eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku A (szkoły) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck., w ramach robót podobnych przewidzianych w zadaniurealizacja robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych z podziałem na 2 Części, w ramach projektu "Morze zysku - z Eko odzysku. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu puckiego" Część 1Termomodernizacja budynku A (szkoły) w (PCKZiU) w Pucku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 550249186-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Puck: Roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku A (szkoły) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck., w ramach robót podobnych przewidzianych w zadaniu: realizacja robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych z podziałem na 2 Części, w ramach projektu "Morze zysku - z Eko odzysku. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu puckiego" Część 1: Termomodernizacja budynku A (szkoły) w (PCKZiU) w Pucku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000, ul. ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 734 202, e-mail org@starostwo.puck.pl, faks 586 734 191.
Adres strony internetowej (url): www.bip.starostwo.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku A (szkoły) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck., w ramach robót podobnych przewidzianych w zadaniu: realizacja robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych z podziałem na 2 Części, w ramach projektu "Morze zysku - z Eko odzysku. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu puckiego" Część 1: Termomodernizacja budynku A (szkoły) w (PCKZiU) w Pucku
Numer referencyjny WZ.272.2.22.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynku A (szkoły) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU), ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck.

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4

Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45111100-9,

45262500-6,

45410000-4,

45442100-8,

45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem faktycznym dla udzielenia niniejszego zamówienia jest to, że: 1. Stolarka, która zostanie wymieniona w ramach niniejszego zamówienia obecnie nie zapewnia właściwej izolacyjności termicznej i szczelności - uszkodzone okucia, braki uszczelek oraz uszkodzone szklenie sprawiają, że nie zapewniają one prawidłowych parametrów użytkowania oraz izolacyjności termicznej. Roboty te są podobne do robót objętych zamówieniem podstawowym, nie wykraczają poza miejsce realizacji zamówienia podstawowego - związane są ściśle z zamierzeniem remontowo-inwestycyjnym realizowanym przez Zamawiającego w PCKZiU. Zamówienie udzielone będzie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 18.06.2019 r. (umowa nr WZ.272.2.11.2019), czyli niniejsze zamówienie zostanie udzielone w nieprzekraczalnym terminie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego 3. Zamawiający przewidział udzielanie zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w "Ogłoszeniu o zamówieniu" dla zamówienia podstawowego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych. pod nr 540061-N-2019 z dnia 2019-04-19 r. (sekcja II, pkt 7) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w rozdz. V. 4. Zamawiający w SIWZ dla zamówienia podstawowego wskazał zakres przedmiotowych, podobnych robót budowlanych, tj: roboty w zakresie stolarki budowlanej. 5. Zamawiający przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego uwzględnił całkowitą wartość przedmiotowego zamówienia. 6. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego: nr postępowania WZ.272.2.11.2019. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 1843). Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Biorąc pod uwagę powyższe udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zasadne i spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska, , Odry, ul. Ks. Zawadzińskiego 14, , 89-651, Gotelp, kraj/woj. pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.