysokości przęseł 250x150cm, z bramą i furtką wejściową , -oświetlenia terenu, -prac rozbiórkowych, -zjazdu drogowego, -placu zabaw o pow. 350,10 m2 z nawierzchnią syntetyczną na podbudowie mineralnej wraz z zamontowaniem 8 szt. zabawek i tablicy informacyjnej wg zestawienia j.n.: Nr 1 - Zestaw zabawowy - na bazie trzech wież,składający się z: - wież z daszkiem czterospadowym - 3 szt. - zjeżdżalni- 1 szt. - zjeżdżalni małej- 1 szt. - schodów- 1 szt. - pomostu wysokiego-4 szt. - pomostu średniego-4 szt. - wejścia wspinaczkowego-1 szt. - przeplotni łukowej-1 szt. - drabinki poziomej-1 szt. - pomostu z belką-1 szt. - pomostu linowego-1 szt. - wieży z liną-1 szt. - przejście rurowe-1 szt. Szczegółowy opis Zestawu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej. Nr 2 - Huśtawka wahadłowa podwójna Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 3 - Huśtawka wagowa - konik Huśtawka wagowa - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki wagowej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 4 - Huśtawka wagowa na sprężynach Huśtawka wagowa - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki wagowej na sprężynach zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 5 i 6 - Sprężynowiec - kaczka, autko huśtawka na sprężynie (kaczka, autko) - 2 szt. Szczegółowy opis sprężynowców zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 7 - Pociąg Pociąg - zestaw trzyelementowy - 1 szt. Szczegółowy opis pociągu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 8 - Karuzela Karuzela obrotowa - 1 szt. Szczegółowy opis karuzeli zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 9 - Tablica informacyjna Tablica informacyjna - Regulamin placu zabaw - 1 szt. Szczegółowy opis tablicy informacyjnej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. 1.1.1. Wykonanie projektu organizacji ruchu dla budowanego zjazdu. 1.1.2. Wykonanie oznakowania i zabezpieczeń terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu. 1.1.3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 1.1.4. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poświadczonej za zgodność z oryginałem przyjętym do zasobów. 1.1.5. Opracowanie na potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.), przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć (wraz z dokumentacją fotograficzną), oraz zawierającą określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych. 1.1.6. Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z Pozwoleniem nr 140/16 z dnia 09.02.2016 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 1.1.7. Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016 r. Starosty Olkuskiego. Uwaga: Gmina Bolesław wykonała wytyczenia geodezyjnego działki parku w 2016 r. i wskaże, na potrzeby realizacji zadania, przebieg granic. 1.2. Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności : wykonanie nasadzeń drzew i krzewów , wraz z ich minimalną 12 miesięczną pielęgnacją, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót, w ilości: - drzewa liściaste - 6 szt. - krzewy liściaste - 485 szt. - krzewy iglaste - 12 szt. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. 1.2.1 Prowadzenie Dziennika prac konserwatorskich. 1.2.2 Opracowanie na potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.), obrazującej przebieg prac i zawierającej wskazania dla użytkownika. 1.2.3 Realizowanie zadania zgodnie z Pozwoleniem nr 22/16 z dnia 09.02.2016 r. na prowadzenie prac polegających na zabezpieczeniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych oraz innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. 1.2.4 Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016r. Starosty Olkuskiego. 1.2.5 Prowadzenie prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancyjnym, zgodnie z postanowieniami w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania nr 1 i Zadania nr 2) zawierają: - przedmiary robót -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -dokumentacja projektowa. stanowiące Załączniki nr 6 -15 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45233200-1, 45236210-5, 45236290-9, 45311000-0, 45220000-5, 45230000-8, 77310000-6, 77211600-8, 77211500-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 06/03/2018

data rozpoczęcia: 20/03/2018 data zakończenia: 30/04/2018


II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zadanie nr 1- Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego - od dnia podpisania umowy w 2017 roku do dnia 06.03.2018 r., przy czym na podstawie Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego, będącego Załącznikiem nr 1 do umowy: - Faza I (do wykonania w 2017 r.): zakończenie robót do 30.09.2017r. - Faza II (do wykonania w 2018 r.): zakończenie robót do 06.03.2018r. 2.Zadanie nr 2- Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni - podpisanie umowy w 2017 r.,a realizacja od 20.03.2018 r. do 30.04.2018r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. 1.1 Zdolność techniczna i zawodowa: a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: - osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane np. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej* -osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych * -osobą na stanowisku Kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej * wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 2 do SIWZ Wykazane osoby powinny aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, natomiast osoba na stanowisku kierownika budowy winna wykazać, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury**. * w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz. U. z 2014 r., poz.1278). ** w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.). b)Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania zagospodarowania terenu obejmującego łącznie montaż lub budowę obiektów małej architektury, ogrodzenia, budowę lub przebudowę nawierzchni utwardzonej, budowę lub przebudowę oświetlenia parkowego lub drogowego o minimalnej wartości 600 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - Załącznik nr2 do SIWZ. 2. dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni 2.1.Zdolność techniczna i zawodowa: a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: - osobą na stanowisku Kierownika robót, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**. - osobą , która będzie wykonywała samodzielne prace o charakterze technicznym ( nasadzenia zieleni), która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**. ** w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.). c)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sadzenie drzew i krzewów o wartości min. 30 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie, - przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę)samodzielnie; a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1)Dokumenty składane przez wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: A)jak w punkcie XIII 9 SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B)jak w punkcie XIII 10 i 11 SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 w tym: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: A) dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: - osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane np. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej* -osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych * -osobą na stanowisku Kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej * wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 2 do SIWZ Wykazane osoby powinny aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, natomiast osoba na stanowisku kierownika budowy winna wykazać, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury**. * w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz. U. z 2014 r., poz.1278). ** w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.). B)dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni a)Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: - osobą na stanowisku Kierownika robót, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**. - osobą , która będzie wykonywała samodzielne prace o charakterze technicznym ( nasadzenia zieleni), która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury**. ** w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. , poz.1446 ze zm.). 2) Wykaz robót budowlanych/usług A) dla Zadania nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego. a)Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania zagospodarowania terenu obejmującego łącznie montaż lub budowę obiektów małej architektury, ogrodzenia, budowę lub przebudowę nawierzchni utwardzonej, budowę lub przebudowę oświetlenia parkowego lub drogowego o minimalnej wartości 600 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - Załącznik nr2 do SIWZ. B)dla Zadania nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni a)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. sadzenie drzew i krzewów o wartości min. 30 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy): DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW - wg pkt XIII D SIWZ: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy. 4.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Pzp. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1. 2.Kosztorys Ofertowy (uproszczony)sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót - Załącznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa- zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym). 3.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). 1) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 4.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia - art. 22d Pzp. 5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (www.gminaboleslaw.pl) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 5), w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Oferta składana na przedmiot zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: -dla Zadania 1- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy) -dla Zadania 2- 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może zostać zmieniona w wyniku: a)zmiany wysokości wynagrodzenia będącego wynikiem rozliczenia kosztorysowego, b)zmiany stawki podatku od towarów i usług, c)zmiany osób określonych w pkt. VII.2.1.1 i/lub pkt.VII.2.2.1.SIWZ d)zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. e)zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, będącego załącznikiem do umowy. f)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, g)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, h)zmiany terminu wykonania umowy lub terminów zawartych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym w wyniku: - długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych, - konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją, a niezbędnych do wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1 -Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu i wykonanie zjazdu drogowego Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności wykonanie: - alejek z nawierzchnią z grysu porfirowego o szerokości 2,0 m, zajmujących powierzchnię ok.1 425,13 m2, -małej architektury (ławki usytuowane w zatoczkach z grysu porfirowego, kosze na śmieci), -ogrodzenia metalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo o szerokości i wysokości przęseł 250x150cm, z bramą i furtką wejściową, -oświetlenia terenu, -prac rozbiórkowych, -zjazdu drogowego, - placu zabaw o pow. 350,10 m2 z nawierzchnią syntetyczną na podbudowie mineralnej wraz z zamontowaniem 8 szt. zabawek i tablicy informacyjnej wg zestawienia j.n.: Nr 1 - Zestaw zabawowy - na bazie trzech wież składający się z : - wież z daszkiem czterospadowym - 3 szt. - zjeżdżalni- 1 szt. - zjeżdżalni małej- 1 szt. - schodów- 1 szt. - pomostu wysokiego-4 szt. - pomostu średniego-4 szt. - wejścia wspinaczkowego-1 szt. - przeplotni łukowej-1 szt. - drabinki poziomej-1 szt. - pomostu z belką-1 szt. - pomostu linowego-1 szt. - wieży z liną-1 szt. - przejście rurowe-1 szt. Szczegółowy opis Zestawu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej. Nr 2 - Huśtawka wahadłowa podwójna Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 3 - Huśtawka wagowa - konik Huśtawka wagowa - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki wagowej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 4 - Huśtawka wagowa na sprężynach Huśtawka wagowa - 1 szt. Szczegółowy opis huśtawki wagowej na sprężynach zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 5 i 6 - Sprężynowiec - kaczka, autko Huśtawka na sprężynie (kaczka, autko) - 2 szt. Szczegółowy opis sprężynowców zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 7 - Pociąg Pociąg - zestaw trzyelementowy - 1 szt. Szczegółowy opis pociągu zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 8 - Karuzela Karuzela obrotowa - 1 szt. Szczegółowy opis karuzeli zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. Nr 9 - Tablica informacyjna Tablica informacyjna - Regulamin placu zabaw - 1 szt. Szczegółowy opis tablicy informacyjnej zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. 1. Wykonanie projektu organizacji ruchu dla budowanego zjazdu. 2. Wykonanie oznakowania i zabezpieczeń terenu robót zgodnie z projektem organizacji ruchu. 3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poświadczonej za zgodność z oryginałem przyjętym do zasobów. 5. Opracowanie na potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej ( w ilości 2 egz.), przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych, obrazującej przebieg robót i zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów i dokonanych odkryć (wraz z dokumentacją fotograficzną), oraz zawierającą określenie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych. 6. Realizowanie przedmiotu umowy zgodnie z Pozwoleniem nr 140/16 z dnia 09.02.2016 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 7. Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016 r. Starosty Olkuskiego. Uwaga: Gmina Bolesław wykonała wytyczenia geodezyjnego działki parku w 2016 r. i wskaże, na potrzeby realizacji zadania, przebieg granic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -dokumentacja projektowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45236210-5, 45236290-9, 45311000-0, 45220000-5, 45230000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 06/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu parku dworskiego w Bolesławiu - nasadzenia zieleni Zakres rzeczowy zadań obejmuje w szczególności : wykonanie nasadzeń drzew i krzewów , wraz z ich minimalną 12 miesięczną pielęgnacją, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót, w ilości: - drzewa liściaste - 6 szt. - krzewy liściaste - 485 szt. - krzewy iglaste - 12 szt. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarze robót. 1. Prowadzenie Dziennika prac konserwatorskich. 2. Opracowanie na potrzeby Małopolskiego Konserwatora Zabytków dokumentacji powykonawczej (w ilości 2 egz.), obrazującej przebieg prac i zawierającej wskazania dla użytkownika. 3.Realizowanie zadania zgodnie z Pozwoleniem nr 22/16 z dnia 09.02.2016 r. na prowadzenie prac polegających na zabezpieczeniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych oraz innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. 4.Realizowanie zadania zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzją nr 150/2016 z dnia 22.03.2016r. Starosty Olkuskiego. 5.Prowadzenie prac pielęgnacyjnych w okresie gwarancyjnym, zgodnie z postanowieniami w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -dokumentacja projektowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6, 77211600-8, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE: podpisanie umowy w 2017 r., a realizacja od 20.03.2018 r. do 30.04.2018 r.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.