Ogłoszenie nr 550145662-N-2019 z dnia 15-07-2019 r.
Inowrocław: Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Inowrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 92365394000000,
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta
36-38,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 592 100, e-mail
starostwo@inowroclaw.powiat.pl, faks
523 574 820.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
Numer referencyjny
OR.IV.272.3.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia dotyczy części pomieszczeń określonych w dokumentacji projektowej tj.:
1) pomieszczenia biurowe wraz z zapleczem kuchennym w obrębie biura Rady Powiatu Inowrocławskiego,
2) pomieszczenia biurowe z sekretariatami oraz zapleczem zlokalizowane na I piętrze budynku,
3) WC dla niepełnosprawnych, WC damski, WC męski oraz szatnia na I piętrze budynku,
4) korytarz I piętro,
5) malowanie pozostałych pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku wraz z wymianą drzwi wg załączonego obmiaru.
W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane w szczególności następujące rodzaje prac:
1) roboty malarskie,
2) roboty tynkarskie,
3) roboty związane z wymianą wykładzin ściennych i podłogowych,
4) roboty w zakresie stolarki drzwiowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, obmiarze, projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do Zaproszenia do negocjacji.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
45431000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego
albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający ogłosił 2 postępowania w trybie przetarg nieograniczony. W każdym postępowaniu do upływu czasu wyznaczonego na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego o napędzie hybrydowym
- Remont drogi gminnej 150520C w m. Balczewo
- Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
- Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.