eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › BUDOWA PRZEDSZKOLA W GÓRZE ROPCZYCKIEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 550 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Sędziszów Małopolski: BUDOWA PRZEDSZKOLA W GÓRZE ROPCZYCKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.1 Przedszkola

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32610


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326907; 331742; 335082


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek  1, 39120   Sędziszów Małopolski, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313, e-mail um@sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA PRZEDSZKOLA W GÓRZE ROPCZYCKIEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PPiZP.271.32.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola w miejscowości Góra Ropczycka, wraz z kompleksowym wyposażeniem przedszkola oraz budową placu zabaw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 - budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa i wyposażenie placu zabaw. CZĘŚĆ 2 - kompleksowe wyposażenie przedszkola wraz z technologią kuchni. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI 1 Charakterystyka obiektu. W budynku zaprojektowano 4 sale dla dzieci, 3 oddziały po 25 osób, 1 oddział integracyjny 20-osobowy (w tym do 5 dzieci niepełnosprawnych ruchowo) oraz salę ćwiczeń, którą w przyszłości można zaadaptować na kolejną salę zajęć przedszkolnych. Pomiędzy strefą nauk przedszkolnych a kuchnią zbiorowego żywienia wraz z zapleczem zaprojektowano jadalnię, hol główny z wejściem do gabinetu dyrektora i sekretariatu oraz szatnię. Budynek przedszkola zaprojektowano jako parterowy kształtem w formie litery L. Łączna docelowa powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 919,12 m^2, powierzchnia zabudowy 1037,7 m^2, kubatura 3943 m^2, a powierzchnia sal przeznaczona na zajęcia dla dzieci tj. 4 sale na zajęcia dla dzieci 300,8 m^2 oraz sala do ćwiczeń o powierzchni 59,4 m^2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę dwóch budynków kubaturowych, pierwszy trzykondygnacyjny podpiwniczony, drugi parterowy. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych o grubości 30 cm, zakończone wieńcem żelbetowym, na którym oparto deskowy dźwigar kratowy. Poszycie z blachy stalowej trapezowej lub gładkiej krytej na rąbek. Fundamenty pod ścianami żelbetowe. Ściany działowe z pustaków ceramicznych o grubości 12 cm. Ocieplenie ścian styropianem grubości 15 cm o obniżonym współczynniku przewodności cieplnej, ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 10 cm, ocieplenie stropu w płaszczyźnie pasa dolnego dźwigara z wełny mineralnej o grubości 30 cm. Fundament zaprojektowano jako bezpośredni w postaci ław i stóp żelbetowych zbrojonych prętami fi 12 i fi 6 mm wg. rysunków konstrukcyjnych. Stal zbrojeniowa A-IIIN (klasa ciągliwości C), beton C20/25 (beton o wytrzymałości charakterystycznej dla ściskanie 25 MPa). Fundament obwodowy spięty dodatkowo ściągami żelbetowymi w środkowej części budynku. Konstrukcję dachu zaprojektowano z deskowych dźwigarów kratowych (elementy łączone na kolczatki stalowe) opartych bezpośrednio na obwodowym wieńcu żelbetowym. Klasa drewna min. C30. Półszczyty należy wykonać układając dźwigar na dźwigarze z zastosowaniem dodatkowych elementów krokwiowych i usztywniających. Ściany nośne zaprojektowano z pustaków ceramicznych 30 cm lub innych o nie gorszych parametrach. Ściany działowe zaprojektowano z pustaka ceramicznego o grubości 12 cm na zaprawie systemowej lub cementowo-wapiennej. W pomieszczeniach sanitariatów ścianki wydzielające toalety - z systemowych płyt laminowanych HPL o grubości minimum 18 mm. Materiały, z których zostaną wykonane kabiny przedszkolne muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa i posiadać niezbędne atesty higieniczne. Od strony drogi powiatowej zaprojektowano wjazd i wyjazd oraz parking dla samochodów osobowych. Od strony północno-wschodniej działki zaprojektowano drogę dojazdową do placu rozładunkowego dla kuchni zbiorowego żywienia. Zakres rzeczowy dla CZĘŚCI 1 obejmuje: rozbiórkę dwóch budynków murowanych - jeden trzykondygnacyjny podpiwniczony kryty azbestem, drugi parterowy kryty blachą, przebudowę sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, wykonanie prac ziemnych (ukształtowanie terenu), wycinkę drzew, budowę przedszkola - budynek kubaturowy, wykonanie przyłączy: wodociągowy, elektryczny, gazowy, kanalizacyjny, wykonanie: instalacji wodociągowej, instalacji CCTV i SSWiN, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji grzewczej (źródłem ciepła dla budynku będzie kotłownia gazowa - dwa kotły gazowe), instalacji gazowej, instalacji wentylacyjnej mechanicznej, nawiewnej i wywiewnej,, instalacji elektrycznej i oświetleniowej, instalacji odgromowej, montaż źródeł energii odnawialnej, wykonanie zagospodarowania terenu, a w tym dróg, chodników, zieleni, budowę i wyposażenie (mała architektura) placu zabaw, zgłoszenie w imieniu Zamawiającego zakończenia robót tj.: złożenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie Obiektu, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR), dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót i zamontowanych urządzeń. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI 2 Przedmiot zamówienia dla tej CZĘŚCI obejmuje: dostawę oraz montaż wyposażenia sal przedszkolnych, dostawę oraz montaż wyposażenia pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych, technologię kuchni obejmującą dostawę i montaż urządzeń. Wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji pomieszczeń przedszkola muszą posiadać aktualne atesty higieniczne, sanitarne, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz dopuszczenia do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych, pomieszczeniach gastronomicznych - w szczególności w przedszkolach. Wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne oprócz posiadania certyfikatu powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. W przypadku mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się dziecka; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Zestawienie wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w meble i wyposażenie dodatkowe sal przedszkolnych oraz zaplecza gospodarczego zawiera nw. dokumentacja projektowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45214100-1, 45100000-8, 45210000-2, 45300000-0, 45260000-7, 45310000-3, 45231300-8, 45320000-6, 45330000-9, 45430000-0, 45421000-4, 45400000-1, 45111291-4, 45340000-2, 45112723-9, 39141000-2, 39161000-8, 39143200-8, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: kompleksowe wyposażenie przedszkola wraz z technologią kuchni.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT157236.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź.,  ,  ul. Graniczna 46,  93-248,  Łódź,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 287650.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219832.98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287650.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.