eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 550224386-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Krotoszyn: Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 25085487200000, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, e-mail zp@um.krotoszyn.pl, faks 62 594 05 01.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania "Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 roku" -cz. I zad. Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzanie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z utrzymaniem zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2019 r., tj. : -Zbieranie papierów i nieczystości; -Opróżnianie koszy z terenów miejskich; -Naprawa ławek parkowych; -Naprawa koszy parkowych; -Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni; -Formowanie żywopłotów; -Palikowanie drzew; -Cięcie formujące krzewów; -Wycięcie drzewa bez frezowania pnia o obwodzie pnia do 100 cm, o obwodzie pnia od 100 do 200 cm, o obwodzie pnia powyżej 200 cm -Prześwietlanie koron drzew; -Sadzenie drzew; -Cięcia sanitarne drzew.

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7

Dodatkowe kody CPV:

90600000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. W dniu 21 grudnia 2018 r. roku zawarta została umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, na świadczenie w/w usług. Stosownie do zapisów § 4 ust. 2 umowy w/w umowa wygasa po wyczerpaniu limitu środków określonych w umowie. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w BZP nr 652284-N-2018 z dnia 23.11.2018 r.) Zamówienie uzupełniające było przewidziane zarówno w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy w/w progu i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zamówienie podstawowe- jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia uzupełniającego wynikła z maksymalnego wykorzystania środków w umowie z wykonawcą oraz potrzeby wykonania większej ilości prac niezbędnych do wykonania w ciągu bieżącego roku. Wobec powyższego podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia uzupełniającego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.