eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Czeladź w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 550176222-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Czeladź: Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Czeladź w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Czeladź, Krajowy numer identyfikacyjny 27625751200000, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7637923, e-mail zamowienia@um.czeladz.pl, faks 32/ 76-33-694.
Adres strony internetowej (url): https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Adres profilu nabywcy: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Czeladź w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny DU-ZP.271.1.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie PSZOK dla mieszkańców gminy Czeladź, zlokalizowanego na terenie gminy, zapewniającego dostęp dla osób niepełnosprawnych (brak ograniczeń w postaci schodów, lub zapewniający podjazd dla wózka inwalidzkiego) oraz spełniającego następujące warunki: 1. Lokalizacja PSZOK jest zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Czeladź, - położonym w granicach administracyjnych miasta Czeladź oraz zapewnia dogodny dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Czeladź. Wykonawca, w celu odbierania od mieszkańców przywiezionych przez nich odpadów komunalnych, zobowiązany będzie umożliwić mieszkańcom gminy Czeladź wjazd na teren PSZOK. 2. Teren PSZOK jest ogrodzony, oświetlony, utwardzony i wyposażony: - w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r, poz. 310 z późn. zm.), - w niezbędnej ilości urządzenia (w tym zamykane pojemniki i kontenery) umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do nich odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. 3. Wykonawca zapewnia pomieszczenie socjalne o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych w PSZOK, wyposażone w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, 4. PSZOK (przy wjeździe na jego teren, w miejscu widocznym) wyposażony w tablicę informacyjną zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/ oraz dni i godziny pracy PSZOK, 5. Wykonawca dysponuje wagą z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar umożliwiającą określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów z dokładnością do 0,01 Mg. 7. Szacowana liczba odpadów oddanych do PSZOK wynosi 961 858 kg oraz 185 m3 styropianu. Wskazane ilości odpadów należy traktować szacunkowo. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców gminy Czeladź. W przypadku, gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości szacunkowej Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 8. Czas działania punktu w okresie od 21 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.: - punkt powinien być czynny trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach od 7:00 do 14:00 oraz w każdą pierwszą sobotę miesiąca w godzinach od 8:00 do 14:00 oraz w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 7:00 do 18:00. Jeżeli sobota lub poniedziałek będą dniami świątecznymi, PSZOK będzie otwarty w kolejnym tygodniu, w ten sam dzień. Możliwa jest zmiana dnia i godziny otwarcia PSZOK, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 9. Raz na dwa tygodnie odbiór przeterminowanych leków z pojemników zlokalizowanych w sześciu aptekach na terenie Czeladzi wraz z obowiązkiem przekazania ich do uprawnionego podmiotu celem utylizacji: - Apteka "EUROPEJSKA II", ul. Będzińska 80 (odbiór odpadów jeden raz w tygodniu), - Apteka "FARMACJA", ul. Spacerowa 4, - Apteka "Dbam o zdrowie", ul. Rynek 24, - Apteka "Apteka Blisko Ciebie", ul. Zwycięstwa 38a, - Apteka "Apteka Blisko Ciebie", ul. Nowopogońska 227i, - Apteka "Zdrowit", ul. Szpitalna 11. Dopuszcza się zmianę lokalizacji pojemników na przeterminowane leki. 10. Jeden raz w miesiącu odbiór zużytych baterii z pojemników zlokalizowanych w placówkach oświatowych w Czeladzi oraz w Urzędzie Miasta Czeladź wraz z obowiązkiem przekazania ich do uprawnionego podmiotu celem odzysku i utylizacji: - Zespół Szkól Nr 1, ul. Grodziecka 29, - Kolegium Pracowników Służb Społecznych, ul. Tuwima 14a, - Zespół Szkół Specjalnych, ul. Szpitalna 85, - Miejski Zespół Szkół, ul. Szkolna 6, - Gimnazjum Nr 2, ul. Katowicka 42, - Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Staszica 47, - Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Reymonta 80, - Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2. - Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45 Dopuszcza się zmianę lokalizacji pojemników na zużyte baterie. 11. Postępowanie z przyjętymi w PSZOK odpadami zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 9ea ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r, poz. 1439). 12. Przyjmowanie wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Czeladź (np. umowy najmu, dowodu osobistego, potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych itp.). 13. Zważenie lub w inny sposób określenie ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem danych adresowych właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości 14. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 15. Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. 16. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminach i sposobach określonych przepisami prawa. 17. Prowadzenie działalności, w sposób zgodny z aktualnymi przepisami prawa, w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r, poz. 1439), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), - uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietna 2017 r. w sprawie przyjęcia "Planu Gospodarki odpadami dl Województwa Śląskiego na lata 2016-2022", - ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1114); - ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 z późn. zm.); - ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. poz. 521, z późn. zm.); - Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czeladź, - uchwały Rady Miejskiej w Czeladzi w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 18. Przedkładanie Zamawiającemu: - raportów miesięcznych zawierających informację o ilości (m3/kg) i rodzaju odebranych odpadów komunalnych, - zbiorczych potwierdzeń przyjęcia frakcji odpadów z danej grupy przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych (względnie osób upoważnionych). Zestawienie powinno zawierać: rodzaj odpadu, datę przyjęcia odpadu, adres nieruchomości, szacunkową ilość przyjętych odpadów (m3/kg), podpis właściciela nieruchomość (względnie osoby upoważnionej). 19. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję przyjmowanych odpadów, która będzie obejmować: rodzaj odpadu, datę przyjęcia odpadu, adres nieruchomości, szacunkową ilość przyjętych odpadów (m3/kg), podpis właściciela nieruchomość (względnie osoby upoważnionej). 20. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mienia oraz za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki. 21. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 22. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w okresie od 21.09.2020 r. do 31.12.2020 r. za wykonanie prac obejmujących utworzenie PSZOK, jego obsługę i zagospodarowanie przyjętych odpadów. Podstawą zapłaty faktury są raporty miesięczne i zbiorcze potwierdzenia przyjęcia odpadów, o których mowa w pkt 18. Zakłada się fakturowanie zapłaty za wykonane prace w okresach miesięcznych. Zapłata należności, o której mowa zostanie uiszczona na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem potwierdzającym ilość i rodzaj przyjętych odpadów. Faktura będzie wystawiana jeden raz w miesiącu obejmując ryczałt miesięczny oraz iloczyn ilości faktycznie oddanych odpadów do PSZOK wg zestawienia szacunkowego i cen jednostkowych za poszczególne frakcje odpadów. 23. Wykonawca jest zobowiązany w okresie zamówienia: a. prowadzić stronę internetową dedykowaną dla PSZOK, zawierającą minimum: dane teleadresowe PSZOK, dane Wykonawcy, wykaz przyjmowanych odpadów, informacje dot. dni i godzin funkcjonowania PSZOK, b. posiadać nr telefonu do kontaktu z mieszkańcami, udostępniony na w/w/ stronie internetowej.

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 191212.10
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Powtórzenie podobnych usług było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu ZP/52/U/BK-RM/18 w wysokości do 50% wartości zmówienia. Na Ogłoszenie z dnia 26.11.2018 r otrzymano jedna ofertę. Umowę podpisano na 2 lata, umowa z dnia 14.12.2018r. W opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres tych usług oraz warunki na jakich zostaną udzielone. Określono ze zostaną udzielone w trybie wolnej ręki. Wartość tych zamówień była ujęta w szacowani wartości. Założono 288 382,90 netto na usługi dodatkowe. Jedną z podstaw założonych do uruchomienia zamówienia dodatkowego Było : "w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy". Taka sytuacja właśnie ma miejsce. Przewidywana wartość zamówienia została wyczerpana z uwagi na zwiększoną ilość odpadów oddawanych na PSZOK. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 można udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami CORTEX II SP. z o .o, cortex@cortex.pl, Ul. Szyb Jana 1H, 41-250, Czeladź , kraj/woj. Polska


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.