eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Budowa placów zabaw oraz si³owni zewnêtrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1869/30, 1884/11) Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1237/99).



Og³oszenie z dnia 2019-05-21



Og³oszenie nr 550194-N-2019 z dnia 2019-05-21 r.

Prezydent Miasta Tarnobrzega: Budowa placów zabaw oraz si³owni zewnêtrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1869/30, 1884/11) Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1237/99).
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny 83041350900000, ul. ul. Ko¶ciuszki  32 , 39-400  Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 158 226 570, e-mail strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl, faks 158 222 504.
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.tarnobrzeg.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.tarnobrzeg.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Urz±d Miasta Tarnobrzega
Adres:
ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzêdu)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa placów zabaw oraz si³owni zewnêtrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1869/30, 1884/11) Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1237/99).
Numer referencyjny: BZP-I.271.32.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu: - budowa si³owni plenerowej sk³adaj±cej siê z o¶miu urz±dzeñ si³owych oraz piêciu urz±dzeñ sprawno¶ciowych; strefy relaksu: dwóch sto³ów do gry w szachy/warcaby, czterech ³awek z oparciem, dwóch koszy na ¶mieci, dwóch tablic z regulaminem oraz piêciu stojaków na rowery; nasadzenia tawu³ japoñskich w odm. "Goldflame", wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych w kolorze czarnym. Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu: - budowa integracyjnego placu zabaw sk³adaj±cego siê z siedmiu urz±dzeñ zabawowych oraz strefy relaksu: sto³u do gry w tenisa sto³owego, sto³u do gry w szachy/warcaby, sto³u do gry w chiñczyka, dwóch ³awek bez oparcia, ³awki z oparciem, sto³u betonowego parkowego, dwóch koszy na ¶mieci, dwóch tablic z regulaminem oraz stojaka na rowery; ogrodzenia panelowego wraz z dwoma furtkami wokó³ hu¶tawki dla niepe³nosprawnych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37440000-4
45112723-9
77310000-6
45100000-8
45111200-0
45111291-4
45113000-2
45112210-0
45342000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-09-27

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zadania 1-2 a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofert± osobê, na funkcjê wymienion± poni¿ej która spe³nia nastêpuj±ce wymagania: 1) osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy: wykonawca przedstawi osobê, która posiadaæ bêdzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, w rozumieniu przepisów Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278 z pó¼niejszymi zmianami ).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert , lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci, uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: Zadanie 1 - 3 500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych), Zadanie 2 - 2 500,00 z³ (dwa tysi±ce piêæset z³otych), 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± ma obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 4. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany poni¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego , najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: PKO S.A. I Oddzia³ Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiaj±cego formach nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w Urzêdzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem sk³adania ofert. Kopiê nale¿y do³±czyæ do oferty . 7. Zwrot wadium: a) zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy c) zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 8. Utrata wadium. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej; b) je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: o odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; o nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium na okres zwi±zania ofert±. 10. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia20,00
D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy: 1. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ takich zmian wynika z wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 2.1. zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku: a) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (temperatura, opady, wiatr, wilgotno¶æ), uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami, zaleceniami producentów wyrobów lub przepisami prawa, o ile Wykonawca wyka¿e brak mo¿liwo¶ci wykonania w tym okresie innych robót budowlanych przewidzianych w Dokumentacji projektowej i STWiORB, b) braku ¶rodków finansowych na realizacjê inwestycji, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego, c) opó¼nienia w przekazaniu placu budowy (odnotowane w dzienniku budowy - je¶li dotyczy) oraz udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez Kierownika Budowy i Inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego) lub wstrzymania realizacji robót przez Zamawiaj±cego, d) konieczno¶æ dokonania zmian lub konsekwencje b³êdów w dokumentacji projektowej, e) wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniem si³y wy¿szej. Zdarzeniami kwalifikowanymi jako przypadki si³y wy¿szej s± klêski ¿ywio³owe takie jak: po¿ary, powodzie, trzêsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii. Ponadto do przypadków si³y wy¿szej zalicza siê tak¿e strajki generalne, zamieszki, dzia³ania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe, dzia³ania organów w³adzy pañstwowej, takie jak blokady granic pañstwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu, f) opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, g) opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, h) zmiany podyktowanej zmian± przepisów prawa, i) gdy zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, zmiana terminu realizacji o niezbêdny czas ich uzyskania, j) gdy prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy, co uniemo¿liwi terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, k) w przypadku wykonywania innych wcze¶niej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upowa¿niony do wyst±pienia o wyd³u¿enie okresu na realizacjê zadania o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi. Zapis ten dotyczy równie¿ wypadków drogowych powsta³ych w strefie robót, l) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych, niewyszczególnionych w przedmiarach robót, jak równie¿ wykonywania koniecznych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych, je¿eli bêdzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie lub zmianê wynagrodzenia na warunkach okre¶lonych w Umowie; m) w przypadku wyst±pienia obiektywnie uzasadnionych i udokumentowanych braków dostaw materia³ów niezbêdnych do realizacji robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy ( np. niedostêpno¶æ materia³ów na rynku, strajk przewo¼ników itp.), o ile okoliczno¶ci te uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót i Wykonawca wyka¿e brak mo¿liwo¶ci wykonania w tym okresie innych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z wymienionych wy¿ej okoliczno¶ci w zakresie maj±cym wp³yw na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonania jej przedmiotu w sposób nale¿yty jednak nie d³u¿ej ni¿ o czas równy okresowi przerwy, postoju lub opó¼nienia. 2.2. Zmiana umówionego zakresu robót - w przypadku: a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiaj±cego z przyczyn od niego niezale¿nych, b) je¿eli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat±, czego strony nie przewidywa³y przy zawarciu umowy, c) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) konieczno¶ci zaniechania czê¶ci robót budowlanych ze wzglêdu na zaistnienie istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e ich wykonanie nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, e) konieczno¶ci wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych ze wzglêdu na wa¿ny interes publiczny. 2.3. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót; c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót, e) konieczno¶æ realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od Projektu budowlanego i pozwolenia na budowê; f) wyst±pienie warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; g) wyst±pienie warunków na terenie budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; h) wyst±pienie niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji; i) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; j) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa. 2.4. organizacyjnej polegaj±cej na: zmianie osób, Podwykonawców, grup Wykonawców i innych podmiotów wspó³pracuj±cych przy realizacji zamówienia pod warunkiem, ¿e ich uprawnienia, potencja³ ekonomiczny, wykonawczy i do¶wiadczenie nie s± gorsze od tych, jakie posiadaj± podmioty zamieniane. Zmiany te mog± nast±piæ z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, ¿e osoby Podwykonawcy, grupy Wykonawców i innych podmiotów spe³niaj± wszystkie wymogi wynikaj±ce z SIWZ i z³o¿onej oferty. 2.5. wynagrodzenia: a) gdy zmianie ulegnie urzêdowa stawka podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której znajdzie zastosowanie zmiana nowych przepisów, b) ze wzglêdów ekonomicznych lub technicznych dopuszcza siê ograniczenie zakresu robót wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia do 20%, c) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 2.2 i 2.3 niniejszego §, d) w przypadkach okre¶lonych w § 22 ust.1 lit. a, b e) obni¿enie wynagrodzenia w odpowiednim stosunku w przypadku istnienia usterki lub wady maj±cej charakter istotny i nieusuwalny (nie tylko takich uniemo¿liwiaj±cych u¿ytkowanie) oraz takiej, która odbiera cechy w³a¶ciwe danemu obiektowi (zarówno funkcjonalne jak i estetyczne), f) w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê - o warto¶æ wynikaj±c± z tych zmian, g) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszy wykonywania zamówienia przez Wykonawcê - o warto¶æ wynikaj±c± z tych zmian. 2.6. Zmiana wynagrodzenia z powodu przyczyn wskazanych w pkt 2.3 niniejszego § oraz § 22 ust.1 lit. a i b nast±pi na podstawie opracowanych kosztorysów. a) je¿eli roboty wynikaj±ce z wprowadzonych postanowieniami zmian, odpowiadaj± opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa okre¶lona w kosztorysie ofertowym, u¿ywana jest do wyliczenia wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 4. b) je¿eli roboty wynikaj±ce z wprowadzonych postanowieniami zmian nie odpowiadaj± opisowi pozycji w Kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Zamawiaj±cego kalkulacjê ceny jednostkowej tych robót z uwzglêdnieniem cen czynników produkcji nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwie "Sekocenbud" w miesi±cu, w którym kalkulacja jest sporz±dzana oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. c) je¿eli cena jednostkowa przed³o¿ona przez Wykonawcê do akceptacji Zamawiaj±cemu bêdzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami w pkt b) Zamawiaj±cy wprowadzi korektê ceny opart± na w³asnych wyliczeniach. d) wykonawca powinien dokonaæ wyliczeñ cen, o których mowa w pkt b) oraz przedstawiæ Zamawiaj±cemu do akceptacji wysoko¶æ wynagrodzenia wynikaj±c± ze zmian przed rozpoczêciem robót wynikaj±cych z tych zmian. 3. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 pkt 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5, okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania takich zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ niezrealizowania pe³nego zakresu robót w sytuacji, w której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a nie powsta³ych z winy Zamawiaj±cego ani Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1869/30, 1884/11)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Budowa si³owni plenerowej wraz z placem zabaw na osiedlu Siarkowiec przy ul. Kopernika 4 i 6 w Tarnobrzegu: - budowa si³owni plenerowej sk³adaj±cej siê z o¶miu urz±dzeñ si³owych oraz piêciu urz±dzeñ sprawno¶ciowych; strefy relaksu: dwóch sto³ów do gry w szachy/warcaby, czterech ³awek z oparciem, dwóch koszy na ¶mieci, dwóch tablic z regulaminem oraz piêciu stojaków na rowery; nasadzenia tawu³ japoñskich w odm. "Goldflame", wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych w kolorze czarnym.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233250-6, 37440000-4, 45112723-9, 77310000-6, 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45113000-2, 45112210-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu (dz. nr ew. 1237/99).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - Budowa integracyjnego placu zabaw na osiedlu Serbinów w Tarnobrzegu: - budowa integracyjnego placu zabaw sk³adaj±cego siê z siedmiu urz±dzeñ zabawowych oraz strefy relaksu: sto³u do gry w tenisa sto³owego, sto³u do gry w szachy/warcaby, sto³u do gry w chiñczyka, dwóch ³awek bez oparcia, ³awki z oparciem, sto³u betonowego parkowego, dwóch koszy na ¶mieci, dwóch tablic z regulaminem oraz stojaka na rowery; ogrodzenia panelowego wraz z dwoma furtkami wokó³ hu¶tawki dla niepe³nosprawnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233250-6, 45112723-9, 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45113000-2, 45112210-0, 45342000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia20,00
D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.