eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót drogowych w ul. Dzwonkowej odc. ul. Szyszkowa - ul. Mineralna, w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja ul. Dzwonkowej odc. ul. Aksamitna - Szyszkowa - zamówienie powtarzane (art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-16

Ogłoszenie nr 550171917-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.

Warszawa: Wykonanie robót drogowych w ul. Dzwonkowej odc. ul. Szyszkowa - ul. Mineralna, w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja ul. Dzwonkowej odc. ul. Aksamitna - Szyszkowa - zamówienie powtarzane (art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300179, ul. Al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 4434200, 022 4434330, e-mail agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl, faks 022 4434203.
Adres strony internetowej (url): www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych w ul. Dzwonkowej odc. ul. Szyszkowa - ul. Mineralna, w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja ul. Dzwonkowej odc. ul. Aksamitna - Szyszkowa - zamówienie powtarzane (art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Numer referencyjny ZZWR 32/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia publicznego Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót drogowych w ul. Dzwonkowej odc. ul. Szyszkowa - ul. Mineralna, w ramach zadania inwestycyjnego - Modernizacja ul. Dzwonkowej odc. ul. Aksamitna - Szyszkowa - zamówienie powtarzane ( art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp), w tym: - roboty drogowe, - wycinka i cięcie techniczne drzew, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie elementów ulic, - nawierzchnia jezdni- ciąg pieszo-jezdny, - nawierzchnia czasowa z kruszywa, - oznakowanie pionowe i poziome, - kanalizacja deszczowa. Uwaga: Przedmiot zamówienia dotyczy tylko robót określonych w opracowaniu "Dokumentacja Przetargowa - Zakres robót - Budowa drogi gminnej ul. Dzwonkowej na odcinku od ul. Szyszkowej do ul. Mineralnej. Natomiast dokumentacja projektowa załączona do niniejszego postępowania obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zgodnie z § 3 pkt. 4 wzoru umowy zamawiający żąda, aby wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy, zatrudnił na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) osobę/ osoby wykonujące czynności polegające na: wykonaniu robót brukarskich i robót kanalizacji deszczowej. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA została zawarta w cz. VI Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania.

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

Dodatkowe kody CPV:

45232400-6,

45111200-0,

45111300-1,

45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 278283.35
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz.1986 z późn. zm.) - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Przesłanki faktyczne: W 2019 roku zostało przeprowadzone zamówienie podstawowe w trybie przetargu nieograniczonego (PNS 14/2019). W SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia na roboty budowlane, powtarzane do kwoty 278 283,35 zł netto. W dniu 30.05.2019r została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego nr 188/19 z wykonawcą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOWBUD-C" Jan Całka Sp. z o.o., ul. Pawlikowskiego 1 lok. 23, 03-983 Warszawa. Wykonawca zamówienia podstawowego dokonał przekształcenia Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "DOWBUD-C" Jan Całka Sp. z o.o. w spółkę komandytową o nazwie: DOWBUD-C II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą ul. Pawlikowskiego 1 lok. 23, 03-983 Warszawa (data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym - 07.08.2019 r.). Wartość zamówienia na roboty budowlane, powtarzane wynosi 278 283,35 zł netto. Zamówienie na roboty budowlane polegać będzie na wykonaniu robót ujętych w zamówieniu podstawowym. Jest to pierwsze zamówienie na roboty budowlane powtarzane od udzielenia zamówienia podstawowego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

DOWBUD-C II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, , ul. Pawlikowskiego 1 lok. 23, 03-983, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.