Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 550218295-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Stalowa Wola: Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 83003621900000,
ul. Komunalna
1,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 842 34 11 w. 301, e-mail
mzk@um.stalowawola.pl, faks
15 842 19 50.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola.
Numer referencyjny
ZP.271/Pzp/12/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Wod-kan wentylacja klimatyzacja: - instalacje hydrauliczne ( wymiana grzejników piętro II i IV , łazienka piętro IV , przeróbki wodno-kanalizacyjne piętro V oraz wymiana grzejników ) - grzejniki dobrać na podstawie przeliczeń i wizji lokalnej
- instalacje klimatyzacyjne - dostawa i montaż jednostek wewnętrznych kasetonowych - łączna moc chłodnicza 278089,57 BTU/h jednostki będą połączone z agregatami na piętrach V. IV, II
- wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła i wilgoci pomieszczenie archiwum - krotność wymian i uzdatnienia powietrza według normy
ELEKTRYKA:
- montaż rozdzielnic piętrowych szt. 3 według zapotrzebowania i norm - wykonanie zasilania dla rozdzielnic piętrowych według zapotrzebowania i norm -dostawa i montaż oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach biurowych w technologii LED zg. z zapotrzebowaniem i norm. - dostawa i montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego technologia LED zg. z normą - wykonanie instalacji zasilenie jednostek klimatyzacyjnych - wykonanie instalacji dedykowanej DATA w pomieszczeniach biurowych - wykonanie instalacji 230V - wykonanie sieci komputerowej w pomieszczeniach biurowych bez urządzeń aktywnych
STOLARKA: - Konstrukcja aluminiowa - Ilość pozycji: 7. Ilość konstrukcji: 10 - Całkowita powierzchnia: 114,1 m2 - Kolor profili: X) RAL 8R9007 - Lakierowany - Kolor okuć: 8R7035 [szary];8R9007 - Szyby: Stratobel 33.1 Clearlite /8/ 33.1mm ; - Statyka: Norma: PN-77/B-02011. Strefa: I.
BUDOWLANKA: - Demontaż, dostawa i montaż sufity podwieszane kasetonowe 650m2 - Demontaż, dostawa i montaż płytki ceramiczne gres 282m2 - Demontaż, dostawa i montaż wykładziny przemysłowej 50x50, 500m2 - Szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń 1050m2 - Demontaż, dostawa i montaż okien szt. 10 ( wym. 2,5x1,46) - Demontaż, dostawa i montaż parapetów szt. 28 - Zamurowanie 2 szt. Otworów drzwiowych wym. (2x1) - Zabudowa hydrantów oraz wszystkich rur widniejących w przejściu i korytarzu - Wykonanie ścianek ppoż szt.4 wraz drzwiami ppoż szt. 2 (wym. 2x1) - Demontaż drzwi szt. - Wykonanie sufitu według projektu na korytarzu wraz zabudową na logo szt.2
II.5) Główny Kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
847679
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. posiada w swoich zasobach 12-piętrowy biurowiec, którego powierzchnie są wynajmowane komercyjnie. Gmina Stalowa Wola w dniu 4.10.2019 r ustnie zapytała o możliwość wynajmu powierzchni wraz z konieczną adaptacją pomieszczeń, a następnie w dniu 10.10.2019 r pisemnie potwierdziła wolę wynajęcia pomieszczeń biurowych wraz z ich niezbędną adaptacją na potrzeby nowo powstałej jednostki organizacyjnej; to jest Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, jednocześnie zakreślając datę wstępnego zajęcia pomieszczeń na dzień 15 grudnia 2019 r. Zły stan szaf elektrycznych nie zapewnia podąży energii elektrycznej niezbędnej do zasilania komputerów, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zmiany w organizacji pomieszczeń biurowych powodują konieczność przebudowy instalacji co. Sytuacja jest wyjątkowa, niezawiniona przez Zamawiającego i niemożliwa do wcześniejszego przewidzenia. Zakres prac budowlanych wymaganych do realizacji przez Wynajmującego wyznacza konieczność natychmiastowego rozpoczęcia prac i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zachodzą więc przesłanki dokonania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3. Wynajmujący warunkuje wynajem adaptacją i terminem gotowości pomieszczeń do przekazania.
Informacja dodatkowa- podana wartość zamówienia - przed przeprowadzeniem negocjacji.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.