eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Rozbudowa infrastruktury drogowej w zakresie pętli i zatok autobusowych oraz miejsc postojowych w Kuleszewie i Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Kobylnica: Rozbudowa infrastruktury drogowej w zakresie pętli i zatok autobusowych oraz miejsc postojowych w Kuleszewie i Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)
Numer ogłoszenia: 55089 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77472 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 59 842-90-70, faks 59 842-90-72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury drogowej w zakresie pętli i zatok autobusowych oraz miejsc postojowych w Kuleszewie i Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlana polegające na rozbudowie infrastruktury drogowej w zakresie pętli i zatok autobusowych oraz miejsc postojowych w Kuleszewie i Kobylnicy na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2), w tym: 1) Zadanie Nr 1 - budowa pętli autobusowej oraz ciągu pieszo - jezdnego w Kuleszewie, 2) Zadanie Nr 2 - budowa parkingu na dz. nr 744/1 przy ulicy Widzińskiej w Kobylnicy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych Zadań obejmuje w szczególności: 2.1 Zadanie Nr 1, obejmuje: 1) budowę nawierzchni pętli autobusowej w technologii z kostki betonowej wraz z montażem dwumodułowej wiaty przystankowej wyposażonej w kosz na śmieci i znak D-15, 2) budowę nawierzchni ciągu pieszego i ciągu pieszo - jezdnego w technologii z kostki betonowej, 3) budowę nawierzchni drogi dojazdowej w technologii z kostki betonowej, 4) zagospodarowanie przyległych terenów zielonych, poprzez profilowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą oraz obsadzenie wyniesienionego mini ronda krzewami ozdobnymi; oraz 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych; 6) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez montaż oznakowania pionowego i malowanie grubowarstowe oznakowania poziomego; 7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2.2 Zadanie Nr 2, obejmuje: 1) budowę nawierzchni miejsc postojowych w technologii z kostki betonowej, 2) budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych w technologii z kostki betonowej, 3) budowę nawierzchni drogi dojazdowej w technologii z kostki betonowej, 4) zagospodarowanie przyległych terenów zielonych, poprzez profilowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą; oraz 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych; 6) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez montaż oznakowania pionowego i malowanie grubowarstowe oznakowania poziomego; 7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do: 1) uzgodnienia z Zamawiającym typu i kolorystyki kostki betonowej i wiaty przystankowej, przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane, Uwaga dla Zadania Nr 1: a) należy zastosować kostkę o charakterze starobruk, b) należy zamontować wiatę przystankową, zgodnie z wizualizacją, która stanowi uzupełnienie Załącznika Nr 9a do SIWZ, 2) prowadzenia robót rozbiórkowych (brukowiec) w taki sposób, aby odzyskany i nieuszkodzony materiał ponownie można było wbudować, 3) przetransportowania materiału uzyskanego w wyniku prowadzonych robót ziemnych na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2,0 km, 4) do realizacji robót budowlanych w taki sposób aby umożliwić w trakcie budowy dojazd do jak największej liczby posesji. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w czterech transzach, w tym odpowiednio dla obu Zadań, tj.: 1) po dwie transze dla Zadania Nr 1 płatne w roku 2017, z zastrzeżeniem, że wartość faktury częściowej w ramach pierwszej transzy dla Zadania Nr 1, nie może być wyższa niż 80% wartości przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach Zadania Nr 1, po wykonaniu całości robót budowlanych określonych w pkt 3.3.1. pppkt 1 - 3 i 6 SIWZ i bezusterkowym technicznym odbiorze częściowym robót budowlanych; 2) po dwie transze dla Zadania Nr 2 płatne w roku 2017, wartość faktury częściowej w ramach pierwszej transzy dla Zadania Nr 2, nie może być wyższa niż 80% wartości przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach Zadania Nr 2, po wykonaniu całości robót budowlanych określonych w 3.3.2 ppkt 1 - 3 i 6 SIWZ i bezusterkowym technicznym odbiorze częściowym robót budowlanych. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 ustawy za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych FRAGES Franciszek Gesner, ul. Kalinowa 8, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232465,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196949,51

  • Oferta z najniższą ceną: 196949,51 / Oferta z najwyższą ceną: 198918,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.