eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 550277286-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Mogilno: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mogilno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2020 r.
Numer referencyjny WZA.271.17.2019.WGS.WR

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2020 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 2.1. Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników w okresie wiosenno-letnio-jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych. Podzadanie 2.1.1. W okresie wiosenno-letnio-jesiennym bieżące oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg, parkingów oraz chodników poprzez mechaniczne oczyszczanie z piasku i innych nieczystości na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami i wysepkami. Podzadanie 2.1.2. W okresie zimowym odśnieżanie chodników, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez sypanie chodników i parkingów piaskiem lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu. Zadanie 2.2. Utrzymanie czystości na terenie przystanków autobusowych poprzez zamiatanie, koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie i posypywanie piaskiem wiat przystankowych łącznie z opróżnianiem koszy i zbieraniem papierków. Zadanie 2.3. Sprzątanie placu targowego przy ul. Kasprowicza w Mogilnie (nie rzadziej niż w każdy wtorek i piątek tygodnia, po zakończeniu dnia targowego), wywóz odpadów stałych z terenu placu targowego, zapewnienie funkcjonowania na terenie placu kabiny szaletu przenośnego (opróżnianie zbiornika na odpady). Zadanie 2.4. Codzienne usuwanie odpadów stałych z koszy ulicznych znajdujących się na terenie miasta Mogilna i ich bieżące utrzymanie rozumiane jako: dokonywanie drobnych napraw, konserwacja wraz z malowaniem pojemników będących w dyspozycji wykonawcy. Podzadanie 2.4.1. Usuwanie odpadów z pojemników na psie odchody oraz ich bieżące utrzymanie rozumiane jako: dokonywanie drobnych napraw, konserwacja wraz z malowaniem pojemników będących w dyspozycji wykonawcy Zadanie 2.5. Sprawowanie opieki i zapewnienie funkcjonowania fontanny w parku miejskim polegające na: zakupie odpowiednich środków chemicznych koniecznych do zachowania odpowiedniej czystości wody w fontannie i jej uzdatniania, wykonywaniu zabiegów mających na celu utrzymanie sprawności urządzeń oraz niecki fontanny, zabiegów konserwacyjnych, wykonywaniu prac naprawczych w celu usunięcia awarii i wad, zakupie materiałów niezbędnych do realizacji napraw i zabiegów konserwacyjnych. W okresie zimowym szczelne okrycie niecki fontanny folią oraz jej uzupełnienie w przypadku uszkodzenia, zniszczenia bądź kradzieży, a także utrzymanie zimowego oświetlenia fontanny; Zadanie 2.6. Wysadzenie kwiatów rabatowych, montaż donic z kwiatami oraz pielęgnacja roślin zgodnie z lokalizacją i terminami określonymi w pkt 2.6 poniższej tabeli. 3. Czynności wykonywane w ramach zamówienia określonych w punkcie 2 niniejszego zaproszenia z podziałem na poszczególne okresy roku kalendarzowego Zadanie Okres zimowy Od dnia podpisania umowy do 31.03.2020 r. oraz od 01.11.2020 do 31.12.2020 r. Okres wiosenno-letnio-jesienny Od 01.04.2020 do 31.10.2020 Przez cały rok kalendarzowy Uwagi 2.1. Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników w okresie wiosenno-letnio-jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych Utrzymanie parkingów i chodników gminnych poprzez: - odśnieżanie chodników - zwalczanie śliskości i gołoledzi (posypywanie chodników i parkingów piaskiem lub mieszanką piasku i chlorku sodu) - wykonywania na bieżąco, usuwania pozostałego na jezdni piasku w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji ściekowej. Oczyszczanie jezdni, parkingów, chodników - mechaniczne lub ręczne na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami, wysepkami. Usuwanie na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach jezdni, tam gdzie one występują. Usługi sprzątania jezdni, parkingów i chodników w okresie wiosenno-letnio-jesiennym będą wykonywane cyklicznie (nie rzadziej niż 2 x w każdym tygodniu). Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania chodników i parkingów, obejmuje utrzymanie 24- godzinnej gotowości do świadczenia usług objętych umową oraz ich faktyczne wykonanie na podstawie zlecenia Zamawiającego, odnotowanego przez obie strony w prowadzonych ewidencjach. Czas reakcji na zgłoszoną przez Zamawiającego konieczność realizacji usług z zakresu zimowego utrzymania chodników i parkingów nie może być dłuższy niż 90 minut. W przypadku wadliwego wykonania usług w zakresie całego przedmiotu umowy ustala się 60 minutowy termin na ich poprawienie licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności poprawienia lub ustalenia tej potrzeby we własnym zakresie przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, ustala się 60 minutowy termin na podstawienie sprzętu zastępczego. Wykaz jedni, parkingów i chodników podlegających sprzątaniu w okresie wiosenno-letnio-jesiennym w roku 2020 określa załącznik do Zaproszenia. Trasy chodników i parkingów podlegających odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni w sezonie zimowym w roku 2020 wyszczególniono w załączniku do Zaproszenia. 2.2. Utrzymanie przystanków autobusowych Zakres usług sprzątania wiat przystankowych: - sprzątanie przystanku z wiatą bez zatoczki: zamiatanie, koszenie trawy, grabienie wokół, odśnieżanie i posypywanie piaskiem (w miarę potrzeb), opróżnianie koszy (o ile są), zbieranie papierków; teren objęty sprzątaniem: 4 m szerokości, 4,5 m długości, pas wokół 1,5 m; - sprzątanie przystanku bez wiaty i bez zatoczki: zamiatanie, koszenie trawy, grabienie wokół, odśnieżanie i posypywanie piaskiem, opróżnianie koszy (o ile są), zbieranie papierków; teren objęty sprzątaniem: 5 m długości, 2 m szerokości; - sprzątanie przystanku z zatoczką (bez wiaty lub z wiatą): zamiatanie, odśnieżanie i posypywanie piaskiem, opróżnianie koszy (o ile są), zbieranie papierków; teren objęty sprzątaniem: 30 m długości, 1,5 m szerokości. Wykaz lokalizacji przystanków autobusowych stanowi załącznik do niniejszego Zaproszenia. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości wiat przystankowych o czym niezwłocznie powiadomiony zostanie Wykonawca. Zwiększenie ilości wiat przystankowych przez Zamawiającego nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2.3. Sprzątanie placu targowego przy ul. Kasprowicza Sprzątanie placu odbywać się będzie nie rzadziej niż w każdy wtorek i piątek tygodnia, po zakończeniu dnia targowego. Usługa obejmuje: - segregację odpadów papieru i kartonów zgromadzonych na terenie placu targowego, - wywóz odpadów stałych z terenu placu targowego, - zapewnienie funkcjonowania na terenie placu targowego kabiny szaletu przenośnego, łącznie ze sprzątaniem kabiny na bieżąco w godzinach funkcjonowania targowiska oraz systematycznym - w miarę potrzeb opróżnianiem zbiornika na odpady. Segregacja odpadów papieru i kartonów zgromadzonych na terenie placu targowego nie rzadziej niż w każdy wtorek i piątek tygodnia, po zakończeniu dnia targowego. 2.4. Usuwanie odpadów z koszy ulicznych oraz ich konserwacja (łącznie z pojemnikami na psie odchody) Usługa obejmuje utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta w zakresie codziennego usuwania odpadów stałych z koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody znajdujących się na terenie miasta Mogilna i ich konserwacji, w tym: - wywóz pojemników - eksploatacja pojemników rozumiana jako dokonywanie bieżących napraw, konserwacja (łącznie z malowaniem pojemników) będących w dyspozycji Wykonawcy) Wywóz pojemników będzie realizowany w godzinach 7:00-16:00. Wywóz pojemników odbywać się będzie przez 5 dni roboczych, w każdym tygodniu obowiązywania umowy, za wyjątkiem tych dni , w których wypadają dni ustawowo wolne od pracy. Szczegółową lokalizację pojemników określa załącznik do niniejszego Zaproszenia. Potrzeba wykonania usługi eksploatacji pojemnika każdorazowo zlecana będzie za pośrednictwem faxu lub e-maila Zamawiającego. Termin wykonania usługi: - w zakresie opróżniania koszy ulicznych i wywozu odpadów - w ciągu tego samego dnia, w którym dokonano zgłoszenia potrzeby wywozu - jeżeli zgłoszenie przekazano do godziny 9:00 i nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przekazania zgłoszenia - jeżeli potrzebę wywozu zgłoszono po godzinie 15:00; - w zakresie eksploatacji - 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. Zobowiązuje się Wykonawcę do uprzątnięcia terenu w promieniu 1 metra od opróżnianego pojemnika. Liczba pojemników na psie odchody oraz ich lokalizacja stanowi załącznik do niniejszego Zaproszenia. Zamawiający zastrzega zwiększenie liczby tych pojemników o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. Zwiększenie ilości pojemników na psie odchody przez Zamawiającego nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2.5. Utrzymanie fontanny w parku miejskim Zakres zadań: - Szczelne okrycie całej niecki fontanny folią oraz poprawa i uzupełnienie okrycia w przypadku jego uszkodzenia, zniszczenia lub kradzieży. Przed okryciem niecka powinna zostać oczyszczona z zalegających liści i innych zanieczyszczeń; - Utrzymanie zimowego oświetlenia fontanny. Zapewnić funkcjonowanie fontanny w okresie nie później niż od 26.04.2020 r. do 15.10.2020 r. w sposób ciągły, w pozostałych miesiącach w należytym stanie porządkowym oraz technicznym. Zakres usług: - zakup odpowiednich środków chemicznych koniecznych do zachowania odpowiedniej czystości wody w fontannie i jej uzdatniania; - bieżące zabiegi utrzymania sprawności urządzeń oraz niecki fontanny; - zabiegi konserwacyjne; - prace naprawcze w celu usunięcia awarii i wad; - zakup materiałów niezbędnych do realizacji zabiegów konserwacyjnych i napraw. Utrzymanie i eksploatacja fontanny w Parku Miejskim w Mogilnie zgodnie z: - instrukcją obsługi i eksploatacji; - instrukcją eksploatacji - wodomierze i przetworniki przepływu, skrzydełkowe, jednostrumieniowe; - instrukcją obsługi oprogramowania OPTIMA PLUS; - instrukcją instalowania i obsługi dozownika chloru i bromu; - instrukcją obsługi filtrów piaskowych; - instrukcją montażu i eksploatacji zaworów elektromagnetycznych C.E.M.E. ESM SERII 86. Ze względu na warunki atmosferyczne tj. wystąpienie w okresie funkcjonowania fontanny co najmniej jednego dnia z ujemną temperaturą, okres funkcjonowania fontanny może ulec zmianie, na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego. 2.6. Wysadzenie kwiatów rabatowych, montaż donic z kwiatami oraz pielęgnacja roślin 1. Wysadzanie kwiatów rabatowych w ilości 6.600 szt., dostarczonych przez dostawcę wskazanego przez Zamawiającego - na rabatach zlokalizowanych w ciągu ulic: Plac Wolności, ul. Hallera, ul. Dworcowa (teren przy Dworcu PKP) według wzoru ustalonego bezpośrednio z Zamawiającym, termin realizacji od 11 maja 2020 do 17 maja 2020. 2. Montaż donic z kwiatami na słupach oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie ulic: Plac Wolności , teren przy Dworcu PKP (ul. Dworcowa) w Mogilnie oraz ich demontaż, łącznie z dostarczeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (MPGK, Sp. z o.o. lub Urząd Miejski Mogilno). Dokładne miejsce montażu donic wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio w terenie. Donice z nasadzeniami kwiatowymi dostarczy Zamawiający. Ilość donic do zawieszenia - 30 szt. małych z nasadzonymi kwiatami w ilości 3 szt. + 30 szt. dużych z nasadzonymi kwiatami w ilości 5 szt.. Montaż do: 17 maja 2019 r. Demontaż: do 30 września 2020 r. 3. Bieżącej pielęgnacji nasadzeń kwiatowych na rabatach i w donicach, polegającej na: - odchwaszczaniu w miarę potrzeb, - podlewaniu minimum 2 x w tygodniu przy braku opadów Pielęgnacja dotyczy okresu od chwili wysadzenia do końca wegetacji (do dnia 20 września 2020 r.) Termin realizacji zadnia może ulec zmianie jeśli w terminie od 11 maja 2020 r. do 17 maja 2020 r. wystąpi przez co najmniej jeden dzień ujemna temperatura. 4. Wykonawca w dniu podpisania umowy otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz jezdni i chodników podlegających sprzątaniu, chodników z planem tras w celu odśnieżania i zwalczania gołoledzi, wykaz lokalizacji koszy ulicznych, pojemników na psie odchody oraz lokalizację miejsc wysadzenia kwiatów rabatowych oraz montażu donic na słupach oświetlenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11. Rozdział II. Termin wykonania zamówienia. Zadanie 2.1. Podzadanie 2.1.1. Zamawiający przyjmuje, że okres wiosenno - letnio - jesienny obejmuje czas od 1 kwietnia 2020 r. do 31 października 2020 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia okresu świadczenia usług może ulec zmianie, w niżej wymienionych przypadkach: 1) może rozpocząć się z opóźnieniem lub zostać przerwany po 1 kwietnia 2020 r., a także może zakończyć się przed 31 października 2020 r. w przypadku gdy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa wystąpią opady atmosferyczne w postaci opadów śniegu w ilości co najmniej 2 mm/m2 lub deszczu w ilości co najmniej 2 mm/m2 przy ujemnych temperaturach, które spowodują, że stan jezdni, parkingów i chodników wymagał będzie realizacji wykonania usług polegających na: odśnieżaniu chodników, zwalczaniu śliskości i gołoledzi przez posypywanie chodników i parkingów piaskiem lub mieszanką piasku i chlorku sodu - w zależności od stanu powierzchni spowodowanego warunkami pogodowymi oraz wykonaniu na bieżąco, w sposób ciągły usuwania pozostałego na jezdni piasku, w celu uniemożliwienia jego spływu do kanalizacji ściekowej; 2) może rozpocząć się z przyspieszeniem, a następnie może zostać przerwany przed 1 kwietnia 2020 r., a także zakończyć się po 31 października 2020 r. w przypadku gdy w okresie realizacji całego przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r.) nie będą występowały opady atmosferyczne w postaci opadów śniegu w ilości co najmniej 2 mm/m2 lub deszczu w ilości co najmniej 2 mm/m2 przy ujemnych temperaturach, jednak warunki pogodowe spowodują, iż niezbędne będzie wykonanie usług polegających na: oczyszczaniu jezdni, parkingów, chodników; mechanicznym lub ręcznym na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami, wysepkami; usuwaniu na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach jezdni, tam gdzie one występują; Liczba dni przyspieszenia w rozpoczęciu realizacji zadania oraz konieczność jego przerwy i wydłużenie jego realizacji może nastąpić wyłącznie o liczbę dni, w których występowały okoliczności, o których mowa w pkt 1) i 2). Podzadanie 2.1.2. Zamawiający przyjmuje, że okres zimowy obejmuje czas: okres I - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2020 r. oraz okres II - od dnia 1 listopada 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia okresu świadczenia usług może ulec zmianie, w niżej wymienionych przypadkach: Okres I 1) może rozpocząć się w okresie późniejszym po dniu, w którym zawarto umowę i zostać przerwany oraz może zakończyć się przed 31 marca 2020 r. w przypadku gdy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa nie będą występowały opady atmosferyczne w postaci opadu śniegu w ilości co najmniej 2 mm/m2 lub deszczu w ilości co najmniej 2 mm/m2 przy ujemnych temperaturach, jednak warunki pogodowe spowodują, iż niezbędne będzie wykonanie usług polegających na: oczyszczaniu jezdni, parkingów, chodników; mechanicznym lub ręcznym na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami, wysepkami; usuwaniu na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach jezdni, tam gdzie one występują; Okres II 2) może rozpocząć się z opóźnieniem lub zostać przerwany po 1 listopada 2020 r., w przypadku gdy w okresie realizacji całego przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r., nie będzie występował opad atmosferyczny w postaci opadu śniegu w ilości co najmniej 2 mm/m2 lub deszczu w ilości co najmniej 2 mm/m2 przy ujemnych temperaturach, który spowoduje, iż konieczne będzie wykonanie usług polegających na: oczyszczaniu jezdni, parkingów, chodników; mechanicznym lub ręcznym na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami, wysepkami; usuwaniu na bieżąco wyrastających chwastów i traw oraz śmieci z rowków przy krawężnikach jezdni, tam gdzie one występują. Liczba dni opóźnienia w rozpoczęciu realizacji zadania lub przerwa, a także skrócenie jego realizacji może nastąpić wyłącznie o liczbę dni, w których występowały okoliczności, o których mowa w pkt 1) i 2), przy czym ostateczny termin zakończenia realizacji umowy zostaje ustalony na dzień 31 grudnia 2020 r. Zadanie 2.2. Termin wykonywania: w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Zadanie 2.3. Termin wykonywania: w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Zadanie 2.4. Termin wykonywania: w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Terminy wykonania podzadania: 1. W zakresie opróżniania koszy ulicznych i wywozu odpadów - w ciągu tego samego dnia, w którym dokonano zgłoszenia potrzeby wywozu - jeżeli zgłoszenie przekazano do godziny 9:00 i nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili przekazania zgłoszenia - jeżeli potrzebę wywozu zgłoszono po godzinie 15:00. Zgłoszenie zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu lub e-maila. 2. W zakresie eksploatacji - 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę faxu lub e-maila. Zadanie 2.5. Termin wykonywania: w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Zadanie 2.6. Termin realizacji przedmiotu umowy: 1) 11 - 17 maja 2020 r. - sadzenie kwiatów rabatowych i montaż donic - termin realizacji zadnia może ulec zmianie jeśli w terminie od 11 maja 2020 r. do 17 maja 2020 r. wystąpi przez co najmniej jeden dzień ujemna temperatura; 2) 18 maja - 30 września 2020 r.- pielęgnacja, za wyjątkiem roślin w donicach dla których termin pielęgnacji upływa z dniem demontażu donic, 3) 30 września 2020 r. - demontaż donic.

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6

Dodatkowe kody CPV:

90513200-8,

90600000-3,

90610000-6,

90611000-3,

90612000-0,

90620000-9,

90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 423472.25
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, osobie prawnej i spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b)ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a), c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający posiada własna spółkę komunalną, która została powołana do realizacji zadań publicznych Miasta Mogilna m.in. w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy. Zamawiający sprawuje kontrole nad przedsiębiorstwem komunalnym i posiada decydujący wpływ na jej działalność oraz podejmuje istotne dla przedsiębiorstwa decyzje w zakresie zarządzania sprawami spółki. Spółka działa jako jednoosobowa spółka Miasta Mogilna, gdzie miasto jest jedynym wspólnikiem Przedsiębiorstwa Komunalnego i posiada 100 % udziałów spółki. Ponadto spółka realizuje ponad 90 % działalności, która polega na realizacji zadań powierzonych przez Zamawiającego. Spółka corocznie świadczy wyżej opisane usługi, a współpraca odbywa się należycie i zgodnie z zawartymi umowami.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2020 r.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., mpgk@mpgk.mogilno.pl, ul. Witosa 6 , 88-300, Mogilno, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.