eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów betonowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Łomża: Zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów betonowych
Numer ogłoszenia: 55042 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Poznańska 141 141, 18-400 Łomża.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów betonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka betonowa grubość 6 cm czerwona (kość) - 3600 m2 Kostka betonowa grubość 6 cm szara (kość)- 1800 m2 Kostka betonowa grubość 6 cm czerwona (młotek) - 400 m2 Kostka betonowa grubość 6 cm szara (młotek) - 200 m2 Krawężnik uliczny 100x30x15 (szary) - 200 szt. Krawężnik uliczny 100x30x20 (szary) - 200 szt. Obrzeże czerwone 75x20x6 - 2000 szt. Obrzeże szare 75x20x6 - 1000 szt. Obrzeże łukowe (różne) 20x6 - 500 szt. Krawężnik najazdowy typ ciężki 100x22x20 - 100 szt Beton towarowy B-10 - 70 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełnioną Ofertę (Załącznik Nr 1), Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (Załącznik Nr 2), Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i we wzorze (Załącznik Nr 3) oraz w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, ze złożoną adnotacją, że dane zawarte we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są aktualne, przy czym adnotacja ta musi być datowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,oraz dodatkowo: Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzone) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności zgodnie z dokumentem rejestrowym. UWAGA: Jeśli ofertę składa spółka cywilna - oferta musi być podpisana przez: osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników - zgodnie z zasadami określonymi w umowie spółki cywilnej lub w uchwale wspólników, którą należy załączyć do oferty, albo pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wspólników w niniejszym postępowaniu -zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w punkcie 1 e zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne jego oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy wraz z kompletem dokumentów. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub pełnomocnictwem złożonym zgodnie z punktem 1e niniejszego rozdziału SIWZ i opatrzone pieczątkami imiennymi. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM 18-400 Łomża ul. Poznańska 141.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: MPGKiM 18-400 Łomża ul. Poznańska 141.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.