To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Poznań: Dostawa koszulek okolicznościowych na imprezy sportowe organizowane przez Oddziały POSiR w 2012 r
Numer ogłoszenia: 55034 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18444 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, faks 061 8334651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszulek okolicznościowych na imprezy sportowe organizowane przez Oddziały POSiR w 2012 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa koszulek okolicznościowych na imprezy sportowe organizowane przez Oddziały POSiR w 2012 r. Zamówienie obejmuje ok 10 000 sztuk koszulek technicznych dla biegaczy oraz ok 2 800 sztuk koszulek bawełnianych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania. W razie odwołania imprezy, bądź mniejszej niż planowano ilości uczestników, ilość zamówionych towarów będzie niższa. Główne imprezy na które należy dostarczyć koszulki tj. PÓLMARATON i MRATON zaplanowano odpowiednio w pierwszych dniach kwietnia i października 2012r. Termin dostawy 10 dni przed planowaną imprezą. Wymagany termin pierwszej dostawy, 200 sztuk koszulek w kolorze białym, z nadrukiem 3 kolorowym na przodzie, rękawkach i plecach, do 10 lutego br. do biura MOS, przy ul. Gdańskiej 1. Materiały do nadruku oraz rozmiary dotyczące pierwszej dostawy zamawiający dostarczy wykonawcy drogą mailową w dniu podpisania umowy. Ostateczną ilość zamawianego towaru oraz rozmiarówkę, w przypadku Półmaratonu i Maratonu oraz innych imprez, Zamawiający przekaże na dwadzieścia dni przed terminem imprezy. W cenie oferowanych koszulek należy uwzględnić druk logogramów. Wzory do nadruku Zamawiający dostarczy Wykonawcy drogą e-mailową na wskazany adres, 30 dni przed terminem dostarczenia koszulek do Zamawiającego. Zmawiane koszulki należy dostarczać sukcesywnie na koszt Wykonawcy w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym do miejsca wskazanego w zamówieniu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych koszulek po 1 sztuce z każdej wymienionej pozycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.22.00 - Koszulki sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ KLIMAS FIRMA PRYWATNA"KOBRA";F.P."KOBRA"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ KLIMAS FIRMA PRYWATNA"KOBRA";F.P."KOBRA"
- Grzegorz Klimas Firma prywatna KOBRA, ul. Zbąszyńska 20/1, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193028,00
Oferta z najniższą ceną: 193028,00 / Oferta z najwyższą ceną: 624840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.