eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w SulęcinieZadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Zielona Góra: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: Zadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki
Numer ogłoszenia: 55043 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66674 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich na terenach miejskich na obszarze działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: Zadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOTYCZY ZADANIA NR 1 Zamówienie obejmuje: 1. Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 15 000 m2 2. Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 2 500,00 mb 3. Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 31 760,00 m2 4. Oczyszczenie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 80,00 szt. 5. Oczyszczenie chodników z wrastającej roślinności (chwastów, traw) - 2 000,00 m2 6. Oczyszczenie powierzchni przykrawęźnikowych z wrastającej roślinności, piasku i innych zanieczyszczeń o szer. min. 25 cm - 6 680,00 mb Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. - zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Sulęcin Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji prac, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 2 Zamówienie obejmuje: 1. Mechaniczne zamiatanie pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach - 25 000 m2 2. Usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego (na całej szerokości: jezdnia wraz z chodnikiem i pasami zieleni) - 6 000,00 mb 3. Koszenie traw i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy - 10 000,00 m2 4. Oczyszczenie osadników studzienek kanalizacji deszczowej - 210,00 szt. 5. Oczyszczenie chodników z wrastającej roślinności (chwastów, traw) - 3 600,00 m2 6. Oczyszczenie powierzchni przykrawężnikowych z wrastającej roślinności, piasku i innych zanieczyszczeń o szer. min. 22 cm - 14 000,00 mb Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. - zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Sulęcin Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji prac, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla Zadania nr 1 i 2 określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Powiat międzyrzecki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowo-Sprzętowe Jacek Domaszewicz, Bobowicko, ul. Kasztanowa 1, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15741,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19840,68

  • Oferta z najniższą ceną: 19840,68 / Oferta z najwyższą ceną: 48752,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Powiat sulęciński i słubicki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o., ul. Chrobrego 3, 69-200 Sulęcin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56214,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.