Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Nowy Sącz: Budowa nowego połączenia miast Nowy Sącz i Stary Sącz - opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej
Numer ogłoszenia: 55117 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego połączenia miast Nowy Sącz i Stary Sącz - opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej koncepcji programowo- przestrzennej dla budowy nowego połączenia miast Nowy Sącz i Stary Sącz 2.Szczegółowy zakres rzeczowy robót został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi polegające na wykonaniu koncepcji lub projektu budowlanego dla budowy nowego przebiegu drogi, spełniającej warunki techniczne drogi klasy co najemnej G określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.), długości minimum 10,00 km o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. W przypadku wykazania wartości usług w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (14.03.2012 r.); 2.Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej: a)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności drogowej, posiadającą ponadto doświadczenie w postaci opracowania nie mniej niż dwóch koncepcji lub projektu budowlanego dla budowy nowego przebiegu drogi, spełniającej warunki techniczne drogi klasy co najemnej G określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.), długości minimum 10,00 km; b)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności mostowej, posiadającą ponadto doświadczenie w postaci udziału w opracowaniu nie mniej niż dwóch koncepcji lub projektu budowlanego dla budowy nowego przebiegu drogi, spełniającej warunki techniczne drogi klasy co najemnej G określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.), długości minimum 10,00 km, bez względu na faktyczną długość zaprojektowanych sieci, obiektów lub urządzeń; c)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą ponadto doświadczenie w postaci udziału w opracowaniu nie mniej niż dwóch koncepcji lub projektu budowlanego dla budowy nowego przebiegu drogi, spełniającej warunki techniczne drogi klasy co najemnej G określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.), długości minimum 10,00 km, bez względu na faktyczną długość zaprojektowanych sieci, obiektów lub urządzeń; d) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; posiadającą ponadto doświadczenie w postaci udziału w opracowaniu nie mniej niż dwóch koncepcji lub projektu budowlanego dla budowy nowego przebiegu drogi, spełniającej warunki techniczne drogi klasy co najemnej G określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zm.), długości minimum 10,00 km, bez względu na faktyczną długość zaprojektowanych sieci, obiektów lub urządzeń. 2.Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W zakresie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy ubezpieczenia 1 000 000,00 PLN. W przypadku wykazania wartości sum ubezpieczenia w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (14.03.2012 r.). 2.Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Każda zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich z przyczyn niezależnych od wykonawcy, obejmujących: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności wystąpienia w obszarze lokalizacji inwestycji:stanu klęski żywiołowej, uniemożliwiających prowadzenie prac i czynności geodezyjnych,nietypowych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie polowych prac geologicznych, b)zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi (takich jak: niewybuchy, niewypały, nie namierzone podziemne obiekty, urządzenia i sieci infrastrukturalne, wykopaliska, itp.), uniemożliwiające wykonanie prac rozpoznawczych w terenie, c)zmiany w brzmieniu przepisów prawa krajowego lub prawa Unii Europejskiej, powodujące konieczność dostosowania dokumentacji projektowej do zmienionych przepisów, które weszły w życie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, d) opóźnienia w uzyskaniu przez wykonawcę wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, pozwoleń lub decyzji administracyjnych, będących wynikiem nieuzasadnionej bezczynności lub przekroczenia terminów ustawowych przez właściwe jednostki oraz organy administracji publicznej, e) niedotrzymania przez właściciela wstępnego przyrzeczenia praw do wykonania prac rozpoznawczych w terenie objętym inwestycją, 2) zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich z przyczyn zależnych od zamawiającego, obejmujących: a) opóźnienie zamawiającego w przekazaniu opinii lub innych dokumentów, do których zamawiający był zobowiązany, zgodnie z ustaleniami niniejszej umowy lub obowiązującymi przepisami, b) odmowa wydania przez uprawnioną jednostkę lub organ administracji wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń lub decyzji z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w tym odmowa udostępnienia terenu dla badań geologicznych przez właściciela nieruchomości, c) przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania lub zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia, d) utrudnienie lub przeszkoda spowodowana lub dająca się bezsprzecznie przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego, zarządcę międzywała lub wałów przeciwpowodziowych, uniemożliwiająca prowadzenie prac badawczych lub/i projektowych objętych umową, zgodnie z harmonogramem, e) wstrzymanie lub zawieszenie prac projektowych przez zamawiającego. 3) zmiany harmonogramu, w sytuacji wystąpienia okoliczności, udokumentowanych pisemnie, niezależnych od wykonawcy a mających wpływ na harmonogram. 3. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności strony poinformują się bezzwłocznie o ich zaistnieniu, a na powyższą okoliczność - stanowiącą podstawę do zmiany umowy - strony sporządzają protokół, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana umowy, w zakresie opisanym w protokole, powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 4. Okoliczności opisane ramowo w ustępie 2 niniejszego paragrafu będą podstawą ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, stosownie do art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej: Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 19, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 448 66 00, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 36,00 PLN + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2024"
- BZP.271.52.2024 Wykonanie robót budowlanych (...) Budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 188 obręb 115 na osiedlu Poręba Mała (...)"W trosce o miasto i jego mieszkańców".
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102274 w miejscowości Chrosno, Nr 102291E w miejscowości Kąty i Nr 102293E w miejscowości Rajmundów
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów
- Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 4351W na odcinku od ronda w Zabrańcu do mostu na rzece Czarnej w msc. Krubki-Górki, gm. Poświętne
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę przepompowni Na Wysokie Stany Wód (NWS) w lokalizacji Bodzów przy ulicy Widłakowej w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1070K ul. Parkowej w miejscowości Bolesław" - III postępowanie
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.