eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Remont chodnika ul. Pienińska na dł. ok. 240m oraz drogi ul. Zyblikiewicza na odcinku ok. 650m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Szczawnica: Remont chodnika ul. Pienińska na dł. ok. 240m oraz drogi ul. Zyblikiewicza na odcinku ok. 650m.
Numer ogłoszenia: 55028 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika ul. Pienińska na dł. ok. 240m oraz drogi ul. Zyblikiewicza na odcinku ok. 650m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót : 1. Rozebranie chodników, krawężników. 2. Wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej (szarej i czerwonej) wraz krawężnikami i obrzeżami na dł. ok. 240m (wzór kostki nawiązujący do istniejącego w sąsiadującym chodniku). 3. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, podbudowy z kruszywa kamiennego. 4. Wykonane podbudowy i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm (wzór kostki nawiązujący do istniejącego w nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej) w dwóch kolorach: czerwonym (pas ruchu rowerowego), zielonym (pas ruchu pieszego) na dł. ok. 650 m. 5. Regulacja pionowa studzienek. Szczegółowy zakres prac i wykaz materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. 1) Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 2) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: - dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r nr.156 poz.1118 z późniejszymi zmianami) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w specjalności, zgodnej z charakterem realizowanych robót budowlanych. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracowników i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 3) za spełniony w odniesieniu do wykonawców którzy: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa nie mniejszą niż 75% wartości oferty (brutto). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wypełniony formularz oferty cenowej ( zał. nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii następujących dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ( zał. nr 2) 2. Kserokopię dokumentu rejestracyjnego firmy - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanego wcześniej niż 6 m-cy - na kserokopii tego wpisu wymagane jest potwierdzenie organu który go wydał, że wpis nadal jest aktualny; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedkłada informację na temat: a) - przeciętnej liczby zatrudnionych, wykaz narzędzi i urządzeń jakie posiada (zgodnie z zał. nr 4), - kierownika budowy z uprawnieniami ogólnobudowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykaz (co najmniej 2-ch) wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 50.000 zł netto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (zał. nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 6) Uzupełniony i zaparafowany projekt umowy zał. nr 3. W/w kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby prawnie mocowane do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica pok. nr 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.