eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 550221527-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Zgierz: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe: nie dotyczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47206842300000, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48422888100, e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, faks +48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika
Numer referencyjny ZP.272.34.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodników w ul. Piotra Skargi w Zgierzu, w pasie drogi powiatowej Nr 5141 E, na odcinku pomiędzy ul. Parzęczewska a ul. Łęczycką w Zgierzu - II etap - południowa strona ulicy. 2. Prace polegać będą na wymianie nw. elementów pasa drogowego: 1) krawężników (od strony jezdni), 2) nawierzchni chodnika i zjazdów (w istniejącym śladzie), 3) obrzeży (od strony zieleńca), - szerokość chodnika zmienna (średnio 2,0 m), - odprowadzenie wód powierzchniowych: w ściek przykrawężnikowy. 3. Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze (zabezpieczenie miejsca robót), 2) roboty rozbiórkowe, 3) wykonanie koryta, 4) wywóz materiałów rozbiórkowych na wysypisko, 5) wykonanie robót brukarskich, w tym podbudowy pod nawierzchnię chodników i zjazdów, 6) uzupełnienie masą bitumiczną nawierzchni jezdni wzdłuż krawężnika, 7) roboty wykończeniowe i porządkowe (regulacja armatury ulicznej, uzupełnienie szczeliny przy krawężniku masą bitumiczną, montaż bariery przeciwbłotnej, uporządkowanie terenu, przywrócenie stałej organizacji ruchu). 4. Konstrukcja nawierzchni: 1) kostka betonowa HOLLAND szara grub. 6 cm (chodnik), 2) kostka betonowa HOLLAND czerwona grub. 8 cm (zjazdy), 3) podsypka cementowo - piaskowa 3÷5cm, 4) podbudowa z mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0/31,5, grub.15/20cm odpowiednio dla chodnika i zjazdów, 5) krawężnik betonowy "20" układany na ławie betonowej, 6) obrzeże betonowe "8" układane na podsypce cementowo - piaskowej. Po zakończeniu robót otoczenie należy przywrócić do stanu pierwotnego. 5. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz dotyczące ich wykonania warunki zawarte zostały w: 1) Projekcie umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.03.00 - załącznik nr 5; 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.01.00 - załącznik nr 6; 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-44.02.00 -załącznik nr 7; 5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-05.03.17 - załącznik nr 8; 6) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-03.02.01b - załącznik nr 9; 7) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nr D-00.00.00 - załącznik nr 10; 8) Załącznik graficzny - załącznik nr 11, 9) obmiar robót - załącznik nr 12. - stanowiących integralną część przedmiotowego Zaproszenia. UWAGA! Przedmiar robót załączony do zaproszenia do negocjacji ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją niniejszej zaproszenia do negocjacji. Z uwagi na to, że wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji niniejszego zaproszenia do negocjacji nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji oraz SST. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje: zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. 8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu umowy oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 9. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale V niniejszego Zaproszenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w ilości 4 egzemplarzy i złożenia w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia robót do odbioru. 11. Wykonawca w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia zgłoszenia robót do odbioru przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności pisemne potwierdzenie - adnotację geodety, że w trakcie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy, t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) osób, które będą wykonywały następujące czynności: Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejących chodników, podbudów z trylinki, betonu, asfaltowych zjazdów, Roboty ziemne - czynności w zakresie: wyznaczenia pasa drogowego, wykonania wykopów, odłożenia materiału kamiennego przeznaczonego na wykonanie poboczy, odwiezienie pozostałego urobku z wykopów na wysypisko, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; Roboty drogowe - czynności w zakresie: ułożenia podbudowy zasadniczej z kruszywa, łam. 0/31,5mm, skropienia podbudowy emulsją asfaltową, wykonania warstwy wiążącej, skropienia warstwy emulsją asfaltową, ułożenia warstwy ścieralnej, korytowanie podłoża; Pobocza - czynności w zakresie: wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza, ułożenia materiału kamiennego odzyskanego z korytowania pod jezdnię na poboczu, wyprofilowania, nadania spadków oraz zagęszczenie poboczy; Roboty brukarskie - czynności w zakresie wymiany obrzeży, wymiany nawierzchni chodnika, podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 mm oraz podsypki cementowo piaskowej; Roboty końcowe - czynności w zakresie: uporządkowania terenu. 13. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 14. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt 12, Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 15. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego do okazania oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 12 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę. 16. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w pkt. 12 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45233142-6,

45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 121951.22
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie podstawowe zostało przeprowadzone w trypie przetargu nieograniczonego pn: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5141 E - ul. Piotra Skargi w Zgierzu - przebudowa chodnika". Ogłoszenie o zamówieniu przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 27.08.2020 r. o numerze: 578121-N-2020, zawiera informacje o przewidywanym udzieleniu zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w następujący sposób: "II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku pozyskania środków od Urzędu Miasta Zgierza. W takim przypadku Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie chodnika po stronie południowej ul. Piotra Skargi w Zgierzu - II etap, oraz dodatkowe prace związane z Etapem I i Etapem II, a także prace związane z kontynuacją realizacji robót na dalszych odcinkach chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5141 E. Ewentualne udzielenie zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będzie stanowić kontynuację zamówienia podstawowego w zakresie robót budowlanych prowadzonych w ul. Piotra Skargi w Zgierzu tożsamych z przedmiotem zamówienia. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie na zasadach art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: w przypadku wykorzystania środków finansowych z umowy podstawowej i otrzymania środków finansowych w celu zachowania ciągłości zamówienia, lub gdy Zamawiający podejmie decyzję o kontynuacji zamówienia i zabezpieczy środki finansowe w bieżącym roku budżetowym, po zawarciu umowy na zadanie podstawowe." Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 19.10.2020 r. - Umowa nr 29/2020 z Zakładem Remontowo Drogowym Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Piotrkowska 276, bud. A., 90-361 Łódź. Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W związku z powyższym Komisja wnioskuje o przeprowadzenie postępowania w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Zakład Remontowo Drogowy Spóła z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, , ul. Piotrkowska 276, bud. A, 90-361, Łódź, kraj/woj. łódzkie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.