eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie projektu wielobranżowego wraz z kompletem kosztorysów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Przebudowa pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Kołobrzeg: Wykonanie projektu wielobranżowego wraz z kompletem kosztorysów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Przebudowa pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 5502 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wielobranżowego wraz z kompletem kosztorysów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Przebudowa pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, będącego jednocześnie projektem wykonawczym oraz kompletu kosztorysów inwestorskich i nakładczych dla zadania, polegającego na Przebudowie pawilonu I Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO w Kołobrzegu w zakresie: - wykonanie nowej elewacji z dociepleniem, - wymiana stropów drewnianych na żelbetowe, - dobudowa szybu windowego, - dobudowa sanitariatów, - wymiana podłóg, - wykonanie nowych tynków, - wymiana instalacji wod.kan., c.o., elektrycznych, teleinformatycznych, oświetlenia ewakuacyjnego, p.poż. - wykonanie nowego pokrycia dachowego 2. Opracowanie powinno zawierać projekty w następujących branżach : - projekt architektoniczno - budowlany - projekt konstrukcyjny - projekt instalacji wod.kan. i c.o. - projekt instalacji wentylacji mechanicznej - projekt instalacji elektrycznych - projekt instalacji teleinformatycznych - projekt instalacji p.poż. i oświetlenia ewakuacyjnego - projekt kolorystyki elewacji - projekt aranżacji wnętrz - projekt zagospodarowania terenu ( plac w obrębie ogrodzenia , zieleń, oświetlenie ) 3. Opracowanie musi uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (DZ.U. z dnia 16 września 2004 r., nr 202, poz. 2072 wraz ze zmianami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r.) oraz zawierać : a) projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę , opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133 ze zmianami z dnia 6.11.2008 r.) - w liczbie 6 egzemplarzy b) projekty wykonawcze w zakresie , o którym mowa w § 5 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań , które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy. d) przedmiary robót , przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem , miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis , z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych . Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia - w liczbie 6 egzemplarzy. e) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami) - w 1 egzemplarzu Kompletne opracowania projektowe powinny zostać dostarczone do Zamawiającego zarówno w formie elektronicznej jak i w formie dokumentacji papierowej. 4. Planowany zakres przebudowy znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.11.00 - Usługi gospodarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn, o których mowa w art. 24 uPzp. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu tego typu projektów w użyteczności publicznej. Miarą tego doświadczenia będzie wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch takich zadań, potwierdzonych pozytywnymi referencjami. Komisja przeprowadzi weryfikację dostarczonych dokumentów, dlatego prosimy o podanie nazwy wykonanego zadania, wartości netto i brutto, adresu i numeru telefonu Zamawiającego. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz przyjęcie innych ustaleń określonych w dokumentacji przetargowej niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie żaden z współpartnerów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn wymienionych w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na załączonym do specyfikacji druku. 3. Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności Wykonawcy był krótszy, to w okresie działalności, projektów obiektów użyteczności publicznej z podaniem: nazwy, adresu siedziby i numeru telefonu inwestora, wartości umownej wykonanych projektów. Ponadto, do wykazu należy dołączyć referencje (opinie) wystawione przez zleceniodawców robót, minimum dwie. Komisja przeprowadzi weryfikację dostarczonych dokumentów, dlatego prosimy o podanie nazwy wykonanego zadania, wartości netto i brutto, terminu wykonania projektu, adresu i numeru telefonu Zamawiającego. 4. Wykaz imienny osób, którzy będą pełnić funkcje projektantów oraz kopie uprawnień budowlanych projektantów, w zakresach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 5. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje projektanta, potwierdzające ich przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ubezpieczenia. 6. Podmioty występujące wspólnie dołączają do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1 i 2 oddzielnie za każdy podmiot, a ponadto pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wspólników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.