eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Położenie dywanika "slurry seal" na trzech drogach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-03

Ogłoszenie nr 550217214-N-2020 z dnia 03-11-2020 r.

Tczew: Położenie dywanika "slurry seal" na trzech drogach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Położenie dywanika "slurry seal" na trzech drogach
Numer referencyjny ZP.272.26.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podwójnej cienkiej warstwy układanej na zimno z mieszanki mineralno - emulsyjnej typu "slurry seal" na odcinkach o łącznej długości 6 060 m wraz z skrzyżowaniami oraz profilowanie poboczy o szerokości 1,50 m z odwozem i utylizacją ziemi, wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Położenie dywanika "slurry seal" na 3 drogach". 3.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje m. in.: a) profilowanie poboczy o szerokości 1,50 m wraz z odwozem i utylizacją ziemi, b) oczyszczenie podłoża, c) wykonanie podwójnej cienkiej warstwy układanej na zimno z mieszanki mineralno - emulsyjnej typu "slurry seal". 3.3 Podstawowe parametry/dane robót budowlanych: Lp. DROGA PRZEBIEG DROGI DŁ. ODCINKA [m] SZER. DROGI [m] POW. ODCINKA [m2] KILOMETRAŻ POCZĄTKOWY [km] KILOMETRAŻ KOŃCOWY [km] 1 2716G Rajkowy - Rudno 1 050 5,1 5 355 4+472 5+522 2 2820G Kulice - Nowa Cerkiew 2 780 3,8 10 564 4+488 7+268 3 2819G Kulice - Janiszewo 2 230 5,2 11 596 0+000 2+230 3.4 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi i organ zarządzający ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. b) Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich, jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Nadzór inwestorski. c) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i wypłata właścicielom stosownego, uzgodnionego odszkodowania za niemożność użytkowania, bądź inne trwałe szkody, naprawa i wypłata odszkodowania powinna być potwierdzona protokołem stwierdzającym, iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. Koszty tych odszkodowań należy wliczyć w koszt wybudowania infrastruktury. d) Powiadomienie na 7 dni przed wejściem w teren właściciela nieruchomości, na którym będą prowadzone prace związane z czasowym zajęciem terenu. Za każde nieuzgodnione wejście w teren odpowiedzialność ponosi Wykonawca. e) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym otoczeniu inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią tej dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu, który dokumentują. Wykonawca sporządzi rzeczową inwentaryzację przed przystąpieniem do robót budowlanych oraz po ich zakończeniu. Inwentaryzacja stanu technicznego dróg przed rozpoczęciem transportu materiałów oraz plan transportu materiałów na budowę po sieci dróg lokalnych, powinna być uzgodniona i potwierdzona przez zarządców dróg, poprzez spisanie dwustronnych protokołów. 3.5 Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. 3.6 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D - M - 00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D - 04.03.01 OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D - 05.03.19 CIENKIE WARSTWY NA ZIMNO (TYPU "SLURRY SEAL") 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych D - 06.03.01 ŚCINANIE POBOCZY 3.7 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). 3.8 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 3.8.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3.8.2 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę - w trakcie prowadzonych negocjacji - części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich wskazań oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 3.8.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.8.4 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.8.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45233220-7,

45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, przedmiotowe zamówienie, podobne do zamówienia podstawowego, może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż: ? zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie nr ZP.272.14.2020 (ogłoszenie nr 549060-N-2020 z dnia 09.06.2020 r.), ? udzielone zostanie Przedsiębiorstwu Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz, czyli dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym, ? udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowa WKD.032.243.2020 została zawarta w dniu 31 sierpnia 2020 r.), ? zamówienie podobne polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, ? Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych dopuścił możliwość udzielenia zamówień podobnych w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% zamówienia podstawowego we wszystkich branżach wymienionych w przedmiocie zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.