eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektów Kreatywne przedszkolaki w Gminie Wodzisław i Przedszkole z marzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Wodzisław: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektów Kreatywne przedszkolaki w Gminie Wodzisław i Przedszkole z marzeń
Numer ogłoszenia: 55118 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzisław , ul. Krakowska 6, 28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3806118, faks 041 3806118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektów Kreatywne przedszkolaki w Gminie Wodzisław i Przedszkole z marzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, materiałów budowlanych, sprzętu RTV i AGD, sprzętu biurowego, dydaktycznego, mebli, artykułów biurowych, urządzeń zabawowych, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Wodzisławiu, Samorządowej Szkoły Podstawowej w Brześciu i Samorządowej Szkoły Podstawowej w Lubczy. Zakupy realizowane w ramach projektów Przedszkole z marzeń oraz Kreatywne przedszkolaki w Gminie Wodzisław współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 - Dostawa mebli Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia łazienek Zadanie 3 - Dostawa dywanów Zadanie 4 - Dostawa materiałów budowlanych łazienkowych Zadanie 5 - Dostawa drzwi Zadanie 6 - Dostawa sprzętu RTV i AGD Zadanie 7 - Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD Zadanie 8 - Dostawa sprzętu biurowego Zadanie 9 - Dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego Zadanie 10 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw Zadanie 11 - Dostawa artykułów biurowych Zadanie 12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i gier Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na poszczególne zadania o długości: Zadanie 1 - Dostawa mebli - gwarancja 24 miesiące Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia łazienek - gwarancja 12 miesięcy Zadanie 3 - Dostawa dywanów - gwarancja 12 miesięcy Zadanie 4 - Dostawa materiałów budowlanych łazienkowych - gwarancja 24 miesiące Zadanie 5 - Dostawa drzwi - gwarancja 24 miesiące Zadanie 6 - Dostawa sprzętu RTV i AGD - gwarancja 24 miesiące Zadanie 7 - Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD - gwarancja 24 miesiące Zadanie 8 - Dostawa sprzętu biurowego - gwarancja 24 miesiące Zadanie 9 - Dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego - gwarancja 24 miesiące Zadanie 10 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - gwarancja 36 miesięcy Zadanie 11 - Dostawa artykułów biurowych - nie wymagamy gwarancji Zadanie 12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i gier - nie wymagamy gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego serwisu urządzeń z zadania 8 w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone meble, wyposażenie, sprzęt, zabawki i pomoce: - które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim, - były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, - posiadały certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w przedszkolu, - które tego wymagają posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 5. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązanie równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą elementu wyposażenia, zabawki lub pomocy dydaktycznych z zachowaniem takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia) równoważne były prototypami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 32.32.00.00-2, 30.19.00.00-7, 44.41.10.00-4, 39.22.00.00-0, 37.50.00.00-3, 44.22.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany następujących istotnych warunków niniejszej umowy: 1) termin wykonania przedmiotu umowy gdy w trakcie realizacji zadania wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy pod warunkiem, że wynikają z przyczyn, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie są przez niego zawinione; 2) polepszenie parametrów technicznych elementów dostawy; 3) inne warunki umowy, gdy w trakcie realizacji zadania: a) wystąpi konieczność zmiany w nazwie przedmiotu umowy, b) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodzislaw.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wodzisławiu ul. Krakowska 6 28-330 Wodzisław pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy w Wodzisławiu ul. Krakowska 6 28-330 Wodzisław Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakupy realizowane w ramach projektów Przedszkole z marzeń oraz Kreatywne przedszkolaki w Gminie Wodzisław współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa mebli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa mebli - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia łazienek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia łazienek - gwarancja 12 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa dywanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Dostawa dywanów - gwarancja 12 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa materiałów budowlanych łazienkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Dostawa materiałów budowlanych łazienkowych - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Dostawa drzwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Dostawa drzwi - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Dostawa sprzętu RTV i AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - Dostawa sprzętu RTV i AGD - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Dostawa sprzętu biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 - Dostawa sprzętu biurowego - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 - Dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego - gwarancja 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - gwarancja 36 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91.66
    • 2. Okres gwarancji - 8.34

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 - Dostawa artykułów biurowych - nie wymagamy gwarancji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i gier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i gier - nie wymagamy gwarancji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.